Pískání od zadního kola, při brždění zmizí B7 variant

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="the_miracle"]Prosím vás, jak se projevuje, pokud se poškodí ta jednotka parkovací brzdy tím

se na vag vyprdní vem si baterku +- otevři, zatlač, vměn zavři a máš klid než řešit jakýkoliv výjeb, třeba u našich kluků nažloutlých děláš to podle manuálu a :o si v pi.. autorizák a nakalibrovat jednotlivé komponent jinak se řj brzd stím bordelem nedomluví
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Alebo si zhoď ten servomotor, zatoč torx a máš to ešte jednoduchše.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a ty desky jsou podle čísel kompatibilní? Oni některý desky jsou stejný tvarově, ale mají jinou tloušťku směsi. Jestli to tam nemáš na fest bez vůle.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Šly tam nasadit v pohodě. Kola se točí viz videa v mém příspěvku. Spíš mě teď děsí ta diagnostika. Protože mi to nikdy nedělalo to connection lost. A píše to náhodně i u jiných jednotek. Ale možná blbne ten kabel. Nebo už je horší baterka. Jsem v Chorvatsku, takže nemám šanci to napojit na nabíječku.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Uživatelský avatar
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak jsem zkusil postup bez VAGu. úplně povolit ručku přes tisícihran, zamáčknout brzdový třmen. Kola se točila téměř volně. Stejně tak po našlapání brzdy a jejím uvolnění. Jakmile se ale použila ručka, tak se to povolí méně, než by bylo potřeba a zase to trochu drhne... :-(
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Uživatelský avatar
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Takže chyba je v parkovací brzdě, která uvolňuje méně, než by měla.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“