Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
V úterý mi přijede Doblo 1,3 diesel (měl by to být motor Opel), které za tepla točí, ale nenastartuje. Studené chytne vždy. V paměti závad byl prý EGR ventil, jinak nic. Dnes mu to ale při rozjezdu chcíplo, tak se to pokusili roztlačit a chytlo okamžitě. Může to dělat ten EGR, nebo bude problém ještě jinde? Kdysi takhle zlobil i Opel Frontera 2,2 CDTi, ale nevím jak to dopadlo, pán už má Land Cruisera. Nebudu mít čas se v tom moc rýpat, tak budu rád za každý poznatek. Díky
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
Kluci ten stejný případ, auto ať teplý nebo studený točí jak zběsilý a nechytá, pak najednou chytne jakoby nic a pak už startuje, problém je že se nemůžu Delphinou ani Wurthem vůbec napojit na jednotku motoru...
Zkusím teda ten snímač ale jinak nevím
Zajímavý je že to studený prokuřuje když to točí a nechytá,takže vypadá že nafta tam jde
Zkusím teda ten snímač ale jinak nevím
Zajímavý je že to studený prokuřuje když to točí a nechytá,takže vypadá že nafta tam jde
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
Zaslep egr na skúšku.
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
OK zkusím, jinak jak to chytne, všechno cajk, necuká,nekouří,jede to jak čert na takovou berlu...
Ale to pokuřování při startu to by mohl být EGR, občas že mu svítila kontrolka motoru a i blikalo žhavení ale jak říkám,za boha to nemůžu načíst...
Ale to pokuřování při startu to by mohl být EGR, občas že mu svítila kontrolka motoru a i blikalo žhavení ale jak říkám,za boha to nemůžu načíst...
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
Skus to nacitat normalne VCDS na koncern ale OBD2
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
Jo, to jsem zkoušel, udělá to akorát to že se rozsviti abs, spadne teplota i palivoměr a zhasne kontrolka motoru
Po startu se zase rozsviti a vše ostatni naběhne do normalu, VAG tam nefunguje prostě..
Po startu se zase rozsviti a vše ostatni naběhne do normalu, VAG tam nefunguje prostě..
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
Malo by ísť po obd, jedine, že je to stará vražda a má ešte pod kapotou 3pin na diag. Aký ročník?
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
Právě že úplně vykopávka to není, rok 2006 - už Multijet
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
Tak se mi to na několikátej pokus podařilo načíst, fakt to píše chybu EGR takže správnej tip,díky
Vyndal jsem ho celej i s chladičem, vypadá že je původní a celkem zarostlej, auto najeto 349tis...
Teď nevím co ale, dát novej jakou značku aby to fungovalo ???
Origo nemá smysl, to auto to má za sebou,koroze a tak
Vyndal jsem ho celej i s chladičem, vypadá že je původní a celkem zarostlej, auto najeto 349tis...
Teď nevím co ale, dát novej jakou značku aby to fungovalo ???
Origo nemá smysl, to auto to má za sebou,koroze a tak
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
I když jsem EGR úplně vymontoval a nechal jen napojenej štekr tak to stejně nestartuje, lítá tlak paliva a vypadá to že to ani nežhaví, holt ty kiláky tomu nikdo neodpáře, navíc to celou zimu stálo na zahradě v trávě, nechápu že se nám to podařilo to tam vůbec nastartovat
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Doblo 1,3 diesel - za tepla nenastartuje
mě by zajímalo co to je
lítá tlak paliva, jak lítá, když to nestartuje točí jak zběsilé musí to mít tlak tak 390, nesmí klesnout pod 200 a je tam tlak 0 když začínáš startovat??
já osobně vypojím čidlo teploty pak zacpu hadrou egr a když se situace nemění starátm se o ten tlak paliva, ten musí mít lineární vývoj od nuly skoro až na 400 když točíš, pokud je tomu jinak jak????
lítá tlak paliva, jak lítá, když to nestartuje točí jak zběsilé musí to mít tlak tak 390, nesmí klesnout pod 200 a je tam tlak 0 když začínáš startovat??
já osobně vypojím čidlo teploty pak zacpu hadrou egr a když se situace nemění starátm se o ten tlak paliva, ten musí mít lineární vývoj od nuly skoro až na 400 když točíš, pokud je tomu jinak jak????