Jaké turbo ASZ

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Osirex
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 10 črc 2021, 22:24

Jaké turbo ASZ

Příspěvek od Osirex »

Zdravím všechny, pořídil jsem Fabii I rs (asz) a zajímal by mě názor zkušenějších na to jaké dát turbo na DarkSide IC a vedení. Je to teď Stock když nepočítám EGR a kat off + podle předchozího majitele soft chip.... ale původní vedení IC a samotný IC už to mají celkem zasebou koukal jsem i na sadu od HPP ale jestli 14 za více gumy nebo 18 za min gumy už mi nějak nepřijde. Takže bych raději volil DarkSide teď tedy otázka jaké dát turbo. Chtěl bych se dostat na +-220 HP. Gtb turbo kit od DarkSide je trochu mimo moje možností takže předem děkuji za jakoukoliv radu. :)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

1756 nebo tsa220
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

Doporučuji GTD1752VRK. Je tam kuličkové ložisko. Má perfektní náběh a reakci.
Osirex
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 10 črc 2021, 22:24

Příspěvek od Osirex »

GTD1752VRK jde jen na darkside svody ne nebo se pletu..?
standa123 píše:1756 nebo tsa220
K 1756 bych taky potřeboval asi jinej svod ne..? Ta 220 se mi zdá celkem fajn jestli to má těch 220 zvládat. Ještě bych se chtěl optat na nějaké doporučení kde to turbo koupit.. co tak čtu tak jako repas v žádném případě ale všude na mě skáčou jen repasy. Jinak mockrat díky. :)
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

VRK se řeší navařením na TDI svody.

Pokud chceš kvalitně fungující turbo, mezi hybridama ho nenajdeš. Zkus pohledat zde na fóru info ohledně VRK. Najdeš i srovnání s hybridem ;)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Věděl bych o GTD1752vrk pokud je zájem, sám jsem ho teď namontoval i s REA regulací a nemá to chybu. Spodek je luxusní, při 1680ot. už má 1.794bar, a při řazení to nádherně drží.

Dodám že TSA220 jsem jezdil několik let, bylo dost slušné, jen spodek trochu horší, u nového kusu by měl údajně být téměř shodný se spodkem 1749VB. Jedná se o prověřený hybrid, dodává Turbosport Jablonec, najdete to u nich na webu.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Osirex
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 10 črc 2021, 22:24

Příspěvek od Osirex »

tomes123456 píše:VRK se řeší navařením na TDI svody.

Pokud chceš kvalitně fungující turbo, mezi hybridama ho nenajdeš. Zkus pohledat zde na fóru info ohledně VRK. Najdeš i srovnání s hybridem ;)
Dobré tak díky moc ještě se nějak poinformuji rád bych našel někoho s podobnou "stavbou". Každopádně pokud bude možnost u nás sehnat vrk za nějakej rozumnej peníz a ty svody to ustojí tak proč ne.
Osirex
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 10 črc 2021, 22:24

Příspěvek od Osirex »

Gardner píše:Věděl bych o GTD1752vrk pokud je zájem, sám jsem ho teď namontoval i s REA regulací a nemá to chybu. Spodek je luxusní, při 1680ot. už má 1.794bar, a při řazení to nádherně drží.

Dodám že TSA220 jsem jezdil několik let, bylo dost slušné, jen spodek trochu horší, u nového kusu by měl údajně být téměř shodný se spodkem 1749VB. Jedná se o prověřený hybrid, dodává Turbosport Jablonec, najdete to u nich na webu.
Pokud by bylo za nějakou rozumnou cenu tak by jsme se asi mohli pobavit stavbu plánuji až přes zimu a do té doby jsem chtěl naschanet věci. No já to rsko pořídil a nevím jestli to bylo přechodem z menšího auta ale zdálo se mi že od začátku mi to turbo zabíralo už někde těch 1500 a omezovač byl už u 3500+- pak mi jednoho dne praskl po cestě z práce klinak a od té doby mám pocit že to točí úplně jinak. Turbo jak kdyby začlo zabírat až ve 2300+- a omezovač najednou 4200+- ale jelikož už jsem zkontroloval úplně všechno a auto denně jezdí bez problémů házím to na ten nezvyk ale Bůh ví.. takže ten spodek bych tam ocenil. To Tsa mi nepřijde zlé ale pokud by byla možnost mít GTD asi bych šel spis po něm.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Mám taky TSA 220 a na tlaku 1.8bar mám 212ps a 440NM podle výrobce dá bezpečné 2.0bar. Takže bych se toho nebál.

Jen nezapomeň i já jiné věci okolo zvyšování výkonu ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Osirex
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 10 črc 2021, 22:24

Příspěvek od Osirex »

standa123 píše:Mám taky TSA 220 a na tlaku 1.8bar mám 212ps a 440NM podle výrobce dá bezpečné 2.0bar. Takže bych se toho nebál.

Jen nezapomeň i já jiné věci okolo zvyšování výkonu ;)
Pánové děkuji mockrát za všechny postřehy budu se rozhodovat mezi TSA 220 a VRK trochu se bojím toho navareni svodu už třeba jen z důvodu co když turbo padne. Nebo naopak se svody roztrhnou. Také jsem ještě nezjistil jak funguje změna u normálního podtlaku na REA regulaci něco málo jsem o tom našel ale zatím v tom ještě úplně nechodim. Ale budu dál zjišťovat a mezitím schovávat chechtaky.. :D

Samozřejmě myslím ale klidně se nechám dovzdelat..:)
Větší Vstriky, silnější pumpa, větší iC,nějake to turbo a lepší podvozek je v plánu.
A hotovo je :Brzdy z O1 RS, pancéřované hadice, pevný snížený podvozek, EGR off, kat off a holá roura až dozadu 205/45 R16 na 7J.Co se týče třeba tvrdších silentbloku nebo rozpěrných tyčích tak to bych řešil až po namontování podvozku.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Jestli na to máš čas seženeš pěkné VRK, běž do něj. I kdyby bylo ovládané baňkou a ne REA, to je úplně jiný svět. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“