S max odvzusneni po vymene filtru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
S max odvzusneni po vymene filtru
Kluci jak postupujete po vymene palivaku u tehle peugeot dvoulitru? Zalil jsem naftou a nechtel chytit....desne trapeni....uplny extrem...uz bezi ale na to musi byt nejaky figl
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
kam jí napojíš? já povolil trubky...zalil filtr, nedávalo to, tak tlakovkou na brzdy...taky nepomáhalo, bálónek...vytřískal jsem baterku, tak boostr a týrat dál....už jsem to vzdával.....tak startsprej a pak najednou chytil a běžel...to přeci není normální
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Normální to nejni. Je už špatná nízkotlaká část čerpadla. Těhle volovin jsme se už napeklovali dost. Když se laborovalo, co je v řiti, jestli čerpadlo nebo vstřiky, když auto zlobilo. Pokaždý, když se dalo čerpadlo na repas, tak se zalilo naftou a i filtr, auto vždycky naskočilo bez problému asi na druhý pokus. Takže je to čerpadlem. Ono když se pak odvzdušní, tak funguje normálně ale abys to takhle tejral, to normální nejni.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Ale no. Žiadnu vedu v tom nehľadaj a normálne to je ak padne nafta z potrubia. Žiadne ko čerpadlo. Filtrov som u forda vymenil 1000. Pumpu , alebo odsávačku napoj za filter, ideálne čím bližšie k čerpadlu a vytiahni aspoň liter. To, že uvidíš naftu je málo. Potom to chytí ako má po chvíli, ale nesmieš to mať otvorené, lebo tuto nafta padá ako z voda v hajzli .
Já u Fordu vždycky vrazím balonek z Peugeota,pumpuju až je tvrdej a pak start,nechám chvíli běžet,pak vypojím balonek napojím zpátky co nejrychleji a hned start aby nafta nestihla spadnout
Je potřeba teda balonek nebo starou AC pumpu ze škodárny a taková plastová přechodka - aby šla cvaknout do rychlospojky
Je potřeba teda balonek nebo starou AC pumpu ze škodárny a taková plastová přechodka - aby šla cvaknout do rychlospojky
takto som sa v piatok natrápil s Zafiru nez sem odpojil balonek a pripojil venení 2x mi to spadloroman1648 píše:Já u Fordu vždycky vrazím balonek z Peugeota,pumpuju až je tvrdej a pak start,nechám chvíli běžet,pak vypojím balonek napojím zpátky co nejrychleji a hned start aby nafta nestihla spadnout
Je potřeba teda balonek nebo starou AC pumpu ze škodárny a taková plastová přechodka - aby šla cvaknout do rychlospojky
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Pres akcni cleny myslis poustet podavacku? Ta se spusti i otacenim klicku, ne? Nebo tedy az budu menit palivak tak rovnou nachystat diagnostiku....jeste trochu upresni...za par dni me to ceka
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
V zakladním nastavení u motoru je přímo test podavacího pomocnýho čerpadla (toho co je na rozvodech). Pustíš si ho na chvíli a nastartuješ (změní zvuk když je filtr zalitej). Koncern chytne i bez toho když není úplně suchej filtr, což když ho zaleješ, nebude a pak to možná chvilku točí ale čapne to.