Stránka 1 z 6
Fabia 1 BME - špatný první ranní start VYŘEŠENO!!!
Napsal: 09 čer 2021, 12:15
od OťasTDi
Po cca 12tis km zaznamenávám první problém...první ranní start mi jakoby nechce chytit...jak kdyby do válců nešel benzín...zastartuji, zamlátí jakoby na sucho, startuji podruhé a chytí, i když i to není na brnk....poté už chytá perfektně a jízda naprosto v pořádku...
Auto má 112tis km...
1. rozvody dělané před 6 tis km komplet ET Engineteam na přípravky
2. následná kontrola sací vačky, hodnota konzultována tady na fóru
3. Svíčky mají 12tis km NGK
4. Výpis závad bez chyby
5. Po těch rozvodech provedeno základní nastavení klapky a egr (klapku jsem tenkrát čistil)
6. začalo to z ničeho nic
7. Tlaky měřeny před 12tis km a byly dobré...za studena se zavřenou klapkou 11-11-11 což jste mi tenkrát psali, že jsem dělal blbě a že by na teplém a s otevřenou byly větší
8. Palivový filtr MANN dle VIN a konzultován s Humlem a Tomasem, takže ok na správný tlak
9. Benzín pouze Efecta + VIF
Kde začít bádat?
Napsal: 09 čer 2021, 12:57
od slovacek.milos
třeba inulý týden jsem to měl, nové čerpadlo, nový filtr, měřím tlak paliva a menší, někdo měnil čerpadlo a a špatně zatáhl sponu hadičky na čerpadle tlak tudy unikal
měř to palivo další vychtávka je regulátor tlaku pliva ve filtru jsou na 3 a na 4 atm, snadno zaměnitelné
Napsal: 09 čer 2021, 14:37
od OťasTDi
Prave milosi ten filtr mam na 1000% spravny.....vim o tom problemu...cerpadlo puvodni a 12tis km to nezlobilo....pred tydnem zaclo
Napsal: 09 čer 2021, 19:52
od slovacek.milos
změř tlaky napsat 11 to je spodní hranice a po nájezdu 12.000 km

tam přeci dojedeš dom v pohodě a ráno máš tlak 3 2 3 a nenatočíš, po tom tlaku bych šel za studena, rozpraskané ventily a oštípané válce z prachu katu, stačí někd sdělat dole výfuk z katu a posvítit, jak tam vidíš vypálené díry baterkou už víš že ten motor jede na konečnou, při deceleraci si sosne pripjati město duchů

Napsal: 09 čer 2021, 20:29
od Tomas6
Mrkni za studena do měřených hodnot na teplotu motoru, kolik tam bude. Ono to čidlo dokáže pěkně fixlovat a studené starty pak můžou zlobit.
Napsal: 10 čer 2021, 05:02
od slovacek.milos
změř studené tlaky
Napsal: 10 čer 2021, 06:38
od OťasTDi
udělám obojí...mám dokonce i nový tlakoměr, tak by to mělo být i přesné...co klapku, mám nechat zavřenou, nebo otevřít?
Napsal: 10 čer 2021, 06:45
od slovacek.milos
OťasTDi píše:udělám obojí...mám dokonce i nový tlakoměr, tak by to mělo být i přesné...co klapku, mám nechat zavřenou, nebo otevřít?
palivo tak měř celý pruběh až po vpnutí,. na klapku zapni klíček nastaví se startovací koktejl
Napsal: 10 čer 2021, 11:15
od jericho-3
Tohle dělala nová Fabia v záruce u známé ,několikrát to měli v autorizáku/byl to tříválec/ a i poté nikdy nevěděla, že odjede, tak ještě záruka neskončila a ona už ten sráč prodala. Tak se jí ptám, a co vám v tom autorizáku říkali? Něco jako imo prý za to mohlo a pak zase něco jiného...

Napsal: 10 čer 2021, 11:27
od Tomas6
Jedna paní povídala. Teda jeden Jericho píše nesmysly. Ano i z výroby bývají špatné kusy, ale konkrétně BME motor není zas špatný. A znám jich hromadu.co.maji bez poruchy odjeto víc jak 300 tis. A s tím nestartováním, je to o měření.
Napsal: 10 čer 2021, 11:55
od OťasTDi
Jak píšu...do teď to makalo...něco se tam změnilo...jev pozoruji cca týden...první co, změřím tlaky a pro jistotu ještě kouknu na úhel sací vačky, dále pak za studena teplotní čidlo a pak naposled si někde půjčím průtokový tlakoměr a zkusím pak to palivo...
Napsal: 10 čer 2021, 13:44
od Pepíček
Co lambda? Je OK? Ta taky dokáže otrávit život

Napsal: 10 čer 2021, 14:18
od slovacek.milos
OťasTDi píše:Jak píšu...do teď to makalo...něco se tam změnilo...jev pozoruji cca týden...první co, změřím tlaky a pro jistotu ještě kouknu na úhel sací vačky, dále pak za studena teplotní čidlo a pak naposled si někde půjčím průtokový tlakoměr a zkusím pak to palivo...
třeba ty tlaky velmi dobře víme že přijedeš domů v pohodě výkon ok a ráno nenatočíš tlak 3 2 3 motor KO kdvbych to neviděl tak ani nevěřím
Napsal: 13 čer 2021, 13:51
od niceman
mam podobny problem na 1.4 BXW
ranny štart z motorom len zatrepe a nechyti,druhy štart už chyti,ale 2-3 sekundy treba kym sa motor ustali. začalo to robit cca po prehriati katu a nasledne jeho rosypanim. takto zle to štartovalo 2 roky,ale len v lete,v zime bez problemu....po tych 2 rokoch som kat vymenil a nič,tak som mal možnosť vymeniť vstrekovače z dakej totalky a hned po vymene vstrekovačov to bolo rapidne lepšie a do par dni už štartoval ako ma. A teraz po 2 rokoch od vymeny vstrekovačov na vlas zas ten isty problem.
Napsal: 14 čer 2021, 04:26
od NOVON
OťasTdi: Tohle dělal na Fabii 2 BZG snímač váčky..Nic to nepsalo,jen ten studený start na podruhé.