Ford Kuga r.v.2010 obsah 2.0tdci 103kw chyby z diagnostiky
P2002 dpf pod prahovou hodnotou
P2452 obvod snímače dfp zkrat na plus
P2456 obvod snímače vadný
Podle life dat snímač pořád ukazoval 256kpa po výměna za nový plus základní nastavení snímče normálně ukazoval a šel.Po ujetí cca 100km opět je sekli na 75kpa a tlak se vůbec nepohne.
Nemôže ukazovať tvrdých 75. Buď obvod, alebo opäť snímač, ak bol najlacnejší nečudoval by som sa. Káble zvyknú odísť v husom krku okolo nádobky na brzdovku.
smazal jsem chyby a ukazuje ale pořád se pohybuje kolem hodnot 70 až 78 kpa ale po chvíli to vyhodí chybu p2456,p2452 zkrat na kostru minule to zas psalo zkrat na plus
Naposledy upravil(a) karter dne 21 čer 2021, 19:08, celkem upraveno 1 x.
to jsem dělal vždy zkusim zatahat jestli nepraskne některý kabel zkusim zítra jiný snímač tenhle byle MeatDoria tak uvidíme nebylo by to poprvé co snímač byl hned KO nebo po pár dnech lehli
tak dal jsem nový snímač ten ukazuje chyba je pryč na volnoběh cca 1kpa v tahu tak do 11kpa.Chtěl jsem ještě udělat nucenou regeneraci ale nějak se to dpf nechce zahřát teplota za jizdy 330 a hned začne rychle padat někam na 190 stupnu.A piše chybu p244c nízka teplota katalizátoru. Tak žy by špatné dpf nebo ten vaporizer že by nevstřikoval naftu
Bude ucpanej vyndej ho a vyčisti.Ale taky bejvá problém že neorigo neuměj regeneraci udělat sice jako probíhá ale netegeneruje máme diaguna focoma a bosch a ani jedna mě to s vaporizerem nuceně neudělá pokud se sama nastartuje tak mě proběhne jen si hlídám teploty a zaplnění.