Jezdí ještě někdo ?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Jezdí ještě někdo ?
Docela dost doby uplynulo.. a je tu nějak mrtvo .. zajímalo by mě jestli ještě někdo jezdí na nějakou alternativu Jestli ano tak na co a s čím
Renault Grand Scenic 1.9 88KW 2004
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
:-D Tak asi nejezdí..
Tak jsem to začal testovat sám .. Mám tu na pokusy Volvo v40 1.9td .. Je tam renault motor, CRko 85kw.. Na test jsem vyjel 50l vyfritu,, Tváří se to normálně, jede to stejně, jen to měkčí .. akorád starty na prd.. na čistej i řízlej cca 10% naturalu to nechce po vychladnutí chytat.. fakt to točí třeba 15 -20 vteřin než to chytne... za tepla se to 4ktát převalí a chytne.Když to vypláchnu pří dojezdu tak v poho,, Při startu můžu hned přepnout na oil .. chytne na naftu než to tam doteče a pohoda.. Nádoby mám zatím v kufru s ručníma ventilama.. Ještě jedna vsuvka.. když jsem po dojezdu otevřel kuft,, přepnul ventily ale úplnou náhodou jsme zapomněl otevřít vracečku do nádrže .. tak za minutu u motoru vyletěla hadice a celej motor i všechno okolo zeblitý .. ještě že jsem mel otevřenou kapotu a většina vylítala ven okolo(i tak to byla komedie na parkovišti u paneláku) .. Každopádně budu pokračovat..
Renault Grand Scenic 1.9 88KW 2004
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
Čau, mám služební auto, takže už na to prdím, jak máš trochu víc peněz jak rozumu, tak se na to vysereš, doby kdy jsem jezdil 50k ročně jsou pryč, teď najezdím strašně málo, okolo komínu, sem tam výlet, vůbec se mi to nevyplatí... ale ještě nedávno na to jezdily tři PD v rodině, nikdy jsem nezkoušel CR, to mi mrzí, zejména v nějaký dodávce rodinný mě to zajímá, třeba trafic nebo vivaro... To chcu koupit pro rodinu tak do 5 let, nějakou pěknou, málo najeto, koukám už i po těch 1.6 biturbo, jel jsem s tim a žralo to 7l, což je bomba, jak řikám, když jsou prachy a nejezdíš moc, tak už to neřešíš, jak bych jezdil dálky, koupim si znovu MB124, v nějakém krásném stavu, to auto jsem miloval!
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: :-D Tak asi nejezdí..
taky mi to na PDčku napíču startuje na frit, ale mam čistič brzd pod v palubce a hadičkou do sání a stačí brnknout a jde na první otočenípom3ranc píše:Tak jsem to začal testovat sám .. Mám tu na pokusy Volvo v40 1.9td .. Je tam renault motor, CRko 85kw.. Na test jsem vyjel 50l vyfritu,, Tváří se to normálně, jede to stejně, jen to měkčí .. akorád starty na prd.. na čistej i řízlej cca 10% naturalu to nechce po vychladnutí chytat.. fakt to točí třeba 15 -20 vteřin než to chytne... za tepla se to 4ktát převalí a chytne.Když to vypláchnu pří dojezdu tak v poho,, Při startu můžu hned přepnout na oil .. chytne na naftu než to tam doteče a pohoda.. Nádoby mám zatím v kufru s ručníma ventilama.. Ještě jedna vsuvka.. když jsem po dojezdu otevřel kuft,, přepnul ventily ale úplnou náhodou jsme zapomněl otevřít vracečku do nádrže .. tak za minutu u motoru vyletěla hadice a celej motor i všechno okolo zeblitý .. ještě že jsem mel otevřenou kapotu a většina vylítala ven okolo(i tak to byla komedie na parkovišti u paneláku) .. Každopádně budu pokračovat..
vyměň si stop ventil na vedení paliva, díky tomu padá nafta, doporučuju to dát i na rotačky, tam to kvůli tomu točí dlouho jako kráva. Záleží taky na stavu auta, doporučuju zvýšit startovací dávku, dokonale nastavit vstřiky a rozvody, neředit benzínem, za tepla to PD nedává (moc to hřeje a palivo padá), vyměnit žhavky! Na ten olej to není poznat, ale žhavil jsem jen dvouma!!!
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
:-)
Podáním nafty to asi u mě nebude ,, i když jsem to chtěl napumpovat balonkem tak to šlo úplně natvrdo.. bylo to plný .. ale když je motor teplej , tak třeba po hodině chytne hned .. ale za studena prostě točí točí a pak se pomalu přidávají válce 😂.. asi je to i tak hustý a ten studenej vstřikovač to prostě nerozpráší... Řídký to je .. nebo alespoň vypadá ..
Renault Grand Scenic 1.9 88KW 2004
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
No vidíš to a mě tenkrát nechtěla jezdit MB W124 250d bez turba, normálně jsem jel domu 20 km/h na jednotku, vůbec to nevalilo, vypustil jsem nádrž, mrknul na sítko v nádrži, nic... každý 3.000km výměna palivového filtru, pak jsem vyřezal síto v nádrži a interval výměny filtru se prodloužil na 5.000km, pak na 8.000km a pak na 10.000km... Prostě to bylo za ty roky provozovaný na pěkný sračky a chtělo to jen pročistit, byl jsem z toho ale dost zoufalý, protože PD jezdilo jako po másle 220Tkm než jsem to prodal, tohle nejezdilo skoro vůbec... Přitom to auto jako kdyby bylo konstrukčně vymyšlené pro jízdu na olej. Zajímá mě nějaká ta dodávka no třeba 50:50 někam na dovolenou kdybych sem tam jel... to bych zase začal jezdit. Ale jinak na to prdim.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: Jezdí ještě někdo ?
Tak nám ty ceny zase rostou ) Kdopak další přemýšlí nad alternativou ?
Renault Grand Scenic 1.9 88KW 2004
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
Re: Jezdí ještě někdo ?
Mám zdarma vyfrit tak alespoň přilévám do nafty. Hned se jezdí lépe
Re: Jezdí ještě někdo ?
Přidej taky trošku do mlýna .. s čím jezdíš ?
Renault Grand Scenic 1.9 88KW 2004
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
Volvo V40 1.9 85kw r.v.2002
EX - Ford Mondeo 1.8TD 66kw r.v. 2000
Re: Jezdí ještě někdo ?
Audi A6 2.5mtdi R5. Bez úprav
Re: Jezdí ještě někdo ?
Jezdí se, starejma sračkama co maj milion najeto... Nejnovější auto bez investic je 8v PD. Dneska je lepší jezdit na LPG Škoda, že nejsou přestavby a neni palivo třeba 10,- Kč litr... Já se najezdil 300Tkm...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Re: Jezdí ještě někdo ?
Zdravím pánové,
dobrovolně se přidám k vám do party. Díky cenám paliva si chci pořídit pracanta.
Uvažuju co koupit, hledám informace, jakou motorizaci vůbec zvolit.
1.4 tdi PD, 1.6 Hdi, 1.9d (citroen-peugeot), 1.4d? Poradíte někdo ? Buďto chci maličké vozítko, co nejmenší (P106,P206, Polo, Lupo) nebo něco praktického, kam hodím bordel, nářadí, cement... (P Praktik, C Berlo...)
Za každý tip budu rád, fritéze zdar!
dobrovolně se přidám k vám do party. Díky cenám paliva si chci pořídit pracanta.
Uvažuju co koupit, hledám informace, jakou motorizaci vůbec zvolit.
1.4 tdi PD, 1.6 Hdi, 1.9d (citroen-peugeot), 1.4d? Poradíte někdo ? Buďto chci maličké vozítko, co nejmenší (P106,P206, Polo, Lupo) nebo něco praktického, kam hodím bordel, nářadí, cement... (P Praktik, C Berlo...)
Za každý tip budu rád, fritéze zdar!
Re: Jezdí ještě někdo ?
Osobně bych šel do co možná nejnovějšího Berlinga/Partner 1.9D. Pokud tam bude lucas tak předělat na bosch.
Re: Jezdí ještě někdo ?
Dobrá auta byly i třeba Peugeot 106/Citroen Saxo 1.5D. Jezdilo to kolem 4 litrů na 100. Ale dneska už bude asi problém sehnat zdravou kastli. Pokud seženeš, neváhej a ber ho. Když bude čerpadlo Lucas, dáš Bosche i se vstřikama a máš klid.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000