A6 3.0 nizky tlak v railu, nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pavel Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 22 čer 2006, 08:47

A6 3.0 nizky tlak v railu, nejde nastartovat

Příspěvek od Pavel Brno »

Zdar vespolek,
A6 3.0 Tdi 180kw 2013 C7, najeto 167tkm dnes najednou prestala jet jak kdyz dojde nafta. 3 závady nízký tlak v railu. čerpadlo v nádrži jede, piliny sem v naftě nenašel. Poradíte?

5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:27

Otáčky motoru: 1337.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 38 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.260 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 39.3 °C
Střední vstřikované množství: 39.21 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 617700 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.0037e+006 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l

5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:32

Otáčky motoru: 1702.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 85.1 %
Rychlost vozidla: 37 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.200 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 41.0 °C
Střední vstřikované množství: 22.70 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 298000 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 950400 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l

5231 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:52

Otáčky motoru: 974.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 92.9 %
Rychlost vozidla: 13 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 32 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 47.9 °C
Střední vstřikované množství: 24.64 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 4
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 75000 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 680000 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l
Naposledy upravil(a) Pavel Brno dne 17 črc 2021, 08:27, celkem upraveno 1 x.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

A co remen co pohani cerpadlo ?
je bez zubu :) ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

KO řemen na čerpadlo??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já jednou na Q7 CASA dělal vysokotlak KO, ale mělo to najeto přes 400tis. Bosch Rasošky je umí opravit
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Pavel Brno: Cožpak to poradíme, ale bez vybavení se sám těžko někam hneš. Změřil bych při startu skutečný tlak v railu manometrem. Pokud by byl tlak v pořádku, byl by nejspíš jen špatný snímač tlaku. Pokud bude tlak opravdu nízký, čerpadlo nedokáže vytvořit spávný tlak. To může být příčina špatného dávkovacího ventilu(ucpané sítko, nebo zaseklá kulička), vydřené čerpadlo, nebo, nafta utíká některým porouchaným vstřikovačem do přepadu.

Námět na bádání máš, tak zkus při startu třeba ty přepady, jestli se neztrácí tlak tam.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Pavel Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 22 čer 2006, 08:47

Příspěvek od Pavel Brno »

Tak jinak. Spravíte to někdo? :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

A koukal jsi vůbec na něco?? Oddekluj aspoň vepředu ten rozvod na čerpadlo jestli není řemen zhulenej
Pak zkouška vstřiků jestli všechno nejde do přepadů
Vypisovsnim o rady na nic neprijdes ;)
Pavel Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 22 čer 2006, 08:47

Příspěvek od Pavel Brno »

No koukal sem na ty piliny a ty sem nenašel. Jinak žiju v tom, že jsou tam všude řetězy tak mi to s tím řemenem není moc jasný. Ale klidně mě vyveďte z omylu Viz https://www.auditechautoservis.cz/rozvo ... id=1&pid=3
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

generace c6 je rozvod řetězy vzadu a pohon vysokotlaku vpředu. Jestli to tak je i u c7 to neumím říct. Nedělám je.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Nová generace je má vzadu řetézem a umíraj čerpadla i vstřiky.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

c7 ma pohon cerpadla v rozvodu, cerpadle je vzadu pod turbem... nicmene si myslim, ze ti umrel vstrik a chcije takovym zpusobem ze nedokaze udrzet tlak v railu.... uz jsem se s tim setkal u c7 ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Pepíček"] ale bez vybavení se sám těžko někam hneš. Změřil bych při startu skutečný tlak v railu manometrem.

pokud sem někdo dá výpis z paměti a má nízký tlak tak je blb v tom že si nepřepne na blok měřený h hodnot tlak pali va a nepodívá se na tlak jaký tam je tlak tam musí být 0 pak cca 200 motor chytne a 390, pokud to nevíš si v prdeli na teoretické rovině ;)
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

roman1648 píše:A koukal jsi vůbec na něco?? Oddekluj aspoň vepředu ten rozvod na čerpadlo jestli není řemen zhulenej
Pak zkouška vstřiků jestli všechno nejde do přepadů
Vypisovsnim o rady na nic neprijdes ;)
hoši C7 nemá řemen na čerpadlo...Čerpadlo je vzadu na rozvodech (LOL)
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Octava píše:c7 ma pohon cerpadla v rozvodu, cerpadle je vzadu pod turbem... nicmene si myslim, ze ti umrel vstrik a chcije takovym zpusobem ze nedokaze udrzet tlak v railu.... uz jsem se s tim setkal u c7 ;)
Přesně tak,nejpravděpodobnější příčina..Pokud cp4 tlačí ..Vytočil bych prvně z cp4 solenoid a mrkl tam na piliny..Pak přepadový test.Postav k tomu někoho kdo se vyzná....
Pavel Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 22 čer 2006, 08:47

Příspěvek od Pavel Brno »

Takže piliny všude. Ucpaly vstřiky tak se to zastavilo. Spravovat nebo novej motor?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“