Opel Astra G 1,7dti denso V5 čerpadlo.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Mrkni na obrazky.
Ono to cerpadlo je hloupe, ma jen snimace v sobe.
Jednotka ovladani cerpadla je na obrazku ta A10.
Je zezadu pod cerpadlem, poruchova docela slusne,
ale jde opravit.A pak je tam jeste hlavni ridici jednotka
vstrikovani A7.
Na obrazku vidis plynovy pedal, jde do A7.
A uz nevymyslej kraviny :)))))))))))
-----------------------------------------------------
https://uloz.to/tamhle/3duvNUp8VSw2/nam ... yxJTLjLD==
------------------------------------------------------
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No kraviny (noteeth) já rád.

VE čerpadla jsou všechny hloupý.


Stavěl jsem ze třech čerpadel jedno. Jen mi uniká jak ovládá plyn ta mechanika/elektrika přímo v cerpadle.

Bosch má kroužek který upouští tlak z pistku a tím to cely ovládá. Zde ovšem ten kroužek není což značí ze to ti kluci japonský musí mít ovládaný elektrikou a to asi tím velkým ventilem na vysokotlaké hlavě takže on nebude “jen” stop ventilem.
Ano jednotky odchází. Na studenaky veprostřed a nahoře ten “co já vím co je to za sráč asi udmernovac” mě jde o to pochopit to čerpadlo mechanicky jak funguje. Nepotřebuji to ale rad věci chápu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Ovlada to A7 delkou na ventilu.Jako u TDi VP cerpadla
Nehledej v tom zadny sci-fi.
Odpovědět

Zpět na „Opel“