Kouřivost
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kouřivost
Zdravím.Neprošel jsem na emisích. Jezdím pořád stejně a vždy jsem prošel. V březnu dělány rozvody. Hned po nich jsem jel k doktoru a asi po 10km začalo auto hulit a nešlo do tahu. Jelikož jsem neměl čas na nějaké zkoumání, tak jsem to odjel (80km). Byla to povypadlá vzduchová hadice, zřejmě po manipulaci u rozvodů. Technik na emisích radil ať naleji aditiva a pořádně to proženu. Má to význam? Nebo je potřeba ještě něco jiného udělat? Od rozvodů najeto asi 8000km. Jinak motor bez závad.Dík.
Octavia 1 Tdi ALH 2001
Existuje celá řada aditiv do nafty, která uvolňují uhlíkové usazeniny ve spalovacích prostorách. Víceméně fungují všechny.
Já myslím, že by mohl zafungovat třeba i VIF ve velké koncentraci. Nalít do nafty a trochu prohnat.
Otázkou je, proč je ta kouřivost najednou vyšší. Hledal bych souvislosti s těmi rozvody. Osobně bych zkontroloval dynamický predvstřik diagnostikou, jestli je to správně nastavené. Znám mnoho šikovných, kteří při výměně rozvodů udělají značky fixem a dají nový řemen, aniž by použili přípravky a nastavili predvstřik. A pak to zlobí.
Já myslím, že by mohl zafungovat třeba i VIF ve velké koncentraci. Nalít do nafty a trochu prohnat.
Otázkou je, proč je ta kouřivost najednou vyšší. Hledal bych souvislosti s těmi rozvody. Osobně bych zkontroloval dynamický predvstřik diagnostikou, jestli je to správně nastavené. Znám mnoho šikovných, kteří při výměně rozvodů udělají značky fixem a dají nový řemen, aniž by použili přípravky a nastavili predvstřik. A pak to zlobí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
napiš hodnotu kouřivosti dřív a teď
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
To budou jen úsady v ve výfuku, hlavně v katalyzátoru po tom, co jsi jel takovou trasu s kouřícím autem. Takže za mě rada technika z SME není od věci, dal bych aditivum a pořádně to protáhl, ale opravdu pořádně, nejlépe táhlý kopec a na plný plyn podržet třeba na trojku motor v 5000ot. několik sekund. Opakovat, dokud nebude vidět žádný kouř v zrcátku
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Akorát, že vůbec
Největší "vymetení" se děje někde mezi 4500-5000ot. kdy se nejvíce otevře regulace na turbu a výfukové plyny proudí nejvyšší rychlostí
Ve 2500 ot. se opravdu nic neprotáhne, z motoru jde poloviční objem spalin oproti 5000 ot. což je úplně o ničem...
Největší "vymetení" se děje někde mezi 4500-5000ot. kdy se nejvíce otevře regulace na turbu a výfukové plyny proudí nejvyšší rychlostí
Ve 2500 ot. se opravdu nic neprotáhne, z motoru jde poloviční objem spalin oproti 5000 ot. což je úplně o ničem...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5