vstřiky transit 2.2tdci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Fugo
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 05 říj 2020, 15:28
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
vstřiky transit 2.2tdci
Budu muset vyměnit vstřiky na transitu, tak se chci zeptat jak je na tom repas Denso vstřiků co koupím v kelly, případně z intercars Diesel Reman, kodovat budu potom Forscanem. Případně na co si při demontáži/montáži/kodování dát bacha.
Děkuji
Děkuji
- Fugo
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 05 říj 2020, 15:28
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
Tak musejí jít vyndat, teď ještě koukám, že u těch Donso repasů nemá kelly možnost vrátit starý díl a tím snížit cenu, kdežto o pár řádků níže májí to samé od Lucas s tím, že je to taky Denso vstřik ale asi repasovaný v Lucasu. Potřeboval bych vědět zda je to OK kvalitativně, nerad bych dělal motor kvůli špatnýmu vstřiku.
Děkuji za info.
Děkuji za info.
Tak pokud musí.., tuhle jsme taky tahali a nevytáhli,přijel borec s hydraulikou a vstřik přetrhnul vejpůl, takže asi tak "musí jít vyndat" takže přeju hodně zdaru s demontáží,někdy to jde jakoby nic,někdy to prostě drží jak zavařený..
Jinak těch repasářů je dneska jak hub po dešti a zdaleka ne všechny fungují,takový Remante to je extra materiál,na vstřiky to ani nenastartuješ a reklamace nula
já radím nechat zkontrolovat popř. opravit ty tvoje původní
Jinak těch repasářů je dneska jak hub po dešti a zdaleka ne všechny fungují,takový Remante to je extra materiál,na vstřiky to ani nenastartuješ a reklamace nula
já radím nechat zkontrolovat popř. opravit ty tvoje původní
- Fugo
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 05 říj 2020, 15:28
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
Díky Romane, já v asi nemám až takový problém, auto startuje, jede, nekouří... Má najeto (tachometrovejch) 213t km, vstřiky bych řekl, že původní, respektive v servisce jsem si nevšiml, že by je někdy měnili.
Já občas kouknu na korekce, a o víkendu jsem si plnil klimu tak jsem musel připojit diagnostiku abych si smazal chyby (měl jsem vyhozené relé klimy a pojistku spojky kompresoru, měl jsem natlakován systém nechladivem a nechtěl jsem aby se to samo spustilo) a při té příležitosti jsem koukl na korekce a jeden vstřik byl na 4 (teď nevím jestli plus nebo mínus).
Druhý den na to jdu kouknout znovu a korekce byli po startu na studeným motoru 0.231 1.359 -0.82 -0.71 a jak se motor ohříval tak to postupně u všech padalo k nule, i ten druhej co byl 1.359 v plusu měl hodnotu pod 1.
Tak jsem si říkal jestli by nebylo dobrý je vyměnit, rád si nechám poradit od zkušenějších, přeci jen jsem se o diesely nikdy nějak nezajímal.
Děkuji.
Já občas kouknu na korekce, a o víkendu jsem si plnil klimu tak jsem musel připojit diagnostiku abych si smazal chyby (měl jsem vyhozené relé klimy a pojistku spojky kompresoru, měl jsem natlakován systém nechladivem a nechtěl jsem aby se to samo spustilo) a při té příležitosti jsem koukl na korekce a jeden vstřik byl na 4 (teď nevím jestli plus nebo mínus).
Druhý den na to jdu kouknout znovu a korekce byli po startu na studeným motoru 0.231 1.359 -0.82 -0.71 a jak se motor ohříval tak to postupně u všech padalo k nule, i ten druhej co byl 1.359 v plusu měl hodnotu pod 1.
Tak jsem si říkal jestli by nebylo dobrý je vyměnit, rád si nechám poradit od zkušenějších, přeci jen jsem se o diesely nikdy nějak nezajímal.
Děkuji.
- Fugo
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 05 říj 2020, 15:28
- Bydliště: Jablonec n.N.
- Kontaktovat uživatele:
TaK nakonec jsem je vyměnil za nový Denso protože poslední dva dny byli korekce na 4, k tomu vyměněn i PRV a SCV ventily. Vstřiky nakodovany a čerpadlo naučeno Forscanem.
Motor běží měkčeji a výkon bych řekl že se zvedl, není třeba tolik řadit.
Co jsem při demontáži zjistil. Vstřiky asi už někdo dělal, protože byla ulomená jedna aretace konektoru na vstřiku a byl stažen binderem, což nemá na funkci vliv. Byli natažený šrouby na mostech. A podložky byli na špičkách vstřiku prehrnuty až k ty matce, na prvním válci jsem podložku nenašel vůbec.
Demontáž v podstatě bez problému, potom vyčištěny šachty, výměna všech těsnění a šroubů, nakodovat, naučit a frčí, prvních 100km za námi.
Cenovet v materiálu ca 25t Kč.
Motor běží měkčeji a výkon bych řekl že se zvedl, není třeba tolik řadit.
Co jsem při demontáži zjistil. Vstřiky asi už někdo dělal, protože byla ulomená jedna aretace konektoru na vstřiku a byl stažen binderem, což nemá na funkci vliv. Byli natažený šrouby na mostech. A podložky byli na špičkách vstřiku prehrnuty až k ty matce, na prvním válci jsem podložku nenašel vůbec.
Demontáž v podstatě bez problému, potom vyčištěny šachty, výměna všech těsnění a šroubů, nakodovat, naučit a frčí, prvních 100km za námi.
Cenovet v materiálu ca 25t Kč.