Rada pri kúpe Audi A6 C7
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rada pri kúpe Audi A6 C7
Zdravím, plánujem kúpiť druhé auto, pozeral som Audi A6ku C7.
Radšej by som chcel sedan ale nie je to podmienka.
Rozpočet mam 20 000€, max. strop 23 000€ (viac už nedáva zmysel za jazdenku).
Neviem aký motor a prevodovku vybrať.
Určite chcem Facelift takže 2015+, TDI a automat.
Viete mi poradiť aký kód motora vyberať?
2.0 TDI by som asi nechcel, hlavne kvôli tomu, že všetko sú auta bez výbavy.
Mechanik mi odporúčal, vyhnúť sa 2014 až 2016 pri 3.0 TDI ale dôvod som sa nedozvedel.
Mate niekto reálne skúsenosti?
Aku prevodovku, brat quattro?
Vyhnut sa jej úplne a ísť do niečoho iného?
Druhá alternatíva je Superb/Passat so 140kW TDI.
Radšej by som chcel sedan ale nie je to podmienka.
Rozpočet mam 20 000€, max. strop 23 000€ (viac už nedáva zmysel za jazdenku).
Neviem aký motor a prevodovku vybrať.
Určite chcem Facelift takže 2015+, TDI a automat.
Viete mi poradiť aký kód motora vyberať?
2.0 TDI by som asi nechcel, hlavne kvôli tomu, že všetko sú auta bez výbavy.
Mechanik mi odporúčal, vyhnúť sa 2014 až 2016 pri 3.0 TDI ale dôvod som sa nedozvedel.
Mate niekto reálne skúsenosti?
Aku prevodovku, brat quattro?
Vyhnut sa jej úplne a ísť do niečoho iného?
Druhá alternatíva je Superb/Passat so 140kW TDI.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Za mě teda klidně 2.0TDI + S-tronic předokola. Těch 140kW s tím autem hýbe úplně v pohodě. Navíc to s lehkým předkem pěkně zatáčí. Nevím, jaké máš představy o výbavě, ale i dvoulitry jdou sehnat s rozumnou výbavou (led/xenon, kůže/alkantara, bose,...).
Oproti V6 ušetříš při větších servisech, jako jsou třeba vstřiky, rozvody...
Quattro taky není potřeba, pokud nebydlíš na horách, neplánuješ s tím tahat vlek, apod.
Oproti V6 ušetříš při větších servisech, jako jsou třeba vstřiky, rozvody...
Quattro taky není potřeba, pokud nebydlíš na horách, neplánuješ s tím tahat vlek, apod.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Kdo jednou jezdil s Quattrem, ten už se nesmíří s ničím jiným. Samozřejmě co se týká jízdních vlastnosti za špatných podmínek. Ale i na suchu je tam pořád jistota " kolejnic", ty různé Haldexy je o ničem..rudy5 píše:Quattro sa úplne inak správa na mokrej ceste, na zasneženej, atď sedí to ako pribite nedá sa to porovnať s predokolkou, keď A6 tak fakt Quattro ale mam pocit ze tieto novšie už toľko nevydržia ako tie predtým.
nepropadat panice...
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
nesmysl, 2.0TDI i 3.0TDI mají 7st. S-tronic (dvouspojka) vždy s mokrými spojkami, jen silnější verze V6 Quattro mají Tiptronic = hydroměničový automat. Hydroměnič je samozřejmě komfortnější, plynulejší, hlavně na rozjezdy.rudy5 píše:180 sú asi naj, 150 sa predávajú asi len so suchou dvoj stupňovou prevodovkou a ta dlho nevydrží bez servisu.
Jasně že jezdit s V6 TDI Quattro je fajn, ale nese to s sebou o dost nákladnější údržbu a servis. Když vidím tomaxass, jak mění na oktávce 3x tlumiče, pružiny, brzdy, pneu, než je spokojený, tak bych koukal po nějaké jednodušší verzi, jinak se nedoplatí A ve výsledku ten dvoulitr FWD 140kW jede v přímce dost podobně, jako 180kW V6 Quattro.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Jo Toyota, taky jednou vyzkoušíš a už nic jiného nechceš. V našich klimatických podmínkách použiješ to tvoje quatro jednou za deset let.rudy5 píše:keď A6 jedine V6 a quattro ono práve ten pohon robí z toho auta celkom iné auto a kto to raz skúsi iné nechce.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Já jsem si tohle myslel také, ale pak jsem ji koupil a musím říci, že ta jistota i na suchu proti kroutícímu se koncernu s klackem vzadu je úžasná..Tam být kvalitní motor a méně pičovin, které Češi tak milují, tak jsem si jí nechal. Quattro je prostě jednička, bez pomatené elektroniky plní svou funkci skvěle..
nepropadat panice...
NATO si ako prišiel že raz za desať rokov?, zase trepes, ty nejazdia keď prší? Nejazdis keď sneží? Ja mam stále auta 4x4 a iné by som už nechcel jedine dodavka ma predný náhonWOB píše:Jo Toyota, taky jednou vyzkoušíš a už nic jiného nechceš. V našich klimatických podmínkách použiješ to tvoje quatro jednou za deset let.rudy5 píše:keď A6 jedine V6 a quattro ono práve ten pohon robí z toho auta celkom iné auto a kto to raz skúsi iné nechce.
BMW 330 ix