Jaké turbo ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaké turbo ASZ
Zdravím všechny, pořídil jsem Fabii I rs (asz) a zajímal by mě názor zkušenějších na to jaké dát turbo na DarkSide IC a vedení. Je to teď Stock když nepočítám EGR a kat off + podle předchozího majitele soft chip.... ale původní vedení IC a samotný IC už to mají celkem zasebou koukal jsem i na sadu od HPP ale jestli 14 za více gumy nebo 18 za min gumy už mi nějak nepřijde. Takže bych raději volil DarkSide teď tedy otázka jaké dát turbo. Chtěl bych se dostat na +-220 HP. Gtb turbo kit od DarkSide je trochu mimo moje možností takže předem děkuji za jakoukoliv radu.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
GTD1752VRK jde jen na darkside svody ne nebo se pletu..?
K 1756 bych taky potřeboval asi jinej svod ne..? Ta 220 se mi zdá celkem fajn jestli to má těch 220 zvládat. Ještě bych se chtěl optat na nějaké doporučení kde to turbo koupit.. co tak čtu tak jako repas v žádném případě ale všude na mě skáčou jen repasy. Jinak mockrat díky.standa123 píše:1756 nebo tsa220
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Věděl bych o GTD1752vrk pokud je zájem, sám jsem ho teď namontoval i s REA regulací a nemá to chybu. Spodek je luxusní, při 1680ot. už má 1.794bar, a při řazení to nádherně drží.
Dodám že TSA220 jsem jezdil několik let, bylo dost slušné, jen spodek trochu horší, u nového kusu by měl údajně být téměř shodný se spodkem 1749VB. Jedná se o prověřený hybrid, dodává Turbosport Jablonec, najdete to u nich na webu.
Dodám že TSA220 jsem jezdil několik let, bylo dost slušné, jen spodek trochu horší, u nového kusu by měl údajně být téměř shodný se spodkem 1749VB. Jedná se o prověřený hybrid, dodává Turbosport Jablonec, najdete to u nich na webu.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
Dobré tak díky moc ještě se nějak poinformuji rád bych našel někoho s podobnou "stavbou". Každopádně pokud bude možnost u nás sehnat vrk za nějakej rozumnej peníz a ty svody to ustojí tak proč ne.tomes123456 píše:VRK se řeší navařením na TDI svody.
Pokud chceš kvalitně fungující turbo, mezi hybridama ho nenajdeš. Zkus pohledat zde na fóru info ohledně VRK. Najdeš i srovnání s hybridem
Pokud by bylo za nějakou rozumnou cenu tak by jsme se asi mohli pobavit stavbu plánuji až přes zimu a do té doby jsem chtěl naschanet věci. No já to rsko pořídil a nevím jestli to bylo přechodem z menšího auta ale zdálo se mi že od začátku mi to turbo zabíralo už někde těch 1500 a omezovač byl už u 3500+- pak mi jednoho dne praskl po cestě z práce klinak a od té doby mám pocit že to točí úplně jinak. Turbo jak kdyby začlo zabírat až ve 2300+- a omezovač najednou 4200+- ale jelikož už jsem zkontroloval úplně všechno a auto denně jezdí bez problémů házím to na ten nezvyk ale Bůh ví.. takže ten spodek bych tam ocenil. To Tsa mi nepřijde zlé ale pokud by byla možnost mít GTD asi bych šel spis po něm.Gardner píše:Věděl bych o GTD1752vrk pokud je zájem, sám jsem ho teď namontoval i s REA regulací a nemá to chybu. Spodek je luxusní, při 1680ot. už má 1.794bar, a při řazení to nádherně drží.
Dodám že TSA220 jsem jezdil několik let, bylo dost slušné, jen spodek trochu horší, u nového kusu by měl údajně být téměř shodný se spodkem 1749VB. Jedná se o prověřený hybrid, dodává Turbosport Jablonec, najdete to u nich na webu.
Pánové děkuji mockrát za všechny postřehy budu se rozhodovat mezi TSA 220 a VRK trochu se bojím toho navareni svodu už třeba jen z důvodu co když turbo padne. Nebo naopak se svody roztrhnou. Také jsem ještě nezjistil jak funguje změna u normálního podtlaku na REA regulaci něco málo jsem o tom našel ale zatím v tom ještě úplně nechodim. Ale budu dál zjišťovat a mezitím schovávat chechtaky..standa123 píše:Mám taky TSA 220 a na tlaku 1.8bar mám 212ps a 440NM podle výrobce dá bezpečné 2.0bar. Takže bych se toho nebál.
Jen nezapomeň i já jiné věci okolo zvyšování výkonu
Samozřejmě myslím ale klidně se nechám dovzdelat..
Větší Vstriky, silnější pumpa, větší iC,nějake to turbo a lepší podvozek je v plánu.
A hotovo je :Brzdy z O1 RS, pancéřované hadice, pevný snížený podvozek, EGR off, kat off a holá roura až dozadu 205/45 R16 na 7J.Co se týče třeba tvrdších silentbloku nebo rozpěrných tyčích tak to bych řešil až po namontování podvozku.
Jestli na to máš čas seženeš pěkné VRK, běž do něj. I kdyby bylo ovládané baňkou a ne REA, to je úplně jiný svět.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série