1.4 tsi - bliká červená kontrolka oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Proč to řeším jako třetí? Třeba proto, že on tu nemá účet, není už úplně nejmladší, tak že si ho těžko bude zakládat a autům absolutně nerozumí. Je zoufalý kolik peněz už do toho narval. A auto potřebuje. Já tu pouze napsal co o problému vím. A jestli někdo neví co by s tím mohlo být. Takový komentář mu vůbec nepomůže. A je každému úplně k ničemu, kdyby měl někdo někdy podobný problém.
Mrkni jestli není olej naředěný benzínem, šlo by to cítit a poznal bys to i na měrce že je ho tam moc
Pak mě ještě napadá že by doondili něco s řetízkem pohonu olejovýho čerpadla,třeba nechali povolený kolo nebo tam zapomněli dát šponovák,nevím...oni jsou různí experti
Jednou jsem se setkal s tím že někdo měnil rozvody a nevyměnil spodní ozubený kolo na klice...jenže novej řetízek modulově do starýho kola neseděl,to zjevně neřešil,řetízek začal přeskakovat a během chvíle to kolo ometl,ono se to čerpadlo nějak pořád unášelo takže to nějak mazalo ale právě taky problikávalo mazání...
V tom servisu co to dělali ať se nenechá odbýt, jestli to začalo dělat až po výměně rozvodů musí být problém někde tam,byla by to zvláštní shoda okolností kdyby za tím bylo něco jiného,ale i to se stává..
Pak mě ještě napadá že by doondili něco s řetízkem pohonu olejovýho čerpadla,třeba nechali povolený kolo nebo tam zapomněli dát šponovák,nevím...oni jsou různí experti
Jednou jsem se setkal s tím že někdo měnil rozvody a nevyměnil spodní ozubený kolo na klice...jenže novej řetízek modulově do starýho kola neseděl,to zjevně neřešil,řetízek začal přeskakovat a během chvíle to kolo ometl,ono se to čerpadlo nějak pořád unášelo takže to nějak mazalo ale právě taky problikávalo mazání...
V tom servisu co to dělali ať se nenechá odbýt, jestli to začalo dělat až po výměně rozvodů musí být problém někde tam,byla by to zvláštní shoda okolností kdyby za tím bylo něco jiného,ale i to se stává..
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Když to bliká,zřejmě určitě nemaže. Čím dýl s tím bude jezdit,tím hůř. Možná už teď je to na nový motor.
A co stím dělal,jak jezdil před rozvodama se taky nedozvíš.
Tady je každá rada velmi drahá.
OT. " Nesetkal se s tím někdo" - setkal a nejezdit,nejdřív odstranit. Olej v motoru není jen kvůli vyvážení hmotnosti.
A co stím dělal,jak jezdil před rozvodama se taky nedozvíš.
Tady je každá rada velmi drahá.
OT. " Nesetkal se s tím někdo" - setkal a nejezdit,nejdřív odstranit. Olej v motoru není jen kvůli vyvážení hmotnosti.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Kluci, po jakých rozvodech, vždyt rozvody se řešili až po potkanovi, kdy byla hlava dole ... Koukněte znovu na první post.
To že je mechán zřejmě prase, a odevzdá auto s rozsvícenou/blikající konvičkou, a pak to řeší výměnou oleje a pak čidla, to jen ukazuje, že neví a tápe ...
Můj úsměšek, jestli měnil olejový filtr při tom prvním hlavním servisu - potkan, hlava dole a pochopitelně nový rozvod - ten je jen na okraj, z mýho pohledu není možný udělat tento servis bez výměny oleje a filtru, ale znáte to, ty majstry ...
To že je mechán zřejmě prase, a odevzdá auto s rozsvícenou/blikající konvičkou, a pak to řeší výměnou oleje a pak čidla, to jen ukazuje, že neví a tápe ...
Můj úsměšek, jestli měnil olejový filtr při tom prvním hlavním servisu - potkan, hlava dole a pochopitelně nový rozvod - ten je jen na okraj, z mýho pohledu není možný udělat tento servis bez výměny oleje a filtru, ale znáte to, ty majstry ...
Chyba se stane, ale tady jich je moc ...
Prostě, nejpozději, když měnil čidlo tlaku oleje, to měl zároveň změřit, budík se připojuje místo toho čidla. Třeba ale měřák nemá ...
Podtstatný je s tím nejezdit, jinak opravdu bude shánět nový motor. Pokud mu tlak oleje nezměří, bude jen tápat. Pokud je vocas a filtr měnil a zapomenutou gumu z filtru tam přehlídl. tak je to na ránu ...
Jinej servis je taky řešení, ale tohle je na reklamaci
Tady čidlo spíná při 0,3-0,7bar, při 2000ot to má mazat minimálně 2bary, dále to nesmí překročit 7bar.
To že čidlo nesepne a přístrojovka hlásí problém ukazuje, že mu to na volnoběh nemaže vůbec, a ten spínací tlak se vytvoří až v točkách, ale bude stále malý a tedy smrtelný pro motor ...
Prostě, nejpozději, když měnil čidlo tlaku oleje, to měl zároveň změřit, budík se připojuje místo toho čidla. Třeba ale měřák nemá ...
Podtstatný je s tím nejezdit, jinak opravdu bude shánět nový motor. Pokud mu tlak oleje nezměří, bude jen tápat. Pokud je vocas a filtr měnil a zapomenutou gumu z filtru tam přehlídl. tak je to na ránu ...
Jinej servis je taky řešení, ale tohle je na reklamaci
Tady čidlo spíná při 0,3-0,7bar, při 2000ot to má mazat minimálně 2bary, dále to nesmí překročit 7bar.
To že čidlo nesepne a přístrojovka hlásí problém ukazuje, že mu to na volnoběh nemaže vůbec, a ten spínací tlak se vytvoří až v točkách, ale bude stále malý a tedy smrtelný pro motor ...
Jak je u tohohle motoru ten filtr umístěný? Taky je nahoře dírou dolů, čili, že se dá odšroubovat bez vypouštění oleje? Pokud ano, nic to nestojí a v domácích podmínkách snadno proveditelné a zadarmo....Zkus to překontrolovat, jestli tam nebude shrnutá ta stará a brání průtoku oleje a až se zvýšenýma otáčkama se to nějak procpe a namaže...nevím - střílím od boku...ale po potkanovi přece normální člověk musí měnit olej a né tam vrátit vypuštěnou sračku...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Ta střední/vnitřní guma těsní odtokový kanálek, kudy se má nechat vytéct olej, když filtr povolíš/měníš. Takže pochopitelně se nechá filtr demontovat bez toho, aby se člověk a motor zabryndal, jen se tomu musí dát čas, aby to řádně odteklo. To platí pro všechny olejáky s motáží zezhora, benzíny a diesly bez rozdílu. To právě má bránit průtoku, pokud nebrání, tlak není ... Tady když stará guma zůstane, nový filtr nesedne tak, aby ten kanálek ucpal.
Mám ale obavu, že v tom to tady není
Mám ale obavu, že v tom to tady není
No pokud tam nechal starej olej tak je to fakt na prd, když sundáváš hlavu vždycky tam cákne nějaká nemrzka,nehledě na to když čistíš blok tak bordel se taky může dostat všude možně
Výše je ale psáno že mu pak olej vyměnil,tak snad udělal i filtr ne, no nejlepší bude když tam s ním zajedeš a toho kdo to dělal řádně vyzpovídáte, až se to hvízdne bude pozdě a on mu ještě řekne a proč jste s tím jezdil když blikalo mazání???
Výše je ale psáno že mu pak olej vyměnil,tak snad udělal i filtr ne, no nejlepší bude když tam s ním zajedeš a toho kdo to dělal řádně vyzpovídáte, až se to hvízdne bude pozdě a on mu ještě řekne a proč jste s tím jezdil když blikalo mazání???