Octavia III RS tluče klepe do sání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Kontaktovat uživatele:

Octavia III RS tluče klepe do sání

Příspěvek od Jake »

2.0 TDI 135 kw 2016 diag. psala nizky tlak na 3 válci a klepalo to do sání... když položím ruku na vzduchovej filtr uplně to klepe do něj..jako traktor..ale chvily to dela a chvily ne..vyměnil jsem všechny žhaviče i na 3 válci ten s cidlem tlaku a diag.už čistá pamět ale jinak stejný..tlaky jsme merily jsou stejný na vsech válcích..a dělá to vích když je to pořádně ohřátý...jo starý žhaviče na 1 a 3 válci meli spodek asi 1cm uplně bílej ostatní normálně černý.Nestkal se s timto někdo ?? Já to vidim na hlavu (ventily) jinak nevím.. :?
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ventily umí klepat v sací i výfukovém potrubí pokud cestují rozvody jenže tento motor sleduje synchronizaci vačka klika, co třeba vstřik ? má snímač klepání? umí mlátit jak kladivem,

žádná chyba nový vstřik repas nepomůže ;)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Video nemáš ? Čo to robí ?
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

ok taky reseni dám vstriky na test...a uvidi se..diky zatim ..jo a video nebo log nemam ale udelam si.... vstriky na diag nevypadaji KO..ale muzou...
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Ja som nemal tiež podľa diagnostiky vstreky v zlom stave, ale výkon a zvukový prejav nenasvedčoval moc dobrú kondíciu.

Ešte ich plánujem dať na test prípadne vyčistenie aby som ich posunul do druhej O3 RS.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jake"]ok taky reseni dám vstriky na test...

ty testy jsou někdy hodně podobné PCA až 40% falešně pozitivních, asi je lepší svůj test postupné odpojování
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

tak 1 a 3 když jsem odpojil tak se jen malinko zhoršil zvuk a když 2 a 4 tak vždy zdechlo..tak jsem doufal že vstřikem bude vyřešeno ale dal jsem ty vstriky do Bosche a všechny prošly že ok... (wallbash)
Naposledy upravil(a) Jake dne 01 čer 2021, 15:44, celkem upraveno 1 x.
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jake píše:starý žhaviče na 1 a 3 válci meli spodek asi 1cm uplně bílej ostatní normálně černý.
Jake píše:tak 1 a 3 když jsem odpojil tak se jen malinko zhoršil zvuk a když 2 a 4 tak ždy zdechlo
Když máš diag, proč si sakra nenaloguješ korekce, jak na studeným hned od startu tak na plně zahřátým motoru? Log pak někam ulož a hoď sem na něj link, třeba tam něco uvidíme 8)
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

za studena mam hotovej ...i za studena to ma zvuk jak traktor...
http://leteckaposta.cz/153285342
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Letci maj nějakej problém, hod to na ulozto nebo to zkus upnout znovu, možná je problém jméno toho souboru ...
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak vstřiky to opravdu asi nebudou, v tom servis nekecal ... Sice log 2/2 ukazuje čtvrtý až 1mg/str, ale to by mělo být snad ještě OK.
Ty stejný komprese se naměřily jaký?
CUNA neznám, jen CRMB jako "uživatel" 8) nevím, co by toto tlučení mohlo mít na svědomí ...

Obrázek

Obrázek
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

tak jsem dneska zmeril jeste jednou za studena tlaky a jsou všude stejny 17,5-18 což je podle servisniho manualu málo má být minimalní 19..tak jeste mrknu pod ventilový viko jestli vacky nebo hydroštely nejsou KO..a pak uz jen palice dolů asi a... (wallbash)
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

Tak po delší době jsem se k tomu dostal a sundal ventilový víko..Takže vahadla KO..a vačky ohoblovaný taky dost (jen tak šuplerou + - 4mm) No a vačky se prodávají jen celej modul cca 37000 tak jdu shanet .. :)
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

(crazy) Kolik to mělo najet? Jistě LL servis, a dostalo pořádně za uši, když je to RS ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“