FABIE IV..Combi nebude?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

FABIE IV..Combi nebude?

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Asi se ve škodovce pomátli...Tohle bude začátek konce škodovky pro normální lidi, kteří jsou věrní značce.
Jen se divím, proč automobilky přistupují na nesmysly z Bruselu...Automobilový průmysl živí významně Evropu, přeci se nemohou nechat jen tak vydírat emisníma normama. Když to zabalí, nastane nepředstavitelný problém po celé Evropě....Pokud elektromobiy nebudou stá jako normální auta, nikdo to kupovat nebude. To znamená, že bude nepředstavitelně stárnout vozový park a nová auta se nebudou prodávat. Korejci si teda budou mnout ruce...Jejich politika je levně prodat a dráž servisovat...
To se teda moc nedivím, že se víc a víc mluví o vystoupení z unie...Každou chvíli se přidává nějaký ten hřebíček...
To je situace!
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ano, podle všech vyjádření výrobce verze Combi nebude. Sice nejsem úplně příznivcem koncernu, ale upřímně říkám, že Fabia Combi je od počátku mimořádně povedený model a je velká škoda, že nebude.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já hlavně nepochopil tu filozofii - to jako kombík emise nesplňuje a krátká ano jo ?? Jakože je o 80kg těžší ? (LOL) Větší kokotinu do těch zpráv pustit nemohli...a jak psáno výše,češi jakožto národ kombíkářů z toho nadšení nebudou...
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Problém je, že by Fabia Combi mohla být příliš úspěšná a kazila by flotilové emise CO2 :) vysvětleno blíže zde: https://dfens-cz.com/jak-eu-zakazala-pr ... bii-combi/
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono to spěje k tomu, že se tady budou dělat pouze auta se spalovacími motory pro státy, které EV zatím nechtějí a kterých je dost a dost. Údajně tohle může trvat až do roku 2035 a pak může nastat konec našeho autoprůmyslu. Jinak u nás se budou moci používat auta se spalováky až do roku 2050. Koncern je v dost těžké situaci, protože jeho modulární platforma MEB je zastaralá už dnes a všude prohrává, Čína už vyrábí sama lepší, v USA propadla, kdo uspěl z evropských vozů byl jen Porsche Taycan, Tesla 3 je všude válcuje včetně Číny, kde je pořád modla. U nás poukazujeme, co to je za sráč a přitom ji ostatní pajcují. Cena baterek klesá, a pokud u nás nebude na ně továrna, jako že ne, jsme v háji. Bohužel..koncern prodal už Bugatti ,bude patrně prodávat i svou US síť nabíjecích stanic Electrity America..a možná i IPO Porsche. A škodovka je na vedlejší koleji a dojde to tak daleko , že vývoj se přesune jinam. Můj soukromý názor je, že bude ideální doba, kdy by bylo záhodno Škodovku koupit zpět. Koncernu dochází cash-flow, který činí 10 miliard eur , což je stejně jako u Tesly, která má jen 10% prodeje aut než koncern.Německá vládá výrobcům pomáhá co může, a přesto němectí výrobci nemají prachy..Takže musejí zhubnout a proto by koncern možná pustil i tu Mladou Boleslav, bohužel u nás to stát koupit nemůže, protože by ji zničil a naši boháči požírají jen dotace.....a na výrobu kašlou.Jsme prostě v prdeli a žijeme ve snu..

kdo si chce přečíst celý článek od Radovana Vávry je v časopise Neovlivní..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“