Stránka 1 z 1

Vysoká spotreba bez závad na diagnostice

Napsal: 01 zář 2021, 09:43
od vladis_cr
Zdravím
Mám problém s passatem B7 2.0 tdi 103kw. Egr off + chip na 133kw. Po chipu spotreba spadla a auto si bralo kolem 5 l. Po 2 týdnech náhle vysoká spotreba po nastartování auta. Hodnoty na palubním počítači lítali kolem 49.9l / 100km což jsem si hned všimnul a nějak se mi to nezdálo ale říkal jsem si že je studený motor tak možná proto. Ale zvedla se mi i průměrná spotřeba kolem 7-8litrů s hoooodne lehkou nohou( palubák nelže.) Poté mi auto začalo hulit a smrad. (Nejspíš auto stale dělalo regeneraci dpf) ale nějak se nedařilo ji dokončit.
Nepichnul jsem auto na diagnostiku auto nic nehlásí, zkontroloval jsem váhu vzduchu,vstriky,Lambdu vše ok. Tak jsem chtěl spustit nucenou regeneraci z místa a všimnul jsem si že mi nejede čidlo nejspíš před DPF a nucena regenerace nemohla proběhnout kvůli nedosaženi teploty. Poté mi auto samo řeklo o regeneraci a tak jsem jel auto prohnat po dálnici a kontrolka zhasla. Všimnul jsem si spotřeby při regeneraci byla nižší jak po regeneraci, poté co kontrolka zmizela hned by spotreba šla nahoru.. divné že auto nic nehlásí. Tak mě napadlo udělat přizpůsobení a zkusit reset DPF. Moje otázka zní je možné že toto cidlo ovlivňuje spotřebu a jak by jste postupovali?

Díky

Edit reset dpf nepomohl a přizpůsobení teplotniho čidla asi nejde


Obrázek

Napsal: 01 zář 2021, 10:21
od valekf
a co chces slyset? vymen cidlo a nech vratit origo soft, resil bych s upravcem, pokud to zas nebyl chip za 500 od kamose

Napsal: 01 zář 2021, 10:27
od vladis_cr
Jak jsem psal je možné že toto cidlo ovlivňuje spotřebu? Soft je od chiptuning.cz

A popřípadě jak ho nejlépe odzkouset to cidlo a najdu ho ze spodu auta u dpf? Nebo to je nějaké to cidlo u turba? V těch cidlech jsem ztracen

Napsal: 02 zář 2021, 07:21
od anydraj
Pokud nejsou splnene podminky pro regenaraci
FAP se ucpe, a mas vetsi spotrebu, a naftu v oleji.
A zrovna to cidlo pred FAP.
To ti muselo hlasit zavadu.

Napsal: 02 zář 2021, 08:49
od Vici
vrátit sériový soft, tím bych začal.
to už není jak načipovat rotačku, ta snesla všecky výplody chorých čiptunerů..

třeba to někdo vyladil, aby to závadu nepsalo (LOL)

Napsal: 02 zář 2021, 20:20
od vladis_cr
anydraj píše:Pokud nejsou splnene podminky pro regenaraci
FAP se ucpe, a mas vetsi spotrebu, a naftu v oleji.
A zrovna to cidlo pred FAP.
To ti muselo hlasit zavadu.
Opravdu nic nelhlásilo ani ted nehlásí a to čidlo ukazuje furt -273 C
DPF je čisté, nejde udělat nucená regenerace nejspíš kvůli EGRU, ale když jsem to prohnal na dalnici tak se DPF vyčistilo a pote hlási popilek 3g ( z 24g) a spotřeba stále stejně vysoká. Při regeneraci když auto regenerovalo tak na palubaku bylo menší spotřeba po celou dobu regenerace, hned co kontrolka zhasla a DPF se vyčistil spotřeba šla na horu.. Já to nechápu.

Napsal: 06 zář 2021, 11:27
od vladis_cr
Tak se zeptám ještě jinak to cidlo před dpf najdu kde ? U turba?

Napsal: 06 zář 2021, 13:23
od Fantik
Začal bych nahráním origo softu projetím vozu a pak zkouknout co to bude psát za chyby.

Napsal: 06 zář 2021, 21:23
od vladis_cr
Kde najdu to čidlo před DPF?

Napsal: 06 zář 2021, 21:54
od Fantik
První teplotní čidlo je ve svodech turba.

Napsal: 10 zář 2021, 21:24
od vladis_cr
Který je tento prosím ? Ten 2. Na diagnostice jako zavadu to nehlásí ale přeci jen to zkusím
vyměnitObrázek

Napsal: 10 zář 2021, 22:41
od Jirka.
Žádný (LOL) neřeš to je v pořádku.

Napsal: 10 zář 2021, 22:44
od adrian_B
chamtivím praje svet. ;)
chceš novšie auto? nerieš veci off a udržuj to v stave
aha zabudol som, to je viac peňazí... tak sa kolobežkuj

Napsal: 14 zář 2021, 14:28
od vladis_cr
Jirka. píše:Žádný (LOL) neřeš to je v pořádku.
To že ukazuje -0 je v pořádku?? A co toto
Obrázek

Napsal: 14 zář 2021, 14:55
od vladis_cr
adrian_B píše:chamtivím praje svet. ;)
chceš novšie auto? nerieš veci off a udržuj to v stave
aha zabudol som, to je viac peňazí... tak sa kolobežkuj
Egr se už 2x měnil... kdyby nebyl v tak dementnim místě tak to vyměním ale dám pokaždé víc za práci jak za díl.