Nastavení rozvodů motor 2,5 TDI 61 kW, kód BBE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nastavení rozvodů motor 2,5 TDI 61 kW, kód BBE
Dobrý den,
Prosím, věděl by někdo nastavení rozvodů na motoru 2,5 TDI 61kW, kód BBE ?
Kde jsou značky, nebo aretace ?
Prosím, věděl by někdo nastavení rozvodů na motoru 2,5 TDI 61kW, kód BBE ?
Kde jsou značky, nebo aretace ?
Pokud vše funguje dobře a pohon čerpadla má například nový řemen, můžeš vyměnit jen ten hlavní ..Postavíš si první válec do Hů kolo vačky necháš/označíš jeho polohu/ být a nandáš řemen.
Bohužel se tohle děje a ten zadní řemen se vůbec nemění, takže časem se protočí, protože upadají zuby, auto chcípne a pak se začíná od začátku, co je dost piplačka, hlavně když je motor s automatem.
.Na druhou stranu , když vše rozhodíš najednou s úsměvem na rtech, návod ti moc oporou nebude a úsměv zmizí... Ty jejich značky jsou pro smích..
Doporučuji tento postup, pokud budeš měnit oba....Vyměnit ten hlavní, nastartovat jak motor běží, pokud dobře, tak opět nastavit , označit polohu kola čerpadla vůči čerpadlu, někdy tam sedne kolík , který jej zaaretuje, pak sundat druhé kolo na vačce vzadu ,/ je tam jen tlakový spoj/, zkontrolovat ustavení vačky vůči hlavě, zda je v rovině -drážka. Pokud ano, dát zadní řemen. Zní to složitě, ale někdy je to hned a někdy je to opruz. Ono stačí kolikrát jen sundavat hlavní řemenici. Ale píši to všeobecně, kod nekod.
Bohužel se tohle děje a ten zadní řemen se vůbec nemění, takže časem se protočí, protože upadají zuby, auto chcípne a pak se začíná od začátku, co je dost piplačka, hlavně když je motor s automatem.
.Na druhou stranu , když vše rozhodíš najednou s úsměvem na rtech, návod ti moc oporou nebude a úsměv zmizí... Ty jejich značky jsou pro smích..
Doporučuji tento postup, pokud budeš měnit oba....Vyměnit ten hlavní, nastartovat jak motor běží, pokud dobře, tak opět nastavit , označit polohu kola čerpadla vůči čerpadlu, někdy tam sedne kolík , který jej zaaretuje, pak sundat druhé kolo na vačce vzadu ,/ je tam jen tlakový spoj/, zkontrolovat ustavení vačky vůči hlavě, zda je v rovině -drážka. Pokud ano, dát zadní řemen. Zní to složitě, ale někdy je to hned a někdy je to opruz. Ono stačí kolikrát jen sundavat hlavní řemenici. Ale píši to všeobecně, kod nekod.
nepropadat panice...
No kdyby to bylo všechno v pořádku, tak bych si to před demontáží určitě označil, dělám to tak pro sichr vždycky, i když mám přípravky.
Ale tady je problem ten, že se pánovi rozsypala řemenice na klice a rozpadl se klíňák, který se namotal do rozvodů a časování je rozhozené....
A ani za boha nemůžu najít značku na vačce...
Ze zadní strany vačkového kola by měla být značka, ale protočil jsem ho snad stokrát a nic nenašel...
Ale tady je problem ten, že se pánovi rozsypala řemenice na klice a rozpadl se klíňák, který se namotal do rozvodů a časování je rozhozené....
A ani za boha nemůžu najít značku na vačce...
Ze zadní strany vačkového kola by měla být značka, ale protočil jsem ho snad stokrát a nic nenašel...