vstřiky transit 2.2tdci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fugo
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 05 říj 2020, 15:28
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

vstřiky transit 2.2tdci

Příspěvek od Fugo »

Budu muset vyměnit vstřiky na transitu, tak se chci zeptat jak je na tom repas Denso vstřiků co koupím v kelly, případně z intercars Diesel Reman, kodovat budu potom Forscanem. Případně na co si při demontáži/montáži/kodování dát bacha.
Děkuji
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No prvně zkus jestli půjdou nějak "normálně" vůbec vyndat z hlavy...
Uživatelský avatar
Fugo
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 05 říj 2020, 15:28
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Tak musejí jít vyndat, teď ještě koukám, že u těch Donso repasů nemá kelly možnost vrátit starý díl a tím snížit cenu, kdežto o pár řádků níže májí to samé od Lucas s tím, že je to taky Denso vstřik ale asi repasovaný v Lucasu. Potřeboval bych vědět zda je to OK kvalitativně, nerad bych dělal motor kvůli špatnýmu vstřiku.

Děkuji za info.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak pokud musí.., tuhle jsme taky tahali a nevytáhli,přijel borec s hydraulikou a vstřik přetrhnul vejpůl, takže asi tak "musí jít vyndat" takže přeju hodně zdaru s demontáží,někdy to jde jakoby nic,někdy to prostě drží jak zavařený..
Jinak těch repasářů je dneska jak hub po dešti a zdaleka ne všechny fungují,takový Remante to je extra materiál,na vstřiky to ani nenastartuješ a reklamace nula
já radím nechat zkontrolovat popř. opravit ty tvoje původní
Uživatelský avatar
Fugo
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 05 říj 2020, 15:28
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Díky Romane, já v asi nemám až takový problém, auto startuje, jede, nekouří... Má najeto (tachometrovejch) 213t km, vstřiky bych řekl, že původní, respektive v servisce jsem si nevšiml, že by je někdy měnili.

Já občas kouknu na korekce, a o víkendu jsem si plnil klimu tak jsem musel připojit diagnostiku abych si smazal chyby (měl jsem vyhozené relé klimy a pojistku spojky kompresoru, měl jsem natlakován systém nechladivem a nechtěl jsem aby se to samo spustilo) a při té příležitosti jsem koukl na korekce a jeden vstřik byl na 4 (teď nevím jestli plus nebo mínus).
Druhý den na to jdu kouknout znovu a korekce byli po startu na studeným motoru 0.231 1.359 -0.82 -0.71 a jak se motor ohříval tak to postupně u všech padalo k nule, i ten druhej co byl 1.359 v plusu měl hodnotu pod 1.

Tak jsem si říkal jestli by nebylo dobrý je vyměnit, rád si nechám poradit od zkušenějších, přeci jen jsem se o diesely nikdy nějak nezajímal.

Děkuji.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele pokud je to tak, dal bych tomu napít pořádně kvalitních aditiv do nafty a pak se uvidí, pokud to startuje a jede normálně,určitě bych hned nic neměnil..
Uživatelský avatar
Fugo
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 05 říj 2020, 15:28
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

V podstatě tankuji jen Shell, ten power nebo jak se to jmenuje, prostě to dražší a Vifuju. Moc toho nenajezdím, tak do 10t km ročně.

Budu ty korekce sledovat i během jízdy, mám v radiu Forscan lite a ten umí zobrazit...
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Nič nerieš. Je tam aj nový sw do motorovej jednotky. Zájdi do forda, nech urobia flash pcm. Potom reset parametrov a ok.
Uživatelský avatar
Fugo
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 05 říj 2020, 15:28
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

TaK nakonec jsem je vyměnil za nový Denso protože poslední dva dny byli korekce na 4, k tomu vyměněn i PRV a SCV ventily. Vstřiky nakodovany a čerpadlo naučeno Forscanem.
Motor běží měkčeji a výkon bych řekl že se zvedl, není třeba tolik řadit.

Co jsem při demontáži zjistil. Vstřiky asi už někdo dělal, protože byla ulomená jedna aretace konektoru na vstřiku a byl stažen binderem, což nemá na funkci vliv. Byli natažený šrouby na mostech. A podložky byli na špičkách vstřiku prehrnuty až k ty matce, na prvním válci jsem podložku nenašel vůbec.

Demontáž v podstatě bez problému, potom vyčištěny šachty, výměna všech těsnění a šroubů, nakodovat, naučit a frčí, prvních 100km za námi.
Cenovet v materiálu ca 25t Kč.
Odpovědět

Zpět na „Ford“