Zkušenosti Passat B7 2.0 Tdi 130kw

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Zkušenosti Passat B7 2.0 Tdi 130kw

Příspěvek od Ajbi »

Ahoj všem. Máte někdo zkušenosti s B7 2.0 Tdi 130kw? Převážně na dálnicni provoz. Jestli má někdo poznatky k tomuto motoru, budu moc rád. Diky
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 802
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Na dalnici supr, v manualu mas na 6kvalt pri 2000ot 130km/h
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Trochu by člověk váhal, zda DSG nebo manuál. Jinak spotřeba lze udržet kolem 5 litru? Jsem spíše klidnější ridic
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 802
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Po dalnici pocitej do 6ti litru cca. Prece jen to ma skoro 1600 prazdny. Ale okresky neni problem i do 5ti litru, kdyz moc nespechas.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já si myslím že to jsou dobrý káry, znám pár lidí co to mají a vesměs si to chválí, klasika dobrou naftu + aditiva jak každý CR, občas tomu dát karate když píšeš že jsi klidný řidič jinak bych tam nic extra nehledal, myslím že s tím budeš
spokojenej, nejsem žádnej velkej zastánce koncernu ale proti těm novějším pašíkům nic nemám..
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Moc díky za zprávy. Samozřejmě auto pravidelně a preventivně po zahřátí proženu. Nabízí se mi verze R-line s nájezdem asi 130 tis s kompletní servisní historii. Nemám s tímto motorem zkušenosti. Je to rok výroby 2013 nebo 2014. S tím aditivem ano. Do všech aut vždy VIF.
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 629
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Mám Pašíka z roku 2014, byl to můj služebák a pak jsem si ho vzal domu pro ženu a děti. Je to DSG a nahrkáno má cca 347tkm. Absolutně bez problémová kára. Rozvody jsem onehdá přejel cca 231 tkm a přišel jsem na to, že začala téct pumpa. Pak odešel DSG termostat. Jinak jen olej a nafta.
S tou spotřebou bych to zas tak růžově neviděl, od začátku s tím jezdím 6,7l/100 km. Jezdil jsem s ním služebně mimo republiku a za tři roky najel cca 285 tkm, onehdá technik při evidenčce tvrdil že má ty kilometry natočený a že není možné aby byl v takovém stavu :D (origo tlumiče, sedadla, volant, výfuk jak z fabriky do dnes atd...)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

6.7L je zla spotreba? :D, a ešte s DSG
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To je cajk si myslím, měli jsme iX36 2.0crdi a byl problém to dostat pod 9L...
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

No na 4 válcový motor 2.0 TDI se mi zdá 7.5 opravdu hodně. To u mě absolutně ztrácí smysl mít naftu. Já jel teď dálnici 300 km ze Supem 3.6 FSI za 7.6l. A to jsem jel od 120 do 140. Možná se pletu nebo nejsem znaly, ale jezdit s naftou za 7 l a výše mi nedává smysl.
Omyl, přehlédl jsem hodnotu 6.7. Omlouvám se, chyba. Najedu ročně 20 - 25 tis km.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No když bys jezdil kamionem nebo bagrem,tak to smysl má. Já se musím vždy pochechtávat, když si přečtu informace od techniků pro majítele 2.0 TDI nové řady EVO- důsledek rychlé jízdy s tímto motorem...Pozor na přepálenou kapalinu a pečlivě sledovat ručíčku teploty, pokud postupuje moc rychle, tak zbystřit a pokud se nezastaví, tak ihned zastavit, pokud by jste ujeli i jen 1 km, tak vám může dokonce prasknout hliníkový blok a motor se zahodí..No nekup to. Není nad novinky chlazení nutné kvůli vysoké účinnosti motoru. Pěkně děkuji... (LOL)
nepropadat panice...
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 629
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

rudy5 píše:6.7L je zla spotreba? :D, a ešte s DSG
Já jsem s ní úplně v pohodě :)
Psal jsem to jen aby nikdo nevěřil že bude jezdit za 5.... nebo já to tak s žádným autem neumím.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Ajbi píše:Jinak spotřeba lze udržet kolem 5 litru? Jsem spíše klidnější ridic
počítej tak o 1,5 litru víc (hm) oni jsou to o těch pěti litrech většinou hospodský kecy a realita je jinde (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 802
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Mozna by bylo dobry, kdyby sem psal zkusenosti jen ten, kdo to auto vlastni a umi jezdit jako clovek..
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ajbi píše:No na 4 válcový motor 2.0 TDI se mi zdá 7.5 opravdu hodně. To u mě absolutně ztrácí smysl mít naftu. Já jel teď dálnici 300 km ze Supem 3.6 FSI za 7.6l. A to jsem jel od 120 do 140. Možná se pletu nebo nejsem znaly, ale jezdit s naftou za 7 l a výše mi nedává smysl.
Omyl, přehlédl jsem hodnotu 6.7. Omlouvám se, chyba. Najedu ročně 20 - 25 tis km.
Zaujímavá spotreba na tom superbe brat to mal týždeň a pod 12l sme kombi nemali, treba si spočítať ešte cenu benzínu a nafty nikdy som spotrebu teda neriešil ale 7l nafty je ze úplne v pohode za 5L som nešiel ani na golfe 3 motor 1Z :D tento passat mal kamarát v altracku a tam mal spotrebu 8.2L kombi s DSG.
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“