Octavia 1.8T nefunkční ventilátor na chladiči

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Serveronaut
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 18 úno 2016, 21:02

Octavia 1.8T nefunkční ventilátor na chladiči

Příspěvek od Serveronaut »

Dnes jsem doléval olej do Octavia 1 1.8T a jen tak bezmyšlenkovitě jsem prstem brnknul do velkého ventilátoru na chladiči a zjistil jsem, že je totálně zadřený a nefunkční. Tak jsem koupil v Kelly ten nejlevnější nový a vyměnil ho. Po výměně se při zapnutí klimatizace už roztočí oba, jak to má být.

Mě zaráží, že jsem to zjistil úplnou náhodou, motor se vůbec nepřehříval - teplota se nikdy nedostala ani milimetr nad 90. Je pravda, že tohle auto moc nejezdím ve městě, spíš mimo město a dálnice, ale jezdím s tím opravdu dost, přičemž výkon často využívám a na dálnici jezdím každý den. Stejně tak klimatizace chladila dostatečně.

Tak skoro nabývám dojmu, že to v pohodě uchladí ten druhý malý...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Prvá vec - teplota na budíkoch nie je odpovedajúca reálnej teplote vody. Budíky a ručička sú kalibrované aby do 74 do 108 stupňov ukazovali na budíku presne 90 stupňov. Takže pokiaľ neprekročíš 108 stupňov ručička sa ani nepohne.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Sám píšeš že jezdíš dálky a tam se uchladí náporem a ten malej tu klimu utáhne když stojíš v koloně.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“