Ahoj,
prosím vás o radu. Auto s lehkou nohou od cca 1500ot do 2000ot poškubává, není to žádný trhání, ale takový pohupování. Za studena í za tepla je to stejný. Korekce vstřiků pár vteřin po startu kolem 0 jen na 2 válci 0,8 ale to je třeba 3 vteřiny a pak hned spadne k 0,2 a drží. Jediný kdy se korekce zvýší je při regeneraci to je 2. válec kolem 1,1 a 1. kolem 0,4.
Co jsem koukal jinak na EGR ( tohle má pro jistotu 2) tak oba ukazují požadavek i skutečnost bez odchylek. Turbo taky.
Takže to vypadá na ty vstřiky asi.
Nevíte o někom vyzkoušeným v Praze kdo ty vstřiky umí otestovat?
Nejlíp i s demontáží, nechce se mi to vyndavat před barákem.
Najeto je 180kkm a ve 150kkm byl jeden vstřik ve škodovce měněný (nevím který).
Díky
OIII 2.0tdi CRMB vstřiky?
Moderátoři: šulda, Moderátoři