Jaký máte názor nebo zkušenosti na motor 2.0 tdi 135kw v okte 3 RS?
Děkuji za kazdej názor.
Názor - 2.0 tdi 135kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Názor - 2.0 tdi 135kw
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Máme to v rodině, MY2018 CUNA v manuálu. Kolem 100t. km tomu šustila kladka na rozvodech, měněno na záruku. Jinak tomu nic jinýho nebylo, přeci jen je to pořád docela nové auto a málo najeto.
Jinak na svezení to je fajn, reakce motoru jsou příjemně rychlé, spotřeba kolem 6l při běžný jízdě, manuální převodovce není co vytknout, řadí se s ní skvěle.
Doporučuju hledat auto s DCC tlumiči, to svezení je jinde. Taky širší zadní náprava u FL funguje mnohem lépe.
Jinak takový klasický doporučení - zkrátil bych co nejdříve interval oleje na 15tkm, nechal vypnout start-stop a aktivní dobíjení (pak lze použít i obyčejnou baterku za patnáct stovek, místo AGM/EFB baterií za raketu, která je po 2 letech KO).
Jinak na svezení to je fajn, reakce motoru jsou příjemně rychlé, spotřeba kolem 6l při běžný jízdě, manuální převodovce není co vytknout, řadí se s ní skvěle.
Doporučuju hledat auto s DCC tlumiči, to svezení je jinde. Taky širší zadní náprava u FL funguje mnohem lépe.
Jinak takový klasický doporučení - zkrátil bych co nejdříve interval oleje na 15tkm, nechal vypnout start-stop a aktivní dobíjení (pak lze použít i obyčejnou baterku za patnáct stovek, místo AGM/EFB baterií za raketu, která je po 2 letech KO).
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5