Omega B 2.0i 85kw klepe...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Omega B 2.0i 85kw klepe...
Kluci přistál tady tento poloveterán,normálně bysme to už asi ani nedělali ale je to kámoše táty tak jsme na to kývnuli...no co už teď
Motor klepe slyším to nahoře jak studený tak teplý,ale nic hrozného,zhodil jsem hlavu,2 hydrauliky úplně měkké,nic jinýho nevidno,nějaký znatelný opotřebení na konících nebo těch mezikusech na ventilech,válce krásné,hladké,viditelná kresba honování,na ty léta jako paráda,písty nevaklou
Mám udělat jen hlavu,hydra a zbytek nechat ? Jako věci na to stojí pár korun ale že by se mi chtělo tahat písty to teda vůbec..
Motor klepe slyším to nahoře jak studený tak teplý,ale nic hrozného,zhodil jsem hlavu,2 hydrauliky úplně měkké,nic jinýho nevidno,nějaký znatelný opotřebení na konících nebo těch mezikusech na ventilech,válce krásné,hladké,viditelná kresba honování,na ty léta jako paráda,písty nevaklou
Mám udělat jen hlavu,hydra a zbytek nechat ? Jako věci na to stojí pár korun ale že by se mi chtělo tahat písty to teda vůbec..
Tohle byli nesmrtelný motory nenáročný a neháklivý na cokoliv. Byli tam dvě varianty 20SE a X20SE je to jen o emisích jinak je to tuším úplně stejný. Osobně bych nesundaval hlavu vyměnil hydra a jel dal. Dole jsem snad ten motor ještě umřít neviděl mimo aut kde proběhlo nějaké upgrade kvůli výkonu ale i tam si to nechalo líbit dost.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Takže motor složenej, nový hydra ( tak velký hydra máme na traktorových motorech ) , koníky,mezikusy na ventilech
Motor ztichnul,to je fajn,ale na volnoběh jde chvílema na dva válce,svíce nový samozřejmě,zkoušeny i starý,stejný,po přidání plynu se motor srovná a šlape v pohodě,výkon normální,na takovou babku to jede ažaž
Jedu,vše OK za jízdy,zastavím,motor se roztřepe a rozsvítí se kontrolka motoru,rozjedu se,asi při 3tis.ot. kontrolka motoru sama zhasne
Zapojený všechno je,co je to za blbinec ?
Mohly za tu dobu co to bylo rozdělaný zaschnout vstřiky ??? Dělá to válec 3+4
Motor ztichnul,to je fajn,ale na volnoběh jde chvílema na dva válce,svíce nový samozřejmě,zkoušeny i starý,stejný,po přidání plynu se motor srovná a šlape v pohodě,výkon normální,na takovou babku to jede ažaž
Jedu,vše OK za jízdy,zastavím,motor se roztřepe a rozsvítí se kontrolka motoru,rozjedu se,asi při 3tis.ot. kontrolka motoru sama zhasne
Zapojený všechno je,co je to za blbinec ?
Mohly za tu dobu co to bylo rozdělaný zaschnout vstřiky ??? Dělá to válec 3+4
No, svíčky jsou nový Bosch made in Russia... Ale zkoušel jsem dávat i původní na ty dva válce a nešly na volnoběh stejně, změřil jsem tlaky, cajk, takže problém je v přívodu paliva nebo káble+cívka+svíce jak píšeš, rozvody sedí raději zkontroloval, ale tam není co poondit
Vyměníme káble + cívku a znovu svíčky a uvidí se..
díky
Vyměníme káble + cívku a znovu svíčky a uvidí se..
díky
Nové, pak i staré, pak prohazoval z válců 1 a 2 který šly i předtím, nic, pořád stejný, mrcha jedna...
On ten válec 1 a 2 jde tak napůl prostě, když odpojím konektor že vstriku tak se to začne trepat o něco víc ještě jak ho zapojí, sekundu dvě to jede líp a pak zase třepe jak drahé pes..
Tlaky to má, tlak paliva ok, svíce kable cívka nový, rozvody sedi
Už nemám nápad..
On ten válec 1 a 2 jde tak napůl prostě, když odpojím konektor že vstriku tak se to začne trepat o něco víc ještě jak ho zapojí, sekundu dvě to jede líp a pak zase třepe jak drahé pes..
Tlaky to má, tlak paliva ok, svíce kable cívka nový, rozvody sedi
Už nemám nápad..