Opel Sintra - VP44

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44

Opel Sintra - VP44

Příspěvek od rombi »

Stretli ste sa uz s takymto pripadom,mam opel sintra 2,2 dti je tam cerpadlo vp 44 auto prestalo ist za jazdy a uz nenastartovalo.Dal som dole rj cerpadla a je tam odpalena nozicka tranzistora.Ale co ma zarazilo pri strihani drotov droty co idu do ventilu regulacie nafty som zistil ze su uplne bez izolacie.Mohlo to auto takto fungovat
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

:D
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44

Příspěvek od rombi »

Dik za reakciu. (hm)
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Čo si čakal. Nevieš čo a ako tam funguje a ideš riešiť čerpadlo a jeho elektroniku? Nesranduj. Nezabudni to letovať trafo pájkou (crazy)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

VP44 ještě tímto překvapuje?? Běžný jev po cca 250000km + mají to všechny.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44

Příspěvek od rombi »

Dik za odpoved len ma zarazilo ze to auto este vobec islo.Ta izolacia tam nebola urcite nejake obdobie.
Autom mam 15 rokov a ziadny problem z VP 44 doteraz nebol.Pocul som ze su
poruchove ale kedze niesom autoservis len garazmajster pre seba tak hladam
info. Preto ma to prekvapuje.
Fet a im podobne tranzistory som letoval ako 15 rocny a ano trofo pajkov
a pri urcitych podmienkach ide vsetko.Dnes mam 5 pajkovaciek takze snad to dam a ked nie pojde do srotu.
Ale aj tak dik za upozornenie som len clovek ako aj vy a obcas zabudam,spravym chybu a preto hladam radu inych.
alzafir
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2011, 18:53
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od alzafir »

Neexistující izolace- běžný jev, co tam cheš dát za tranzistor? FETy 2905 asi nejsou to správné, to dělají poláci a je to hokus pokus.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44

Příspěvek od rombi »

Objednal som prave 2905,prave tu 3705 niekto neodporucal ale objednal som aj ten.Tz by si co dal
alzafir
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2011, 18:53
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od alzafir »

Dobrá otázka, co tam dát, všeobecně známé typy jsou nevhodné, narazil jsem na polské video, kde borec ukazuje velikost čipů, evidentně tam patří něco jiného, i když parametry podle katalogu jsou ok.
Tohle si každý drží pod pokličkou, já zatím průběžně pátrám, co kde a jak, zatím jsem to nemusel řešit. Proto jsem byl zvědavý, co tam chceš dát. Ty uvedené si myslím, že to není dobrá volba.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Robím tieto elektroniky, ale pokiaľ sú už otvorené, tak ich do opravy neberiem.
Na ten hybrid stačí krivo pozrieť a je zle.
Takže držím palce, nech ti to vyjde :)

Rozpadnutá izolácia na vodičoch k ventilu predvstreku je bežný jav, treba ju zvliecť a dať zmršťovačku. Pokiaľ je tam skrat, tak čerpadlo síce funguje, ale nereguluje predvstrek, takže motor ide v núdzáku.
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44

Příspěvek od rombi »

joe píše:Robím tieto elektroniky, ale pokiaľ sú už otvorené, tak ich do opravy neberiem.
Na ten hybrid stačí krivo pozrieť a je zle.
Takže držím palce, nech ti to vyjde :)

Rozpadnutá izolácia na vodičoch k ventilu predvstreku je bežný jav, treba ju zvliecť a dať zmršťovačku. Pokiaľ je tam skrat, tak čerpadlo síce funguje, ale nereguluje predvstrek, takže motor ide v núdzáku.
Vdaka za pozitivnu reakciu.Ovsem asi som sa na nu krivo pozrel a jedna nozicka tranzistora mi nejde naletovat na tu mini plosku.
Mam teda teraz otazku mozem pouzit inu riadiacku cerpadla aj z ventilmi
ovsem darca jednotky je opel 2,0d nie 2,2d
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Nie.
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44

Příspěvek od rombi »

Teda musi to byt riadiacka z 2,2 alebo cele cerpadlo z 2,2.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No oficielně cele čerpadlo a jen se shodným číslem ( některé mají náhrady ale to je třeba najít dle čísla stávajícího)

No jednotky se měnili ale už to pak nikdy nefungovalo jak má. Špatný starty,kourivost,spotřeba ……

Každá jednotka je laděná na stolici k danému cerpadlu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

A preto otvorené riadiačky, napadnuté kutilmi, do opravy neberiem.
Amen.

Meniť riadiačky z čerpadla na čerpadlo nie je dobrý nápad.

V RJ sú v EPROM napálené otváracie body jednotlivých vstrekov, ktoré sa, samozrejme, čerpadlo od čerpadla líšia. Tieto body zisťuje stolica pri kalibrácii čerpadla a po ich zistení ich napáli do RJ.
Prepísať sa nedajú, vždy po mechanickom repase sa dáva nová čistá elektronika.

Môžeš mať šťastie, a otváracie body ti +/- sadnú, a ako-tak to pôjde.
Ale aj nemusíš.
Ak sa stretne mechanika a elektronika na hraniciach tolerancie, tak ti ani nenaštartuje motor, lebo bude naftu striekať do výfuku alebo hlboko pred HÚ.

Samozrejme, ak chceš skúsiť šťastie, môžeš, ale nedáva to zmysel, to už radšej vymeniť celé čerpadlo.

A samozrejme, druhá RJ musí byť z čerpadla S ABSOLÚTNE ROVNAKÝM Boschnumerom. Takže špekulovať, že či ti pôjde z 2.0 - nie, nepôjde, ani nebude komunikovať.
Odpovědět

Zpět na „Opel“