Scenic dti nechce chytit

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Scenic dti nechce chytit

Příspěvek od patrik.kloucek »

Ahoj ,je tu někdo kdo má tušení jak je správně kolo čerpadla? Všude píšou že má být na 3hodine ale mě to vychází tak na druhou.🤔 Klika zaaretovana,vacka na 12hod značky řemenu se schodují se značkama na kolech. A přesto nechce chytit...🙂 Byla sundána hlava bo bylo foukle těsnění...před tím to normálně vrcelo. Dalo se to dokupy zpátky a ani ťuk. Ani z výfuku nezakouri. Nafta z trubek u vstřiku jde,odvzdusnenonje to taky. Jsem docela už bezradnej... Má prosím někdo nějaký nápad?dikyObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Pozri cez diag, či máš synchro a vieš hneď , či je ok.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To nemá snímač vačky takže synchro neuvidí, ale skôr sa mi nezdá to čerpadlo – tá čierna značka fixkou je tvoja? Podľa nej ho máš o zub-dva dopredu. Na sprej to ide?
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

[quote="Marek001"]To nemá snímač vačky takže synchro neuvidí, ale skôr sa mi nezdá to čerpadlo – tá čierna značka fixkou je tvoja? Podľa nej ho máš o zub-dva dopredu. Na sprej to ide?[/quote

Naspray jsem to nezkoušel. Zkusím až se vrátím. Jo ta černá byla moje,jenže pak jsem zjistil že byla blbě nastavená aretace kliky a tohle jsem tam nechal. Teď je to ve stavu že je klika zaaretovana jak má Vacka i čerpadlo sedí se značkou na řemenu . Jediný co je mi divný je že čerpadlo by dle info mělo být na 3hodinach ale já mám na 2....ale v souladu se značkama na řemenu. Tak nevím co se udělalo špatně. Klika a Vacka jsou stopro správně ..u čerpadla si jistej nejsem ale nezdá se mi že by bylo jinak než jak jsou značky na řemenu.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Neviem ale už sa mi stalo že značky na remeni nepasovali... Ano čerpadlo by malo byť na „3 hodinách“ resp. keď máš nastavenú vačku "na 12" tak ak si domyslíš osi remeníc a značiek vačka/čerpadlo by malo byť 90 stupňov (veď vieš čo myslím)

Ak by si sa v tom náhodou úplne stratil ešte stále môžeš odšrobovať zátku z čerpadla a podľa pohybu piestika porovnať s HÚ (ako keby si išiel nastavovať predvstrek) alebo (menej presne) zapni kľúčik odpoj trubku k prvému valcu a uvidíš kedy začne vytláčať naftu.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Marek001 píše:Neviem ale už sa mi stalo že značky na remeni nepasovali... Ano čerpadlo by malo byť na „3 hodinách“ resp. keď máš nastavenú vačku "na 12" tak ak si domyslíš osi remeníc a značiek vačka/čerpadlo by malo byť 90 stupňov (veď vieš čo myslím)

Ak by si sa v tom náhodou úplne stratil ešte stále môžeš odšrobovať zátku z čerpadla a podľa pohybu piestika porovnať s HÚ (ako keby si išiel nastavovať predvstrek) alebo (menej presne) zapni kľúčik odpoj trubku k prvému valcu a uvidíš kedy začne vytláčať naftu.
To je to co asi potřebuju vědět a na co je se chystal že to udělám. Jak to podle tebe bude správně když 1valec bude v HU....pistek bude v jaké poloze...úplně zalezlej nebo vylezlej ven? Kdysi jsem na tom ladil predvstrik a už jsem to celý zapomeli....😁🙂
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Keď bude 1. v HU tak akurát presne v tom okamihu (resp. kúsok predtým) by mal začať vyliezať
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Marek001 píše:Keď bude 1. v HU tak akurát presne v tom okamihu (resp. kúsok predtým) by mal začať vyliezať
Ok. Díky moc za info . Jsem sám zvedavej jestli je ten problém v tom nebo ne. Pak by to znamenalo že je protočena řemenice na čerpadle.🙂
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To snáď nie veď si ju nepovoloval alebo ano?
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Marek001 píše:To snáď nie veď si ju nepovoloval alebo ano?
Já ne. Ale je možný že někdo přede mnou ano. Jen nevím jak je dělaná za řemenice...jestli je vůbec technicky možný aby šla na čerpadle otočit jak by chtěla...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Značkama na řemenu bych se až tak neřídil, kdysi jsem kolegovi pomáhal častovat tenhle motor po přetržení řemenu a čerpadlo jsme dávali na značky které kdysi někdo vytvořil, když měnil rozvody, pokud se dalo na tovární x značka na řemenu tak motor neběžel.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Takze zahada vyresena. Mel jsem o jednu otacku otocenou vacku....To je tak kdyz clovek rychleji dela nez myslí... :-D Diky vsem za nazory. ;)
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

muselo to točit ako bez kompresiii teda aj točilo nie ?:D Raz sa mi to stalo na Brave 1,4 alebo 1,2 tovarenske pripravky pri praci použivane , ale medzi tym ako bola hlava dole sa to potočilo ,pripravky sedeli motor točili bez kompresie ako s vybratymi sviečkami ,dal som manometer a 0bar :D ale to bol 16Ventil...potom som dal piesty do "roviny" aby som vedel pretočit vačkami dal na pripravky ...a na drc :D
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“