Pathfinder R51 chyba P0238+P0546

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Pathfinder R51 chyba P0238+P0546

Příspěvek od fabiátor »

Ahoj,

Nesetkal jste se s tim nekdo ? Na Pathfinderu R51 (YD25ddti) obcas ztrata vykonu a v pameti nasledujici zavady:
P0238 - snimac plniciho tlaku (G31): signal prilis velky
P0546 - snimac 1 teploty vyfukovych plynu: zkrat na plus (G235)

Ta 0546 jen jednou, jinak se tam objevi vetsinou jen ta 0238 a auto ztrati vykon. Je tam origo turbo BorgWarner BV45 (14411-5X30B) s REA.

Zkousel jsem to logovat a prijde mi, jakoby MAP neukazoval v oblasti, kdy je regulace na max a zacne az zas kdyz pustim pedal plynu. Ale logoval jsem to VCDS pres rezim obecneho OBDII.

Obrázek
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Dnes další výzkum, který potvrdil doměnku. V okamžiku, kdy ECU přestává používat data z MAP, vyskočí P0238 v paměti závad. Paralelní diagnostika napěťového průběhu na MAP čidle říká 1,9V při motoru off (ECU pod napájením). Okolo 2V při volnoběhu a nadoraz 4,9V cca nad 2.5Baru absolutního tlaku, takže 1.5Baru boost. Žádný lag při měření přímo na čidle nenastává, takže v grafu jsou to už filtrovaný data z ECU, která prostě přestane udaje z čidla používat při překročení určitý hodnoty.

Když MAP odpojim, tak to jede bez problému. Jen to hodí do paměti P0237, což je logický.

MAP je tam Nissan 22365 EB 30A (5WK96900). Nedaří se mi k němu dohledat jakýkoliv parametr. Nevíte někdo co to je za čidlo ? Vypadá to podle komparace seriové a paralelní diagnostiky právě na 2.5Baru. Nebo umí víc ? Případně, dá se sehnat kompatibilní třeba do 4 Bar ?
Odpovědět

Zpět na „Nissan/Infiniti“