Lithiova baterie do moto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Lithiova baterie do moto
Koukal jsem na nabídku baterii do motorky. Často se pro ne nabízí lithiova baterie. Na ni předpokládám musí být jiná nabiječka a jak je to s jejím dobijenim za jízdy z původního alternatoru???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
JE V TOM DNES NEKONEČNÝ BORDEL, KÁMOŠ MÁ NĚKOLIK MOTO, 6 V, 12v , jedna je klasická, druhá gelová, atd., potom startovací, jedna má ukostření plus, druhá klasiku minus, on tam běhá jako magor, ty sráče moderní doby z Číny -ty dobíječky automatiky, pořád něco udržuje, teď má k tomu auta, stroje většinou stojí takže guláš jak se patří. všude lejou do hlavy, jaké napětí baterka má mít , když je o.k. , když to nemá tak vyšiluje, atd. atd. Ty trafíčka jsou samozřejmě k hovnu, protože to lže, klasická baterka má plynovat, což trafo nedokáže...Dle mého názoru má motocykl mít baterii takovou, jakou přepokládal výrobce, všechny samo inovace jsou k prdu. Alternátor nealternátor jde o celý komplex dobíjení..Já mám výhodu, mám klasickou baterii 6V , silnější dráty a vykuř a zakukej, vše funguje předpisově a na šlápnutí...
nepropadat panice...
pro upřesnění, nabíječka na gelovky z lidlu nenabije,pokud napětí klesne asi pod 10 v,tak prázdnou baterku,třeba zrovna tu lionku,připojim na chvilku na malý trafo.Mam od přenosnyho dvd nebo to vemu od zdravý baterie,aby se ta lidl chytla. Nemyslel sem obyč trafo autonabiječku. Takže tu lionku nabíjim do plna jen nabiječkou na gelovky. A 4kola nemá poblem s dobijenim baterky ani startem.
tak nepamatoval sem si to přesně,prostě připojim a když se nechytne,tak to spojim,jak píšu vejš.Hlavně když je uplně prazdná,tak co podle návodu? To by nesepla ani za měsíc a podle navodu je vpiči.Ale neni,autobaterky se většinou vzpamatujou,ty obyč teda. Ale hansdob se asi zrovna nezajímal vo to,kdy a jak spíná nabíječka z lidlu
To se ti to startuje, když baterku vlastně nepotřebuješ...jericho-3 píše:JE V TOM DNES NEKONEČNÝ BORDEL, KÁMOŠ MÁ NĚKOLIK MOTO, 6 V, 12v , jedna je klasická, druhá gelová, atd., potom startovací, jedna má ukostření plus, druhá klasiku minus, on tam běhá jako magor, ty sráče moderní doby z Číny -ty dobíječky automatiky, pořád něco udržuje, teď má k tomu auta, stroje většinou stojí takže guláš jak se patří. všude lejou do hlavy, jaké napětí baterka má mít , když je o.k. , když to nemá tak vyšiluje, atd. atd. Ty trafíčka jsou samozřejmě k hovnu, protože to lže, klasická baterka má plynovat, což trafo nedokáže...Dle mého názoru má motocykl mít baterii takovou, jakou přepokládal výrobce, všechny samo inovace jsou k prdu. Alternátor nealternátor jde o celý komplex dobíjení..Já mám výhodu, mám klasickou baterii 6V , silnější dráty a vykuř a zakukej, vše funguje předpisově a na šlápnutí...
Jinak nevím, co máš s bordelem. Je to jak s motorovým olejem. Do každého motoru patří něco. S něčím lepším chybu neudělaš. Já mám lítiovku v motorce kvůli hmotnosti. 5 kg vs 500g. Jednodušší údržba, skladování, montáž, umístění a slibujou i delší životnost. Teď kroutí pátou sezónu...
Oct asv 2000, DieselPower
Potřebuju, mám bateriové zapalování, nahoře malé dynámkou 6V 45 W v kterém je i relé. Jinak samozřejmě magnetka je vítězství rozumu, baterku můžeš zahodit , vše je mechanické a spolehivé. Ale to bohužel nemám. Ale v dnešní realitě je to jinak a já v tom plavu a to už jen proto, že mě to prudí. Zrovna teď kámoš má voňavku Moto Guzzi Californii 1100ccm. A jede jednou za rok někdy ani to ne. A minulý týden, když ji chtěl předvézt, co je to za housličky zatočila a prd..Baterka rychlá smrt, , vyjel s ní snad jednou.Dal tam jinou a moto ani neblaflo, tak tam jedu, co zase je. Pořád mu říkám, to co nejezdí, má vždy problém, stejně jako když dlouho ne.ukáš, tak jsi nervozní, jak to půjde. Já modernu nechci, jsem odkázán na shluk obvodů a doteků, nehledě na to, že bych se zabil při opojení z jízdy..
nepropadat panice...
co maš za stroj? no asi klidně ta nejmenši,co je na prodej jako motorkova. Jinak jako jedna možnost je,že když krosky nemaj vubec nic a taky běžely,teda ještě nedávno nemely,ted už cpou všude starter, tak myslim,že by cokoliv s nakopavačkou mohlo jit zapojit i bez potřeby baterky. Vahově je na tom lionka skoro jak prazdna krabice od normalni.