Zkušenosti Passat B7 2.0 Tdi 130kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zkušenosti Passat B7 2.0 Tdi 130kw
Ahoj všem. Máte někdo zkušenosti s B7 2.0 Tdi 130kw? Převážně na dálnicni provoz. Jestli má někdo poznatky k tomuto motoru, budu moc rád. Diky
Já si myslím že to jsou dobrý káry, znám pár lidí co to mají a vesměs si to chválí, klasika dobrou naftu + aditiva jak každý CR, občas tomu dát karate když píšeš že jsi klidný řidič jinak bych tam nic extra nehledal, myslím že s tím budeš
spokojenej, nejsem žádnej velkej zastánce koncernu ale proti těm novějším pašíkům nic nemám..
spokojenej, nejsem žádnej velkej zastánce koncernu ale proti těm novějším pašíkům nic nemám..
Mám Pašíka z roku 2014, byl to můj služebák a pak jsem si ho vzal domu pro ženu a děti. Je to DSG a nahrkáno má cca 347tkm. Absolutně bez problémová kára. Rozvody jsem onehdá přejel cca 231 tkm a přišel jsem na to, že začala téct pumpa. Pak odešel DSG termostat. Jinak jen olej a nafta.
S tou spotřebou bych to zas tak růžově neviděl, od začátku s tím jezdím 6,7l/100 km. Jezdil jsem s ním služebně mimo republiku a za tři roky najel cca 285 tkm, onehdá technik při evidenčce tvrdil že má ty kilometry natočený a že není možné aby byl v takovém stavu (origo tlumiče, sedadla, volant, výfuk jak z fabriky do dnes atd...)
S tou spotřebou bych to zas tak růžově neviděl, od začátku s tím jezdím 6,7l/100 km. Jezdil jsem s ním služebně mimo republiku a za tři roky najel cca 285 tkm, onehdá technik při evidenčce tvrdil že má ty kilometry natočený a že není možné aby byl v takovém stavu (origo tlumiče, sedadla, volant, výfuk jak z fabriky do dnes atd...)
No na 4 válcový motor 2.0 TDI se mi zdá 7.5 opravdu hodně. To u mě absolutně ztrácí smysl mít naftu. Já jel teď dálnici 300 km ze Supem 3.6 FSI za 7.6l. A to jsem jel od 120 do 140. Možná se pletu nebo nejsem znaly, ale jezdit s naftou za 7 l a výše mi nedává smysl.
Omyl, přehlédl jsem hodnotu 6.7. Omlouvám se, chyba. Najedu ročně 20 - 25 tis km.
Omyl, přehlédl jsem hodnotu 6.7. Omlouvám se, chyba. Najedu ročně 20 - 25 tis km.
No když bys jezdil kamionem nebo bagrem,tak to smysl má. Já se musím vždy pochechtávat, když si přečtu informace od techniků pro majítele 2.0 TDI nové řady EVO- důsledek rychlé jízdy s tímto motorem...Pozor na přepálenou kapalinu a pečlivě sledovat ručíčku teploty, pokud postupuje moc rychle, tak zbystřit a pokud se nezastaví, tak ihned zastavit, pokud by jste ujeli i jen 1 km, tak vám může dokonce prasknout hliníkový blok a motor se zahodí..No nekup to. Není nad novinky chlazení nutné kvůli vysoké účinnosti motoru. Pěkně děkuji...
nepropadat panice...
Zaujímavá spotreba na tom superbe brat to mal týždeň a pod 12l sme kombi nemali, treba si spočítať ešte cenu benzínu a nafty nikdy som spotrebu teda neriešil ale 7l nafty je ze úplne v pohode za 5L som nešiel ani na golfe 3 motor 1Z tento passat mal kamarát v altracku a tam mal spotrebu 8.2L kombi s DSG.Ajbi píše:No na 4 válcový motor 2.0 TDI se mi zdá 7.5 opravdu hodně. To u mě absolutně ztrácí smysl mít naftu. Já jel teď dálnici 300 km ze Supem 3.6 FSI za 7.6l. A to jsem jel od 120 do 140. Možná se pletu nebo nejsem znaly, ale jezdit s naftou za 7 l a výše mi nedává smysl.
Omyl, přehlédl jsem hodnotu 6.7. Omlouvám se, chyba. Najedu ročně 20 - 25 tis km.
BMW 330 ix