Stránka 1 z 1
1.4tsi BMY rozvody
Napsal: 01 čer 2021, 07:23
od dreizig5
hoši proč se nastavuje HU na hodinky když na to sedí přípravek na aretaci kliky na 1.2tsi a vychází to uplně stejně
dík za objasnění
Napsal: 01 čer 2021, 12:23
od roman1648
Těžko říct no, asi abys měl sichr že je to fakt v HU kdybys třeba ten trn nedošrouboval když nemáš sundanou vanu nebo tak

, nic jiného mě nenapadá
Napsal: 01 čer 2021, 21:41
od Čert
Jj, je to pro větší přesnost nastavení rozvodů
Napsal: 02 čer 2021, 01:30
od dreizig5
já sem nastavil HU na hodinky,na nulu,jen ze zvědavosti sem dal trn na 1.2tsi a doraz trn uplně na nulu,jen tak mimo řeč

Napsal: 02 čer 2021, 06:31
od roman1648
Tak to je cajk, dobrý vědět protože při utahování je lepší když je to sichrovaný přípravkem než jen tak na volno
Napsal: 02 čer 2021, 11:59
od jericho-3
dreizig5 píše:já sem nastavil HU na hodinky,na nulu,jen ze zvědavosti sem dal trn na 1.2tsi a doraz trn uplně na nulu,jen tak mimo řeč

Ano, hodinky je ten správný level...

Napsal: 02 čer 2021, 20:21
od suri
však na to bolo aj TPI že sa má dávať prípravok na kľuku z 1,2
hodinkami to robil kde kto , samo pri doťahovaní vačiek to utieklo a potom menili káble a snímače a pritom rozvod skočený
hore prípravok ,dole prípravok a je to na pohodu
Napsal: 02 čer 2021, 20:29
od roman1648
Já se jednou takto vyjebal s CAXA, pak to musel dát do kupy Huml..
HU na hodinky, pohlo se to asi a začala laborace
On si to pak nastavil sám a auto doteď šlape 1A
Re: 1.4tsi BMY rozvody
Napsal: 02 čer 2021, 22:32
od Čert
dreizig5 píše:hoši proč se nastavuje HU na hodinky když na to sedí přípravek na aretaci kliky na 1.2tsi a vychází to uplně stejně
dík za objasnění
Asi se jim v servisech začali hromadit borci, co se snažili tam nacpat ten kolík i když to nebylo v horní úvrati

Napsal: 03 čer 2021, 06:38
od roman1648
Jo,nebo ho před startem zapomněli vytáhnout
