Co ovlivnuje korekci vstriku na tdi cr?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Bydliště: Chomutov

Co ovlivnuje korekci vstriku na tdi cr?

Příspěvek od Chroustik »

Podle jakych informaci ridi jednotka korekci vstriku? Poradi nekdo?
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hlavně sleduje úhlové zrychlení, tím pádem ví, který válec je slabší a který silnější a koriguje, aby chod motoru byl co nejlepší.
Nejedná se tedy jen o stav vstřikovače, ale i o stav válce jako takového - kompresní tlak.
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

A co tedy znamena kdyz zacne korekce stoupat az motor vynechava a za par vterin zase padne k nule a bezi hladce? Ze by byla spatna komprese a jednotka by to dohanela?
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Komprese se nemění. To je mechanická záležitost. To je tlak, jehož velikost je ovlivněna pouze těsností spalovacího prostoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

To je mi jasny ale proc teda korekce vyleze motor vynechava a za 20 vterin sleze k nule a motor bezi normalne?Porad se to opakuje v radu nekolika minut. Na zaklade ceho se tohle odehrava, to bych potreboval zjistit.
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tak si to naloguj
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

Co presne nalogovat abych z toho videl proc se to deje?
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

Takze ten motor bezi 2 minuty normalne a pak na 30 vterin jednotka zvysi korekci na 4,99mg a zase ji snizi k nule a dalsi dve minuty zase bezi v pohode a to se porad opakuje🙈jaka informace vede jednotku k pridani? Co to ovlivnuje? Diky😉
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

A tá korekcia sa mení vždy len na jednom valci?
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

Ano vzdy jen na jednom
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Chroustik píše:Ano vzdy jen na jednom
priorita toho vstřiku je že má třeba snímač klepáni a uhlová rychlost tě dokáže tak zblbnout že chod motoru na jeden válec nepoznáš
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

Nevim jestli ma ten druhej vstrik snimac klepani nemyslim si kazdopadne jde o 4,2tdi a jakmile to dojde na tech 4,99mg tak to vibruje jako krava. Kazdopadne jsem dnes zjistil ze je tam odstraneny dpf a upravenej soft takze to dam resit tomu upravci.
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“