kouření auta když regeneruje
Napsal: 23 črc 2021, 10:53
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jak zjistit, proč mi kouří auto namodralým/šedivým kouřem při regeneraci v otáčkách 1500-2500ot/min. Pokud auto stojí na volnoběhu a nebo jedu přes 3000ot/min, žádný kouř nevidím. Když dám plyn na podlahu při regeneraci, tak to kouří (ale jen při jizdě, když stojím na parkovišti a dám plný plyn, tak nekouří). Tento problém se vyskytuje již dlouhodobě, 2 roky určitě. Auto jezdí úplně bez problémů, chyby na diagu žádné, tak jsem to neřešil. Nyní bych chtěl auto ale prodat, ale tuhle závadu bych chtěl před prodejem odstranit, aby nebyly problémy. Auto má najeto 265.000km.
Chodí pravidelně na STK / emise (cca 1 rrok zpět) = žádné závady, emise OK
Auto jede úplně normálně, když neběží regenerace žádné kouření, krásná jízda. Ale třeba když couvám a mám otevřená okénka, tak cítím takový "zápach spalin". Nikdy se mi nerozsvítila ještě kontrolka plného DPF (ano, při otočení klíčkem se rozsvítí, takže kontrolka funguje). Říkal jsem si třeba plný filtr, ale to by to auto zase nejezdilo normálně, takže blbost.
Hádám, že nejspíše bude nějaký problém s tou regenerací, když se to děje opravdu jen při běžící regeneraci.
Co si o tom myslíte? Udělal jsem i nějaké screeny z diagnostiky.
Screen 1 - auto na volnoběhu na místě
http://bayer.peba.fun/volnobeh.PNG
Screen 2 - auto za jízdy
číslo 1 - tyto hodnoty se v průběhu jízdy mění poslední bity se různě mění na 1111 1101 apod.. (bohužel nevím, co to znamená)
číslo 2 - tato hodnota se vůbec nemění, pořád je zamrzlá na -3mbar
číslo 3 - nerozumím proč hodnota výpočtu je větší než aktuální naměřená
http://bayer.peba.fun/jizdaX.jpg
Poradí mi někdo, co s tím? Případně kdo by uměl vyřešit ? Díky.
chtěl bych se zeptat, jak zjistit, proč mi kouří auto namodralým/šedivým kouřem při regeneraci v otáčkách 1500-2500ot/min. Pokud auto stojí na volnoběhu a nebo jedu přes 3000ot/min, žádný kouř nevidím. Když dám plyn na podlahu při regeneraci, tak to kouří (ale jen při jizdě, když stojím na parkovišti a dám plný plyn, tak nekouří). Tento problém se vyskytuje již dlouhodobě, 2 roky určitě. Auto jezdí úplně bez problémů, chyby na diagu žádné, tak jsem to neřešil. Nyní bych chtěl auto ale prodat, ale tuhle závadu bych chtěl před prodejem odstranit, aby nebyly problémy. Auto má najeto 265.000km.
Chodí pravidelně na STK / emise (cca 1 rrok zpět) = žádné závady, emise OK
Auto jede úplně normálně, když neběží regenerace žádné kouření, krásná jízda. Ale třeba když couvám a mám otevřená okénka, tak cítím takový "zápach spalin". Nikdy se mi nerozsvítila ještě kontrolka plného DPF (ano, při otočení klíčkem se rozsvítí, takže kontrolka funguje). Říkal jsem si třeba plný filtr, ale to by to auto zase nejezdilo normálně, takže blbost.
Hádám, že nejspíše bude nějaký problém s tou regenerací, když se to děje opravdu jen při běžící regeneraci.
Co si o tom myslíte? Udělal jsem i nějaké screeny z diagnostiky.
Screen 1 - auto na volnoběhu na místě
http://bayer.peba.fun/volnobeh.PNG
Screen 2 - auto za jízdy
číslo 1 - tyto hodnoty se v průběhu jízdy mění poslední bity se různě mění na 1111 1101 apod.. (bohužel nevím, co to znamená)
číslo 2 - tato hodnota se vůbec nemění, pořád je zamrzlá na -3mbar
číslo 3 - nerozumím proč hodnota výpočtu je větší než aktuální naměřená
http://bayer.peba.fun/jizdaX.jpg
Poradí mi někdo, co s tím? Případně kdo by uměl vyřešit ? Díky.