Opel Astra G 1,7dti denso V5 čerpadlo.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Opel Astra G 1,7dti denso V5 čerpadlo.

Příspěvek od hansdob »

Neví někdo pin out SVC ventilu na ( který je plus a který minus) a na kolik je jestli 12V nebo 5V???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Aji bych se podival do TIS, ale nenapises rok a kod motoru
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Opel Astra G 1,7dti 55kw 2003 Y17DT
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Moc děkuji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No tak jsem něco dnes “podělal” konečně byl čas tak jsem si zrepnul čerpadlo auto krásně seskládal dohromady a ejhle nejedu. Na stopventil čerpadla mi vůbec nejde proud. Už jsem toho měl dnes dost tak jsem to tímhle zjištěním ukončil. Budu muset prohledat svoje poznámky jelikož si už vůbec nepamatuju jestli ho ovládá jednotka čerpadla nebo motoru nebo jen relé (LOL) (LOL) no ale tohle už se mi nestalo dlouho že něco složím když to do dílny vjelo a teď to nejede. Jdu si dat do pergolky dvě uklidňující a zítra se na to půjdu opičit.

Kdyby někdo z “hlavy” věděl odkud jde 12V na stopventil čerpadla usnadní mi hledání jelikož jak už ty auta zestarli a nedělá se to “furt” tak už mi to nějak zapomíná. Děkuji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Mrkni
----------------------------------------------
https://uloz.to/file/JS18prQkmTUK/o-jpg ... OdswAvBD==
----------------------------------------------

----------------------------------------------
https://uloz.to/file/DWR6n1YXeVKd/o1-jp ... EEGzZ3Lj==
----------------------------------------------
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

juknu na to. Děkuji moc.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tak teď jsem ještě koukal na toto (viz obrázek) a otázka …. No propipnu to žárovkou. No lepší hledat 4 dráty než nevedět. Je mi stejně divný ze diag nevidí chybu a otáčky čerpadla motoru a aktivaci v merenehch ukazuje.

Spill má BUWH což bude modrobílá a RDBU červeno modrá což asi sedí na stop ventil

Timming BNGN hnědo zelená a RDBU červenomodrá



Obrázek[/img]
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Spill valve je ten uzaviraci
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Takže kabeláž jednotka čerpadla stop ventil OK.

Takže ještě proměřím napájení jednotky čerpadla nooo a pak už jen asi zkusit obě jednotky čerpadla které mám jestli jsou OK nebo zda mi umřeli ….
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jednotky teď nemám kde zkusit ( to auto na kterým jsem chtěl je na dovolený)

No a jsem z toho (LOL) když stop ventil odpojím tak 5W žárovku ti blikavě dle otáček motoru rozsvěcuje ovládá si to jednotka čerpadla. Její napájení i stop ventil proměřen 21W žarovkou a vše je OK jen to nefunguje.

Všiml jsem si že po delší době startovaní to relé co spíná plus pro jednotku rozepne.

Co mě se to tu stalo za šotka……… nemám rád práci na svých autech (crazy) (crazy) (crazy)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tak šotek je takovej že za dobu 5let odstavení čerpadla které jsem teď repasoval abych to pak jen “přehodil” zřejmě nějak “odešel” ten spill ventil jelikož sice na 12V cvakal jako ty dva další co nám ale nefungoval. No po výměně za nějaký co mi tam kdysi zbyl už to frčí.
Je zajímavé ze nepsal žádnou chybu.


Tak všem hlavně tedy anydraj moc děkuji za rady ochotu a pomoc.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ještě se tu stejně zeptám i když někomu to asi přijde zcestné.

Toto čerpadlo takto “úplně” jsem dělal poprvé a zarazilo mne že nemá “kolečko” pro ovládání plynu jako je v bosch nebo starých densech. Tady tedy plyn řídí ten velký ventil na konci ?? Je tedy stopventilem a regulačním ventilem?? Ví to někdo ??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nikdo se nepodělí jak má denso čerpadlo řešené ovládání plynu??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Opel“