Fabia 1 BME - špatný první ranní start VYŘEŠENO!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 1 BME - špatný první ranní start VYŘEŠENO!!!
Po cca 12tis km zaznamenávám první problém...první ranní start mi jakoby nechce chytit...jak kdyby do válců nešel benzín...zastartuji, zamlátí jakoby na sucho, startuji podruhé a chytí, i když i to není na brnk....poté už chytá perfektně a jízda naprosto v pořádku...
Auto má 112tis km...
1. rozvody dělané před 6 tis km komplet ET Engineteam na přípravky
2. následná kontrola sací vačky, hodnota konzultována tady na fóru
3. Svíčky mají 12tis km NGK
4. Výpis závad bez chyby
5. Po těch rozvodech provedeno základní nastavení klapky a egr (klapku jsem tenkrát čistil)
6. začalo to z ničeho nic
7. Tlaky měřeny před 12tis km a byly dobré...za studena se zavřenou klapkou 11-11-11 což jste mi tenkrát psali, že jsem dělal blbě a že by na teplém a s otevřenou byly větší
8. Palivový filtr MANN dle VIN a konzultován s Humlem a Tomasem, takže ok na správný tlak
9. Benzín pouze Efecta + VIF
Kde začít bádat?
Auto má 112tis km...
1. rozvody dělané před 6 tis km komplet ET Engineteam na přípravky
2. následná kontrola sací vačky, hodnota konzultována tady na fóru
3. Svíčky mají 12tis km NGK
4. Výpis závad bez chyby
5. Po těch rozvodech provedeno základní nastavení klapky a egr (klapku jsem tenkrát čistil)
6. začalo to z ničeho nic
7. Tlaky měřeny před 12tis km a byly dobré...za studena se zavřenou klapkou 11-11-11 což jste mi tenkrát psali, že jsem dělal blbě a že by na teplém a s otevřenou byly větší
8. Palivový filtr MANN dle VIN a konzultován s Humlem a Tomasem, takže ok na správný tlak
9. Benzín pouze Efecta + VIF
Kde začít bádat?
Naposledy upravil(a) OťasTDi dne 03 srp 2021, 06:30, celkem upraveno 5 x.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
změř tlaky napsat 11 to je spodní hranice a po nájezdu 12.000 km tam přeci dojedeš dom v pohodě a ráno máš tlak 3 2 3 a nenatočíš, po tom tlaku bych šel za studena, rozpraskané ventily a oštípané válce z prachu katu, stačí někd sdělat dole výfuk z katu a posvítit, jak tam vidíš vypálené díry baterkou už víš že ten motor jede na konečnou, při deceleraci si sosne pripjati město duchů
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tohle dělala nová Fabia v záruce u známé ,několikrát to měli v autorizáku/byl to tříválec/ a i poté nikdy nevěděla, že odjede, tak ještě záruka neskončila a ona už ten sráč prodala. Tak se jí ptám, a co vám v tom autorizáku říkali? Něco jako imo prý za to mohlo a pak zase něco jiného...
nepropadat panice...
Jak píšu...do teď to makalo...něco se tam změnilo...jev pozoruji cca týden...první co, změřím tlaky a pro jistotu ještě kouknu na úhel sací vačky, dále pak za studena teplotní čidlo a pak naposled si někde půjčím průtokový tlakoměr a zkusím pak to palivo...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
OťasTDi píše:Jak píšu...do teď to makalo...něco se tam změnilo...jev pozoruji cca týden...první co, změřím tlaky a pro jistotu ještě kouknu na úhel sací vačky, dále pak za studena teplotní čidlo a pak naposled si někde půjčím průtokový tlakoměr a zkusím pak to palivo...
třeba ty tlaky velmi dobře víme že přijedeš domů v pohodě výkon ok a ráno nenatočíš tlak 3 2 3 motor KO kdvbych to neviděl tak ani nevěřím
mam podobny problem na 1.4 BXW
ranny štart z motorom len zatrepe a nechyti,druhy štart už chyti,ale 2-3 sekundy treba kym sa motor ustali. začalo to robit cca po prehriati katu a nasledne jeho rosypanim. takto zle to štartovalo 2 roky,ale len v lete,v zime bez problemu....po tych 2 rokoch som kat vymenil a nič,tak som mal možnosť vymeniť vstrekovače z dakej totalky a hned po vymene vstrekovačov to bolo rapidne lepšie a do par dni už štartoval ako ma. A teraz po 2 rokoch od vymeny vstrekovačov na vlas zas ten isty problem.
ranny štart z motorom len zatrepe a nechyti,druhy štart už chyti,ale 2-3 sekundy treba kym sa motor ustali. začalo to robit cca po prehriati katu a nasledne jeho rosypanim. takto zle to štartovalo 2 roky,ale len v lete,v zime bez problemu....po tych 2 rokoch som kat vymenil a nič,tak som mal možnosť vymeniť vstrekovače z dakej totalky a hned po vymene vstrekovačov to bolo rapidne lepšie a do par dni už štartoval ako ma. A teraz po 2 rokoch od vymeny vstrekovačov na vlas zas ten isty problem.