Nastavení rozvodů motor 2,5 TDI 61 kW, kód BBE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mechoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 07 dub 2008, 20:17

Nastavení rozvodů motor 2,5 TDI 61 kW, kód BBE

Příspěvek od mechoš »

Dobrý den,
Prosím, věděl by někdo nastavení rozvodů na motoru 2,5 TDI 61kW, kód BBE ?
Kde jsou značky, nebo aretace ?
cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02

Příspěvek od cddj1987 »

Passat B7 125kw DSG6
mechoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 07 dub 2008, 20:17

Příspěvek od mechoš »

Jestli to chápu dobře, tak se musí pro nastavení vačky, sundat náhon vstřikovacího čerpadla ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud vše funguje dobře a pohon čerpadla má například nový řemen, můžeš vyměnit jen ten hlavní ..Postavíš si první válec do Hů kolo vačky necháš/označíš jeho polohu/ být a nandáš řemen.
Bohužel se tohle děje a ten zadní řemen se vůbec nemění, takže časem se protočí, protože upadají zuby, auto chcípne a pak se začíná od začátku, co je dost piplačka, hlavně když je motor s automatem.
.Na druhou stranu , když vše rozhodíš najednou s úsměvem na rtech, návod ti moc oporou nebude a úsměv zmizí... Ty jejich značky jsou pro smích..

Doporučuji tento postup, pokud budeš měnit oba....Vyměnit ten hlavní, nastartovat jak motor běží, pokud dobře, tak opět nastavit , označit polohu kola čerpadla vůči čerpadlu, někdy tam sedne kolík , který jej zaaretuje, pak sundat druhé kolo na vačce vzadu ,/ je tam jen tlakový spoj/, zkontrolovat ustavení vačky vůči hlavě, zda je v rovině -drážka. Pokud ano, dát zadní řemen. Zní to složitě, ale někdy je to hned a někdy je to opruz. Ono stačí kolikrát jen sundavat hlavní řemenici. Ale píši to všeobecně, kod nekod. :)
nepropadat panice...
mechoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 07 dub 2008, 20:17

Příspěvek od mechoš »

No kdyby to bylo všechno v pořádku, tak bych si to před demontáží určitě označil, dělám to tak pro sichr vždycky, i když mám přípravky.
Ale tady je problem ten, že se pánovi rozsypala řemenice na klice a rozpadl se klíňák, který se namotal do rozvodů a časování je rozhozené....
A ani za boha nemůžu najít značku na vačce...
Ze zadní strany vačkového kola by měla být značka, ale protočil jsem ho snad stokrát a nic nenašel...
burton.b
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 21 kvě 2011, 18:33

Příspěvek od burton.b »

Musíš sundat kolo zezadu z váčky. Je tam drážka která má být vodorovně s rovinou hlavy. Klika má značku na setrvačníku. Čerpadlo pokud dáš na značku tak to ani nechytne. Musí se dát o zub dopředu( po směru otáčení)
mechoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 07 dub 2008, 20:17

Příspěvek od mechoš »

Chlapi, poradili by jste, kde má LT 28 2002 diagnostickou zásuvku ?
Díky moc
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To by mělo mít u spojkového pedálu kulatý konektor.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj potřebuješ kulatou přechodku - je to jak MB Sprinter
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“