Utržené ložisko prodloužení poloosy Sharan

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Utržené ložisko prodloužení poloosy Sharan

Příspěvek od patrik.kloucek »

Zdarec kluci,potřebují slyšet vás názor na následující problém. Před 4rokama mě ulitlo z gumy ložisko co drží prodloužení poloosy. Říkám ok má na to po 300tkm nárok. Dal jsem nový komplet prodloužení a jezdil a do včera kdy to ulitlo znova.🤔🥴 Tak teď stojím před dilematem....dát zas nový a jezdit a nebo se v tom pitvat proč se to stalo. Mám takovou teorii jestli to nezpůsobil vnitřní kloub SKF bo při rozjezdu to vibruje a pak za pri130. Tak jestli se dílů tomu to ložisko nevytrhlo. A teď jestli dát novou komplet poloosu nebo zkusit dát jen to prodloužení a novej vnitřní kloub. Vnější je taky teda nacnutej ale nechala...má jen vůli. Chci dát už něco kvalitního bo SKF ani gsp se nějak neosvědčilo. Takže uvažuju spidan vs. Lobro. Je to ale solidní raktea. Máte někdo nějakou zkušenost zbstim ložiskem? Jak by jste to řešili? Máte tucha jakej je rozdíl mezi spidan a lobro? Podle mě je to jeden výrobce ale třeba se pletu. Nebo dával jste už někdo na Sharan jinou značku která ale vydržela a za půl roku se auto neklepalo jak drahej pes?.🤔 Díky za názory.🙂
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Dával jsem Ruville(Germany). Kloub měl po 10000km trochu vůli, ale jen na krut, cca 0.5mm, která se však už dál nezvětšuje. Kloub nerachotí a má najeto cca 50000km. Spousta součástek Ruville už má na sobě hrdý nápis China :roll:
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Pepíček píše:Dával jsem Ruville(Germany). Kloub měl po 10000km trochu vůli, ale jen na krut, cca 0.5mm, která se však už dál nezvětšuje. Kloub nerachotí a má najeto cca 50000km. Spousta součástek Ruville už má na sobě hrdý nápis China :roll:

Ruville jsou prebalovaci a já už tyhle experimenty hlavně u kloubů nějak nechci dělat. Zklamalo mění SKF takže tyhle noname značky neee.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Spidan = Lobro = GKN

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Tomas.cz píše:Spidan = Lobro = GKN

Obrázek
Obrázek
ok ja si to myslel. Mas s tema poloosama a kloubama nejake zkusenosti? Nekdo rika ze super ale kluci mechanici zas ze uz to neni ono co byvalo a reklamace na to jsou... Tak ja nevim :-(

Je tu nekdo kdo by umel poloosu spidan, Lobro na sharana 85kw za dobrej
peníz?
:)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Já mám několik SAG na servise všechny jezdi na levný gkn a jezdi.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

hansdob píše:Já mám několik SAG na servise všechny jezdi na levný gkn a jezdi.
Spíš jde o to jestli se neklepe..ono jezdit bude třeba 5let než se to ložisko vibracema urve.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

dal jsem gkn před asi 200 tis km a zatím to tam drží a nevím o tom
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ne neklepou a už mají všechny na toto najeto přes 50tkm a někteří je vysloveně nešetří.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Hlavně to chce ložisko ne moc přesné, ale s vůlí. Je to jen opora poloosy, takže musí mít "prostor"..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“