Fabia III 1,4 TDI CR motor CUSB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 23 bře 2011, 13:53

Fabia III 1,4 TDI CR motor CUSB

Příspěvek od Roman Tdi »

Zdravím stojí mi na dílně zmiňovaná fabia 1,4 majitelovi se zastavila na dálnici , diagnostika hlásí nízký tlak na railu ,podávací čerpadlo tlačí 4,5 Baru ,v měřeních hodnotách na railu je tlak 7 Baru.V čerpadle vyditelny pilinky nejsou, vyměněn na zkoušku ventil N290 na čerpadla a bezezměny.Rozvody zkontrolovány všechno sedí.Asi bych to viděl s největší pravděpodobností na zadřený vysokotlaký čerpadlo.Nebo někdo poradí na co se ještě zaměřit?? Díky
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No tlak na railu 7bar je nic...takže buď čerpadlo nedává nebo vstřiky propouští,nebo obojí KO..
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

měřený hodnoty a fyzická hodnota umí být rozdílná
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Roman Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 23 bře 2011, 13:53

Příspěvek od Roman Tdi »

Že by takhle propouštěli vstřiky to se mi nezdá,to by nebyl až tak markantní úbytek tlaku.A že by odešli všechny 3 náraz,auto má najeto 139000.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

139tis. se ti zdá málo ?
Dělal jsem vstřiky na několika 1.6TDi CAY který neměly ani 100tis. a vstřiky namaděru
Uživatelský avatar
Roman Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 23 bře 2011, 13:53

Příspěvek od Roman Tdi »

Abych pravdu řekl tak ani nevím jaká ,je životnost těchto vstřikovačů. :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To je strašne individuální právě že, švagrová má OII face 1.6TDi, na moje doporučení jenom Benzina + VIF,paliváč pravidelně jí měním po 15ti tis.km s olejem a stejně vstřiky odešly
Několik jiných aut 1.6TDi co občas servisuju jezdí hlava nehlava,servis když je náhodou čas,tankují všude možně, vesměs mají 200tis.km+a jenom to jezdí...
1.4CR jsem zatím neřešil ale principielně je to to stejný si myslím
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“