O1 1.9tdi 81kw,ASV 2003, probl. start, neustale biely dym
Napsal: 03 črc 2021, 18:55
Ahojte.
Jedna sa o octaviu 1.9tdi-81kw rok 2003, ASV, najazd 300000km - seria-bez cipu..Auto malo deravy vlnovec vyfuku -vymenil sa za novy.Startovalo OK bezproblemov, nedymilo.Po oprave stalo den, potom mi uz pri starte rano trebalo startovat cca aj 10 sekund auto chytlo ako keby na 2 valce, potom tarakalo a postupne sa ukludnilo, na aute skakali otacky 750-950, dym z vyfuku biely stiplavy smradlavy ako z V3S cca 1 minutu ...Po pridani plynu neustale biely dym ako keby vypalovalo dpf filter,postupne ako zacala stupat teplota a sa zohrievalo na 90st ako keby ten biely dym zacal ubudat. Nasledne sa zistilo ze mi tlakuje vodu v nadrzke...,mizne voda, tesnenie pod hlavou. Dala sa zabrusit hlava, blok , nove tesnenie, zabrusili sa sedla ventilov, komponenty z hlavy ..ventile, zvihatka...sa pouzili povodne. Auto sa poskladalo a problem ten isty, tazke starty, biely dym, auto uz netlakuje nadrzku vody, netrati sa.Premeral som volnobeznu davku pri tarakani, je cca 5-7mg. Predvstrek na cerpadle cca 60.Prekontrolovalo sa sanie, odvetravanie ,EGR, palivova sustava, filter, tcko, saci kos, dali sa vstreky preskusane –ine , nepomohlo to.Neostavalo uz iba vymenit cerpadlo.Cerpadlo sa dalo z ineho auta funkcne, problem neubudol, turbo sa vymenilo za repas vyskusany, pretestovany.Dala sa uz aj ina RJ cka motora, vysledok je stale ten isty. Hodnoty na jednotlivych valcoch v 13 skupine su stale na 1 valci od – 1,5 od studena az ked sa postupne auto zohrieva na 90st klesne na -0,2, ostatne valce 2-3-4 maju stale hodnotu okolo +0,2 mg.Ten 1valec ci uz pri starych vstrekoch a novych sa stale pohybuje v – hodnotach.
Napada Vas kde by este mohol byt problem?, vymene skoro vsetko okrem spodku motora.
Kompresiu na valcoch mam cca okolo 25-30 bar.Voda sa netrati, olej neubuda....
Vdaka za pomoc, ak sa mi podari, pridam aj video..
Jedna sa o octaviu 1.9tdi-81kw rok 2003, ASV, najazd 300000km - seria-bez cipu..Auto malo deravy vlnovec vyfuku -vymenil sa za novy.Startovalo OK bezproblemov, nedymilo.Po oprave stalo den, potom mi uz pri starte rano trebalo startovat cca aj 10 sekund auto chytlo ako keby na 2 valce, potom tarakalo a postupne sa ukludnilo, na aute skakali otacky 750-950, dym z vyfuku biely stiplavy smradlavy ako z V3S cca 1 minutu ...Po pridani plynu neustale biely dym ako keby vypalovalo dpf filter,postupne ako zacala stupat teplota a sa zohrievalo na 90st ako keby ten biely dym zacal ubudat. Nasledne sa zistilo ze mi tlakuje vodu v nadrzke...,mizne voda, tesnenie pod hlavou. Dala sa zabrusit hlava, blok , nove tesnenie, zabrusili sa sedla ventilov, komponenty z hlavy ..ventile, zvihatka...sa pouzili povodne. Auto sa poskladalo a problem ten isty, tazke starty, biely dym, auto uz netlakuje nadrzku vody, netrati sa.Premeral som volnobeznu davku pri tarakani, je cca 5-7mg. Predvstrek na cerpadle cca 60.Prekontrolovalo sa sanie, odvetravanie ,EGR, palivova sustava, filter, tcko, saci kos, dali sa vstreky preskusane –ine , nepomohlo to.Neostavalo uz iba vymenit cerpadlo.Cerpadlo sa dalo z ineho auta funkcne, problem neubudol, turbo sa vymenilo za repas vyskusany, pretestovany.Dala sa uz aj ina RJ cka motora, vysledok je stale ten isty. Hodnoty na jednotlivych valcoch v 13 skupine su stale na 1 valci od – 1,5 od studena az ked sa postupne auto zohrieva na 90st klesne na -0,2, ostatne valce 2-3-4 maju stale hodnotu okolo +0,2 mg.Ten 1valec ci uz pri starych vstrekoch a novych sa stale pohybuje v – hodnotach.
Napada Vas kde by este mohol byt problem?, vymene skoro vsetko okrem spodku motora.
Kompresiu na valcoch mam cca okolo 25-30 bar.Voda sa netrati, olej neubuda....
Vdaka za pomoc, ak sa mi podari, pridam aj video..