Přehřívání Karoq

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

Tam sa asi nič neriešilo je to kvoli zniženiu záľaže motora na studeno tudiš nižšie emisie tudiš sa dala clona a basta a tá sa z času na čas sekne hold smola.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Seklá clonka je problém G13 v kombinaci se starým typem pumpy, poslední typ s indexem N jsem ještě neviděl kouslej, takže to očividně funguje. Jinak pumpu bez clonky bych si na auto osobně nedal, pak se to pomaleji zahřívá, nehledě na to že ty druhovýrobní pumpy nemají žádnou extra životnost.
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 14 čer 2011, 17:32

Příspěvek od suri »

N pumpy odchadzaju uplne rovnako ako všetky , za dva tyzdne desat kusov nie je problem vymenit .. mam štyri auta teraz kde to jazdí po okolí normálne a na horskom prechode sa prehreje a zase normálne ... clonku nedáš preč ani dvomi šrobovákmi a pritom po okolí to jazdí bez problému

mal by sa robiť preplach ktory samozrejme na zaseknutej pumpe neurobíš lebo sa ten preplach nekrúti a tečie to von studené z bloku ... a potom dáš novú pumpu a dokončíš preplach a začne tiecť radiator kurenia ... tieto motory sú top no ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“