Fabia 1 BME - špatný první ranní start VYŘEŠENO!!!

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3459
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Skoč do škodovky. Tam ti podle vinu dají zajisté 4bar. Modrá je vratka, ono to snad ani nejde přehodit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Obrázek
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Jestli je to tak, tak mi ani reklamaci neuznají a 620kč v prdeli
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše: tak podle čeho už to mám do řiti objednávat....
v kell tyto problémy neřeším, fachčí i starline 3 i 4, pak ještě pokd měříš tlak a máš nesrovnalosti měj i další tlakoměr en kamený s tebou kdykoliv vyjebe a je potřeba ho prověřovat,
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Pořád jsem na začátku...dělá to to samé...kde může být problém? Ve filtru těžko...předchozí MANN 4BARY, nyní origo VW UFI 3BAR a projevuje se to naprosto, ale opravdu naprosto stejně...kde se může ještě ztrácet tlak z čerpadla? samotné jen s připojeným manometrem okamžitě vystřelí na 3,8
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3459
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Kde to měříš a čím to měříš? Já to kdysi zkoušel měřit na liště obyč manometrem na duše, za dvě měření měřil nesmysly. A už se nikdy nesrovnal. Nulu ukazoval správně... Ten tlak tam musí být hned jak zapneš klíček a než začneš startovat, jinak je to o ničem. Vyndej lištu se vstrikama a nech ti někdo zastartuje, jestli pěkně práší všechny. Nenatankoval jsi nějaký utrejch? Když odpojíš teplotní čidlo nezlepší se to? Nejsou přehozený trubky na filtru nebo na čerpadle? Mám na mysli modrá s černou.
Taky jsem se setkal, že byla dírka v takové té vrapované hadici mezi čerpadlem a víkem na nádrži, ze kterého jdou trubky do filtru. A tadyma se ztrácel tlak. Ale to bylo vidět na manometru, po vypnutí klíčku se tlak okamžitě ztratil a na jedno otočení klíčku se to nedotlakovalo.
A stále jsem přesvědčený že by měl být u tohoto motoru filtr 4bary.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:.kde se může ještě ztrácet tlak z čerpadla? samotné jen s připojeným manometrem okamžitě vystřelí na 3,8
pokud připojíš tlakoměr na čerpadlo tak tam musí střelit 7, 3.8 je opravdu málo, ztráta tlaku je třeba prasklá hadička od čerpadla, pak z té malé dírečky na čerpadle stříká palivo, ta de zaslepit, nebo měnič čerpaddla neutáhne sponu, na trbku namotá izolačku a narve hadičku,
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Síce som celé vlákno nečítal dôkladne ale:

1. Skúsil by som ešte druhý manometer, tie merania čo popisuješ sú dosť chaotické
2. Overiť podľa VIN aký filter tam patrí, na 99% 4bar (na začiatku si ale písal že to máš overené)
3. Ak sa rýchlo stráca tlak tak vybrať lištu a pozrieť vstreky (ako sú na tom adaptácie zmesi na voľnobeh?)
4. Snímač vačky si teda vymenil alebo nie? (ten sa presne takto správa)
5. Ventil odvetrania nádrže je OK?
6. Overiť či nebol upgrade sw na toto
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Fábia má dotlačovanie paliva za studena. Ak odomkneš ráno auto a otvoríš dvere, počuť čerpadlo?
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4319
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Pokusím se na vše odpovědět:

1. JozefC ano po otevření vrní a pak po prvním otočení klíčku....takže el je v cajku

2.Marek001 Tlakoměr na palivo Geko, snímač vačky jsem neměnil, ale má stejné hodnoty, jak když to makalo, sw vylučuji - když to do nedávna makalo, ventil odvětrání nádrže nevím jak zjistit - diag nic, adaptace na volnoběh bys mě musel trošku navést, filtr ověřit vyloženě ve škodovce můžu, ale jak píšu ty dva filtry se chovají stejně

3. slovacek.milosjsi si na 1000% jistý, že má být 7BAR - pokud ano, tak čerpadlo tedy je slabé a to je asi ten problém i když zase reguulátor stejně víc jak 3 Bary popř tdy 4 BARy nepustí...ale já mám ve předu při tom problému 1,5

4. Tomas6 Měřák na tlak paliva Geko, ne tankuji pouze na jedné Benzina + vif, na čerpadle jsou origo tak jak byly z výroby a když to makalo jak mělo a na filtru, pokud je modrá vracečka uprostřed tak taky ne...můžu doložit fotkou, po vypnutí klíčku jsem tlak neměřil....ale optětovné starty jsou naprosto v pořádku.......teplotní čidlo jsem nezkoušel ale udělám to...nicméně hodnotama dle vagu je ok
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="OťasTDi"]

3. slovacek.milosjsi si na 1000% jistý, že má být 7BAR - pokud ano, tak čerpadlo tedy je slabé a to je asi ten problém i když zase reguulátor stejně víc jak 3 Bary popř tdy 4 BARy nepustí...ale já mám ve předu při tom problému 1,5

nejsu si jistý, 7 bar, se mi tam plete hodnota co máš odsávačku provozních kapalin ta natlačí 7 tam jsem si na 1000 jisty a ted nevím jestli se mi to neplete,
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4191
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

OťasTDi píše:
2.Marek001 Tlakoměr na palivo Geko,

3. slovacek.milosjsi si na 1000% jistý, že má být 7BAR - pokud ano
geko bude ten problém, jejich sady jsou dobrý ale je třeba vyměnit budík za kvalitní

a ano čerpadlo napřímo proti budíku dá i těch 7 ;) 5 určitě
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Dá aj 7, ale to je max tlak priškrteného čerpadla, keď zapcháš vývod a tlačí len do manometra na výstupe z čerpadla. V sérii vo vedení podľa typu systému - napr. 3 bar.
Zmeraj tlak niečím serióznym a potom budeš múdrejší, aj keď neverím, že kecá manometer.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

2.Marek001 Tlakoměr na palivo Geko, snímač vačky jsem neměnil, ale má stejné hodnoty, jak když to makalo, sw vylučuji - když to do nedávna makalo, ventil odvětrání nádrže nevím jak zjistit - diag nic, adaptace na volnoběh bys mě musel trošku navést, filtr ověřit vyloženě ve škodovce můžu, ale jak píšu ty dva filtry se chovají stejně

K tomu snímaču vačky, ako myslíš že má rovnaké hodnoty meral si ho osciloskopom? Ventil odvterania vyber a skús či drží podtlak, adpatácie si pozri najlepšie nejakou obyčajnou OBD diahnostikou či sú plus alebo mínus.

Nekvalitný benzín to si asi vylúčil. Prípadne zmerať úbytok napätia pri štarte to vie tiež pekne potrápiť inak ma už nič nenapadá.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No a k tomu softu, nehovorím že tu je problém, len že treba overiť. Aj nové autá v showroome obvykle štartujú na šupu a aj napriek tomu neskôr upgrady prichádzajú :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“