Hlavně sleduje úhlové zrychlení, tím pádem ví, který válec je slabší a který silnější a koriguje, aby chod motoru byl co nejlepší.
Nejedná se tedy jen o stav vstřikovače, ale i o stav válce jako takového - kompresní tlak.
A co tedy znamena kdyz zacne korekce stoupat az motor vynechava a za par vterin zase padne k nule a bezi hladce? Ze by byla spatna komprese a jednotka by to dohanela?
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps
To je mi jasny ale proc teda korekce vyleze motor vynechava a za 20 vterin sleze k nule a motor bezi normalne?Porad se to opakuje v radu nekolika minut. Na zaklade ceho se tohle odehrava, to bych potreboval zjistit.
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps
Takze ten motor bezi 2 minuty normalne a pak na 30 vterin jednotka zvysi korekci na 4,99mg a zase ji snizi k nule a dalsi dve minuty zase bezi v pohode a to se porad opakuje🙈jaka informace vede jednotku k pridani? Co to ovlivnuje? Diky😉
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps
Nevim jestli ma ten druhej vstrik snimac klepani nemyslim si kazdopadne jde o 4,2tdi a jakmile to dojde na tech 4,99mg tak to vibruje jako krava. Kazdopadne jsem dnes zjistil ze je tam odstraneny dpf a upravenej soft takze to dam resit tomu upravci.
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps