Mrazovka hlavy Fabia I

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Mrazovka hlavy Fabia I

Příspěvek od Pepíček »

Kluci prosímvás, víte jaký je průměr mrazovky pod koníkama v 8V hlavě na Fabce I 1.4 50kW? Už je pozdě a nechce se mi teď sundavat koníky, abych změřil díru.
Díky.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

N 908 026 01
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ty jo to ještě někdo taky opravuje ??
Jedna mi tam taky jezdí s tímto motorem,sedlácká rodina,teď jsem tam dělal uhnilý blatníky a práh+STK,motor nějak jede ale jakmile to klekne,game over,spravovat to nebudu...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No mi tu takových starých krámů jezdí povícero, furt se to nějak léčí, ale taky to furt nějak jezdí. Co chceš strýčkovi co jezdí 5 km do kostela a 3 km na poštu pro důchod poradit za auto. Celý život jezdí Škodovkou tak nic jiného nechce. A na ty trcky mu poradit TSI, či snad nějaké tdi s dpf? Nehledě že na té fabii mu za 10 tis uděláš pomalu go, na něčem novějším ti to pomalu nestačí ani na běžný servis. Taky záleží od majitele. Jak je to nějaký vychcan, tak s ním vyrážím vrata. Ale většinou dědáček, v ruce žmoulá klobouk a prosím vás já bych potřeboval....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já dělal minulý týden Lancii jedné hluché paní, která auto koupila v bazaru asi před 10 lety a už tehdy, jelikož nikdo od továrny neměnil kapalinu tak za nějakou dobu tekla voda z mrazovky pod pumpou H2O , tak jsem jí vyměnil, po několika letech tekla voda mezi motorem a převodovkou, musel jsem vyndat převodovku , protože pod setrvákem je velká mrazovka, která prorezla..Když jsem jí vyndal, bylo vidět že blok uvnitř má na dně nános rezu, který jsem zkoušel škrabat, ale nemělo to smysl, kolik tam toho bylo. Potom přijela ještě jednou a zase další prorezla..Uběhla ta léta prošla STK bez ztráty květinky s původním katem a lambdou/nechápu/ a zase voda..A prorezla ta první pod tou pumpou co jsem už měnil..to samé se mi stalo u Punta, které kdysi kupoval můj synovec ze 100000kč , což jsem mu rozmlouval, ale dostal je od maminky, tak co..Auto bylo od dovozců, kteří byli kousek ode mne a vím, že do aut dávali vodu ze studny, kterou tam mají..Co jsem se mu navyměňoval chladicí kapaliny , vždy tam byla chvilku a byl z toho jen rez. A postupně jsem mu měnil všechny mrazovky jako u té Lancie..Motor FIRE..Ani jsem se moc nedivil, za socíku to bylo běžné, hlavně u Simek , kde jsme nadávali že plech je z konzerv , ale studníční voda má zázračné schopnosti...A litina je litina.. :)
nepropadat panice...
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

blonn: Díky.

Roman1648: No popravdě nevim co mě to napadlo. Teď to navíc začalo blbě chytat. Křáp. Mám v tom v dílech asi za 2500 a hodin 3 prdele a majitel nemá peníze. Asi to hodim ze skály a pána pošlu tam, kam slunce nikdy nesvítí. Kšeft jak stehno. Někdy se holt zadaří.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tyhle motory jezděj porád a nikomu bych to ani nedopuručoval prodávat pokud to není pohnilé tak nic jiného nekoupíš oturbenej 0.9 a hned se ti posere.Pokud nechytá po tvém zásahu a byly dole vahadla tak budou vyvěšené ventily ty hydroštely uz budou v kopru.seřiď to znova ale nedávej tolik klidně jen 90st.Když to seřizuješ tak už je to vidět že nemaká.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano ak teraz zle chytá a nastavoval si ventily "tak ako sa majú", môže to byť tým (postup podľa DP funguje len ak sú v 100% stave hydroštely)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“