A6 3.0 nizky tlak v railu, nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 22 čer 2006, 08:47
A6 3.0 nizky tlak v railu, nejde nastartovat
Zdar vespolek,
A6 3.0 Tdi 180kw 2013 C7, najeto 167tkm dnes najednou prestala jet jak kdyz dojde nafta. 3 závady nízký tlak v railu. čerpadlo v nádrži jede, piliny sem v naftě nenašel. Poradíte?
5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:27
Otáčky motoru: 1337.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 38 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.260 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 39.3 °C
Střední vstřikované množství: 39.21 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 617700 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.0037e+006 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l
5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:32
Otáčky motoru: 1702.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 85.1 %
Rychlost vozidla: 37 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.200 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 41.0 °C
Střední vstřikované množství: 22.70 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 298000 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 950400 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l
5231 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:52
Otáčky motoru: 974.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 92.9 %
Rychlost vozidla: 13 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 32 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 47.9 °C
Střední vstřikované množství: 24.64 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 4
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 75000 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 680000 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l
A6 3.0 Tdi 180kw 2013 C7, najeto 167tkm dnes najednou prestala jet jak kdyz dojde nafta. 3 závady nízký tlak v railu. čerpadlo v nádrži jede, piliny sem v naftě nenašel. Poradíte?
5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:27
Otáčky motoru: 1337.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 38 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.260 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 39.3 °C
Střední vstřikované množství: 39.21 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 617700 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.0037e+006 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l
5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:32
Otáčky motoru: 1702.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 85.1 %
Rychlost vozidla: 37 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.200 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 41.0 °C
Střední vstřikované množství: 22.70 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 298000 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 950400 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l
5231 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:52
Otáčky motoru: 974.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 92.9 %
Rychlost vozidla: 13 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 32 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 47.9 °C
Střední vstřikované množství: 24.64 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 4
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 75000 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 680000 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l
Naposledy upravil(a) Pavel Brno dne 17 črc 2021, 08:27, celkem upraveno 1 x.
Pavel Brno: Cožpak to poradíme, ale bez vybavení se sám těžko někam hneš. Změřil bych při startu skutečný tlak v railu manometrem. Pokud by byl tlak v pořádku, byl by nejspíš jen špatný snímač tlaku. Pokud bude tlak opravdu nízký, čerpadlo nedokáže vytvořit spávný tlak. To může být příčina špatného dávkovacího ventilu(ucpané sítko, nebo zaseklá kulička), vydřené čerpadlo, nebo, nafta utíká některým porouchaným vstřikovačem do přepadu.
Námět na bádání máš, tak zkus při startu třeba ty přepady, jestli se neztrácí tlak tam.
Námět na bádání máš, tak zkus při startu třeba ty přepady, jestli se neztrácí tlak tam.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 22 čer 2006, 08:47
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 22 čer 2006, 08:47
No koukal sem na ty piliny a ty sem nenašel. Jinak žiju v tom, že jsou tam všude řetězy tak mi to s tím řemenem není moc jasný. Ale klidně mě vyveďte z omylu Viz https://www.auditechautoservis.cz/rozvo ... id=1&pid=3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Pepíček"] ale bez vybavení se sám těžko někam hneš. Změřil bych při startu skutečný tlak v railu manometrem.
pokud sem někdo dá výpis z paměti a má nízký tlak tak je blb v tom že si nepřepne na blok měřený h hodnot tlak pali va a nepodívá se na tlak jaký tam je tlak tam musí být 0 pak cca 200 motor chytne a 390, pokud to nevíš si v prdeli na teoretické rovině
pokud sem někdo dá výpis z paměti a má nízký tlak tak je blb v tom že si nepřepne na blok měřený h hodnot tlak pali va a nepodívá se na tlak jaký tam je tlak tam musí být 0 pak cca 200 motor chytne a 390, pokud to nevíš si v prdeli na teoretické rovině
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Přesně tak,nejpravděpodobnější příčina..Pokud cp4 tlačí ..Vytočil bych prvně z cp4 solenoid a mrkl tam na piliny..Pak přepadový test.Postav k tomu někoho kdo se vyzná....Octava píše:c7 ma pohon cerpadla v rozvodu, cerpadle je vzadu pod turbem... nicmene si myslim, ze ti umrel vstrik a chcije takovym zpusobem ze nedokaze udrzet tlak v railu.... uz jsem se s tim setkal u c7
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 22 čer 2006, 08:47