Náhrada Lambda sondy Fabie I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Náhrada Lambda sondy Fabie I
Zdravím uživatele tohoto Fóra, a prosím o radu ty,co již měnily Lambda sondy u motoru Fabie I 1.2,47kw, motor BME. Jak jsou na tom s výdrží neoriginál sondy před katem, i za ním. V servise škoda jen za sondy bez montáže necelých 5000kč, za i před katem. Nechci ty nejlevnější, ale také ne ty za 5 tis.Mám najeto 200 000km, a už se hlásí. Za sondy 10000tis,zakat dalších 8000kč, a auto nemá pomalu takovou hodnotu . Dík všem co mi odpoví.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Takže přední sonda je pod originálním označením 03E 906 262 B, když jsem si špaček sondy očistil tak na mě vykouklo NTK - Japan, byla v nabídce pod označením OZA532V3 nebo krátký kód NGK 1776, tu se mi ještě podařilo sehnat a jsou tam vymazané znaky VW.
Nicméně tahle sonda už byla nahrazena novou OZA816-EE17 nebo krátký kód NGK 95861, ale už k číslu dílu VW 03E 906 262 B připojili i další kód 03E 906 262 C, takže patrně provedli sjednocení.
Nicméně tahle sonda už byla nahrazena novou OZA816-EE17 nebo krátký kód NGK 95861, ale už k číslu dílu VW 03E 906 262 B připojili i další kód 03E 906 262 C, takže patrně provedli sjednocení.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já osobně bych před výběrem sondy a katu měřil kompresi, taky ručně pootáčel motorem a sledoval kompresiometr s vdělaným ventilkem, otevřené sání kat dolu, otevřené víčko na olej a prostě poslochat
vime dobře co udělaji ventily a válce když si čichnou katu,
bez této zkoušky je to fakt zkusit štěstí nebo vyhozené peníze
vime dobře co udělaji ventily a válce když si čichnou katu,
bez této zkoušky je to fakt zkusit štěstí nebo vyhozené peníze