octavia 2 brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Až čumím co tu řešíte. Pro autora tématu, nikde sem se nedočetl co má ta ovce za sebou a pro ostatní, tohle je v celku běžná věc a je to v drtivý většině o oxidaci. Repas je tak akorát k prdu protože se to vrátí pokud to neprodáš. Nikdy to není čistý hliník a i ten by časem oxidoval. Lejzrovej teploměr k čemu miloši? Abys zjistil že to zůstává viset tak k tomu potřebuješ teploměr? Kokotina a oťas, že to musí dělat těsnění? Musí se akorát umřít. Fyzický zákony se nedají ojebat, jen se o tom dá tlachat. Další inspirace k tlachání jsou např. lanovody, ale to vše snad znáte, že jsou někteří majitelé aut na pěst to taky snad víte a že dneska je vše na dvě věci taky nemá cenu rozebírat. Všechno se vyrábí za dvě padesát a prodává za tisíce. To, z čeho vyrábíme díly, konkrétně k řízení, je k poblití, ale výkovek z Číny nebo z Indie je o osm euro centů levnější než byl pro určitý automobilky z Německa a pro ostatní z Jihlavy. Řemeslo už dneska neexistuje páč ho skoro nikdo neumí, v kancelářích samej blb co není blbej, ale o konkrétní věci nic neví tak vymejšlí kokotiny a u mašin z 95% stojí jen obyčejný měniči kusů co o řemesle nemaj šajn. Ještě bych mohl tlachat o turecký gumě která se používá na prachovky, ale radši si místo toho dám ještě jedno dobrý pivo z poctivýho pivovaru páč ty průmyslový sračky se nedaj pít stejně jako obrábět výkovky z Asie. Co tam máte tedy dál? Rád bych něco mimo dnešní klasiku :D
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

problém je že se dostane vlhkost se solí do zápichu pro zdravou prachovku po obvodu kde sedí v brzdiči a jak to postupně oxiduje, zvyšuje to tlak na pístek a ten drhne. Někdy je to fuška ho vyndat ven. Z druhý stany zase bývá problém že zakysne pod manžetkou hřídelka a visí ruční brzda. Dokud nevykysne hřídelka tak se brzdič dá opravit a není to tak hrozná práce a otázka pár stovek za materiál. Rychlejší a jistější je vždy výměna brzdiče ale oprava i když zabere třeba i dvě hodiny je taky řešení. Mechanici v okolí za výměnu brzdiče s prací si berou kolem 4-4.5tis. To ta oprava je za půlku i s prací. Většinu brzdičů jsem zatím opravil a jezdí furt. Na autech lidí co mají rozum to pouze opravuju. Koho neznám, měním za nové.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Mě se to po opravě za necelejch 50tkm vrátilo. Koupil sem nový třmeny TRW s vybroušeným logem za 2800,- kč oba. Výměnu nevím jak dlouho mi trvala, čekal sem že to bude pakec, ale ono naopak to bylo na pohodu. Pak OK u mě skoro 100tkm a kluk co to má po mě si zatím taky nestěžoval.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

marian.marcin píše:V drážke sa zvykne naoxidovať hliník a ten humus tlačí gumičku na piestik takou silou že sa nedokáže vracať a preto to ostáva vysieť.
ano souhlasím, jenže ještě bych potřeboval vysvětlit, proč po vyčištění a přegumičkování druhovýrobní sadou za půl roku znova to samé....origo doteď maká ok...už je to dva roky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Na OI mi kdysi zakysly nový zelený RS třmeny asi za 3 roky.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

OťasTDi píše:ano souhlasím, jenže ještě bych potřeboval vysvětlit, proč po vyčištění a přegumičkování druhovýrobní sadou za půl roku znova to samé....origo doteď maká ok...už je to dva roky
myslím že preto že sa nedokonale odstráni oxidácia z drážky pre gumičku,a ona následne rastie ďalej, je to v podstate hrdza a ďalšia vec je vypadané sedlo prachovky piestika v strmeni, kde po založení novej dochádza k netesnosti a prieniku vlhkosti a je to.Skladá to furt len ľudská ruka ,či doma alebo vo fabrike čiže tam by som problém nevidel ale predsa len nový strmeň je nový.
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Příspěvek od MatusMoc »

Biimbo píše:problém je že se dostane vlhkost se solí do zápichu pro zdravou prachovku po obvodu kde sedí v brzdiči a jak to postupně oxiduje, zvyšuje to tlak na pístek a ten drhne. Někdy je to fuška ho vyndat ven. Z druhý stany zase bývá problém že zakysne pod manžetkou hřídelka a visí ruční brzda. Dokud nevykysne hřídelka tak se brzdič dá opravit a není to tak hrozná práce a otázka pár stovek za materiál. Rychlejší a jistější je vždy výměna brzdiče ale oprava i když zabere třeba i dvě hodiny je taky řešení. Mechanici v okolí za výměnu brzdiče s prací si berou kolem 4-4.5tis. To ta oprava je za půlku i s prací. Většinu brzdičů jsem zatím opravil a jezdí furt. Na autech lidí co mají rozum to pouze opravuju. Koho neznám, měním za nové.
ano da sa to opravovat ale pri cene novych brzdicov cca70e a casu vymene strmena za 25minut prace aj to som mozno prehnal mi nestoji za to ich rozoberat. S novym viem ze mam tak povediac klud na dlhsie obdobie
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Je to o konečný ceně. A když někomu zarostou oba, je to 8000 tis kč s prácí. Tak mají nastavený tady ceny i garážisti. A to nikdo najednou nechce dát i kdyby oprava za půlku měla být jen na STK.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja už to ani neriešim, proste keď je problém nové brzdiče trw, cca 70€ za kus, vymena je za chvilu, vymeni sa kvapalina, odvzdusni sa a ides
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Presne tak, nevidím v tom význam rozoberať to, čistiť a pretesňovať s neistým výsledkom. Kedysi sme to robievali, to ale komplet strmene boli za iné pálky (tak 15-20 rokov dozadu) dnes sa to neplatí. Kus za kus a dovidenia.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Vôbec sa to neoplatí, je to zbytočná robota v dnešnej dobe, hlavne keď to auto potrebuješ spraviť a hlavne majiteľ ti stojí zua chrbtom že on to auto každú chvíľu potrebuje, takto som nedávno menil všetky 4 stremene na našom tourane, proste kúpili sa nové, všetky sa prehodili za hodinu robota hotová, nová kvapalina, odvzdusnit a dovidenia
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="šulda"]Až čumím co tu řešíte.

já tě chápu, ale věř tomu že přijde den kdy budeš čumět, je to den kde i pan paskal by doplnoval své teorie

nad třmenama se dá vyzrát, stačí ze staré desky udělat držák na úchlkomět, vynulovat, mírně přibrzdit tak padesát setin a uchyl se vrátí na nulu pokud ne a leze pístek jen ven nemá cenu ho tam montovat, po dojezdu kdy se nebrzdí bude mít kotouč 100 + celsia měřeno tím lejzrovým teploměr a zákazník se vrátí

přej destičky odskakujou, podle mě pičovina pístek vrací gumička, pokud nemá ty vlastnosti, to vzradí teploměr kdo ho nemá umí flusat
;)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ešte jedna vec, nechcem sa nikoho dotknúť, možno som len pomalý a neschopný mechanik, ale nepíšte tu že jeden strmeň meníte za 25 minút a všetky štyri za hodinu. To akože vrátane nájazdu do dielne, zdvihnutia auta, odmontovania kolies, demontáže strmeňov, dôsledného odstránenia hrdze z držiakov, premazania vodítok, výmeny kvapaliny, odvzdušnenia a skúšobnej jazdy a pod? (o tom že sa potenciálne ešte niečo pri tom vysere ani nehovoriac). Potom to tu číta niekto neznalý a vieme ako to chodí...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hodinu sa bavíme čistej roboty hej, nie o tom že ešte skúšaš, atď.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Příspěvek od MatusMoc »

mam vlastnu garaz zdvihak na aute sa robilo kopec inych veci samotna vymena strmena je casovo kratka kedze brzdy boli tesne pred tym robene samozrejme najazd kolesa zdvihak demontaz cistenie je casovo viac ale tiez to nieje na pol dna
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“