kia ceed P2188 vyřešené

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

kia ceed P2188 vyřešené

Příspěvek od karter »

neřešil někdo na Kia ceed 1.4i r.v.2013 lpg chybu p2188 auto se třebe na volnoběh.Zkusil jsem svičky,filtr,vyčistil klapku a nic.Když to přepnu na lpg tak je to lepší :?
Naposledy upravil(a) karter dne 07 črc 2021, 11:34, celkem upraveno 1 x.
Mirekdoda
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 bře 2013, 15:05
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Mirekdoda »

karter:
jen nasměruji, zkušenost nemám. Motor má na volnoběhu příliš bohatou směs. Příčinou toho múže být senzor MAF, nebo první lambdasonda.


-------------------------------------------------------------------------
Moderátor: Není potřeba dávat najevo že odpovídáš na předchozí příspěvek, kor když je první v tématu. Lidi opravdu nejsou takový hlupáci, fakt to poznají.
Pokud nezvedám telefon, řídím letadlo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

V první řadě bych zkontroloval vůle ventilů, protože mám zato, že 1,4 Gamma má jak Kia tak Hyundai. Tam se zaklepávala ventilová sedla , na plyn to tak není znát jako na benzin. Jsou tam kalibrovaná zdvihátka, která se mění, ale lepší je líznout stopky ventilů. A také se rozpadává keramická vložka katu...Pokud to není ono, sorry..
nepropadat panice...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

diky za info chlapy .Jinak Maf to nemá mezi filtr boxem a škrtíci klapkou nic není.Ta lambda mě také napadla měla by už nárok auto má 97tis.Ty ventily ještě prověřím zkusím změřit kompres
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

Závada odkazuje na buď
1.
Zablokování sacího systému
2.
Únik paliva ve vstřikovači
3.
Nesprávný tlak paliva


Jinak MAF je přímo na síní

Ale pokud to má LPG tak to je vždy probém.... změřil bych tlaky a hned bude jasno
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Aero200 prosímtě kde přesně je na sáni mysliš za škrtíci klapkou?
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

Jo jo,ale ty neodchází
Obrázek
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

diky :) takže max ho jen vyčistit .Koukal jsem na live data a na volnoběh má cca 550mbar
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

550mbar MAP na volnoběh? - to máš díru v sání
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

ano 550mbar na volnoběh prostříkal jsem celé sáni čističem jestli to někde nepřisaje a nic.Výfuk je těsný.Snímač jsem vytáhl pročistil a pořád to samé.Muže tak vysoký tlak způsopobat podpálený ventily?Ten chod motoru na volnoběh není zrovna TOP a ty rozvody už jsou také slišet
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

Prvotně bych změřil ty tlaky na válcích a budeš vědět hned.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Aby neboli o pár zubov, ako furt :D
karter
Aktivista
Příspěvky: 1465
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

no snad ne četl jsem že to rádo u tohoto motoru skáče .Ráno změřím tlaky ale ty rozvody určitě doporučím udělat má to už 97tis
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Zhoď dole kryt a zatlač prstom na reťaz. Budeš to mať skôr ako tlaky a vieš na čom si.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

ano muže, pokud jsou skočené rozvody, mění se hnedka podtlak v sání
Odpovědět

Zpět na „Kia“