Kluici kontrolka motoru,občas cukání, z závadách přední lambda přerušení/zkrat na kostru,OK, ale lambda je 5ti drátová, to si pamatuju kdysi třeba u OI 75kw že fungovaly jen originály ??
Je to mladej klučina,nerad bych mu tam dal lambdu NGK za dvojku která bude k ničemu..
Lambda Lupo 1.4 44kw AUD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A za kolik bys mu pořídil originál Však ten originál bude Bosch nebo to NGK ... Co tam má nyní, je to ještě čitelné na obalu sondy?
Odpadlá 030906262J nahrazena 1K0998262F, origo ceny luxusní (6445 nebo 5268), tak podle toho co vyndáš bych dal zase Bosch nebo NGK do tý dvojky
https://mlparts.cz/vyhledavani?search=030906262J
https://mlparts.cz/vyhledavani?search=1K0998262F
Odpadlá 030906262J nahrazena 1K0998262F, origo ceny luxusní (6445 nebo 5268), tak podle toho co vyndáš bych dal zase Bosch nebo NGK do tý dvojky
https://mlparts.cz/vyhledavani?search=030906262J
https://mlparts.cz/vyhledavani?search=1K0998262F
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mám takovou fábii co má ty dva katy, nevím z hlavy kod motoru, koupil jsem sondu za raketu pětipin, abych prošel, půl roku klid a kontrolka se zas sem tam rožne,roman1648 píše:Ok diky
stejná fábia neprošel jsem že obě sondy musí být nové a když dám v náhradě tak to zas neprojde, koupil jsem sondy za raketu pomalu bych řekl 9000 a snad na podesáté jsem prošel na horní hranici
tak zavděčit se někomu nevím nevím
nebo steejná fábka a ten přední kat klepal ale pravidelně no kdbych to neslšel nevěřím, kat sem vyhodil někdo psal že to prochíází i tak a emise jsou OK a taky že jo,
podle mě musí mít tento motor šisto v sacím potrubí, vyluxovanou klapku a drahé svíčky, pokud je nějaká masnota ve výfuku tak gufírka, benál jen EO optimal a pak to šlape