Blok V12
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co to je za obsah? Přijde mi to nejaký malý,jako podle fotek.Nevidět to,tak tipnu,že v12 bude hodně přes 20l,když 6 ti v nakladaku maj cca12L.Tohle vidim tak kolem15ti max.To je teda fuk,každopadně pěknej motor,kor na dnešni dobu. Nový těsneni,dát dohromady,ještě to pak přetáhnout teplý a poslat někam na východ :)Co sem podobný stroje viděl,tak to mívá hodně často a brzo zadělaný chladiče. To je tak párkrát do měsíce čistit. Vono se to teda většinou uchladí i tak,jen to pak možná takhle skonči časem..
tipnul bych si tak min 800 a mozna bez dph. Zbyde blok na stoleček nebo se musi vratit? 16,to sem se moc nesek,to teda bude asi nakej modular,že ma každej jejich motor stejnej objem na válec.To je sympaticky,že někdo ještě dělá jiny motory,než L6,co je v tahačich. Sem si pravě myslel,že to cpou všude a pouze.
Ten řadový sedmiválec je taky lahůdka. Nikdy jsem ho neviděl ani neslyšel, jen hvězdicový. Jaký to má zvuk a projev?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Právě že bys to ani nepoznal, není to vysavač
https://youtu.be/7__trbTpZ28
https://youtu.be/7__trbTpZ28
To je nějaký repas ne? Teda Zetor to taky mydlí pistolí hlava nehlava, ale elektriku tahají až po laku...
Já kdysi dělal motor z nějakého starého majora, všecko jak to má bejt, klika, ojnice, sady, udělat hlavy, motor jak lupen, ten po startu ani nezakouřil, no po montáži do traktoru, majitel, že odvez si to mi se to nelíbí, to já nechci. Jak to vařili v louhu, tak někde slezla nějaká vrstva barvy, některé víčko mělo třeba jinou barvu, oloupaná barva že šroubků atd... No musel jsem traktor vzít, odjel jsem s ním za dědinu, kolega mezitím objel barvy laky, koupil krabici sprejů a my za dědinou generálkovali ala agrobazar Květinov. Kdyby jsme to udělali hned na začátku, mohli jsme mít každý desítku v kapse a majitel by byl spokojený.
Já kdysi dělal motor z nějakého starého majora, všecko jak to má bejt, klika, ojnice, sady, udělat hlavy, motor jak lupen, ten po startu ani nezakouřil, no po montáži do traktoru, majitel, že odvez si to mi se to nelíbí, to já nechci. Jak to vařili v louhu, tak někde slezla nějaká vrstva barvy, některé víčko mělo třeba jinou barvu, oloupaná barva že šroubků atd... No musel jsem traktor vzít, odjel jsem s ním za dědinu, kolega mezitím objel barvy laky, koupil krabici sprejů a my za dědinou generálkovali ala agrobazar Květinov. Kdyby jsme to udělali hned na začátku, mohli jsme mít každý desítku v kapse a majitel by byl spokojený.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ona je to taková pojistka, když se to naleje barvou, tak než to dostane čočku, tak nic neteče. Takhle se dělaly G.O. v STS, nejdřív neměli dost dílů, tak motorář prošel šrot s šuplerou, vybral píst/y/, který jde použít, potom motor složili, závity které držely vanu a byly ztrhlé, tak opravili koudelí , pak to chvilku zabafalo na stolici, pak to umyli odmastili a po uschnutí nastříkali hustou barvou.Motor nám přívezli , my jej pracně namontovali, uvedli do chodu, a nestačili se divit..
P.S.Tehdy to mělo "výhodu", že to bylo všem mimo nás jedno, plán se splnil, a nikdo to v reálu neplatil ..
P.S.Tehdy to mělo "výhodu", že to bylo všem mimo nás jedno, plán se splnil, a nikdo to v reálu neplatil ..
nepropadat panice...