Utržené ložisko prodloužení poloosy Sharan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Utržené ložisko prodloužení poloosy Sharan
Zdarec kluci,potřebují slyšet vás názor na následující problém. Před 4rokama mě ulitlo z gumy ložisko co drží prodloužení poloosy. Říkám ok má na to po 300tkm nárok. Dal jsem nový komplet prodloužení a jezdil a do včera kdy to ulitlo znova.🤔🥴 Tak teď stojím před dilematem....dát zas nový a jezdit a nebo se v tom pitvat proč se to stalo. Mám takovou teorii jestli to nezpůsobil vnitřní kloub SKF bo při rozjezdu to vibruje a pak za pri130. Tak jestli se dílů tomu to ložisko nevytrhlo. A teď jestli dát novou komplet poloosu nebo zkusit dát jen to prodloužení a novej vnitřní kloub. Vnější je taky teda nacnutej ale nechala...má jen vůli. Chci dát už něco kvalitního bo SKF ani gsp se nějak neosvědčilo. Takže uvažuju spidan vs. Lobro. Je to ale solidní raktea. Máte někdo nějakou zkušenost zbstim ložiskem? Jak by jste to řešili? Máte tucha jakej je rozdíl mezi spidan a lobro? Podle mě je to jeden výrobce ale třeba se pletu. Nebo dával jste už někdo na Sharan jinou značku která ale vydržela a za půl roku se auto neklepalo jak drahej pes?.🤔 Díky za názory.🙂
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Pepíček píše:Dával jsem Ruville(Germany). Kloub měl po 10000km trochu vůli, ale jen na krut, cca 0.5mm, která se však už dál nezvětšuje. Kloub nerachotí a má najeto cca 50000km. Spousta součástek Ruville už má na sobě hrdý nápis China
Ruville jsou prebalovaci a já už tyhle experimenty hlavně u kloubů nějak nechci dělat. Zklamalo mění SKF takže tyhle noname značky neee.
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
dal jsem gkn před asi 200 tis km a zatím to tam drží a nevím o tom
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série