Stránka 1 z 1

BKD po repasu vstřiků v Autozm

Napsal: 05 zář 2021, 10:27
od yardarytarda
Zdravím všechny . Věděl by někdo kde jsem mohl udělat při montáži chybu ?Nebo je to blbě udělaný repas?Jede to dobře akorát je trhavý volnoběh.Což následek je vidět i na měřených hodnotách.Nevědel by někdo proč to ukazuje tak velké odchylky časů na kanále 23 u všech?Obrázek
Obrázek

Napsal: 05 zář 2021, 11:24
od valekf
a nafta v oleji neni? kdyz jsou po repasi korekce mimo tak je vetsinou trhla gumka na vstriku

Napsal: 05 zář 2021, 13:05
od yardarytarda
Potřeboval bych vysvětlit kdy časování ukazuje do plusu a kdy do mínusu...Auto muselo odjet tak jsem neměl možnost ani vstřiky přehodit mezi sebou...Přijede cca za měsíc.Starty normální i výkon krásný . Vstřiky jsem dotáhl rukou a pak 3x90* ,vahadla povolil od dorazu o 225*
Princip korekce dávky je mi jasný.V tom časování plavu.

Napsal: 05 zář 2021, 17:55
od hiero
nechcem byt za mudreho ale ked mas na 23 tak vysoke minuspve hodnoty vstrek nema naftu...asi vcduch gumicky tandem....ale nech potvrdia skusenejsi

Napsal: 06 zář 2021, 06:12
od roman1648
225° ??

Napsal: 06 zář 2021, 07:50
od yardarytarda
roman1648 píše:225° ??
Je to moc?Právě jsem nevěděl jestli 180 nebo 225....Může to mít zásadní vliv na ty odchylky časů?Naftu to určitě má...Starty ok i výkon.

Napsal: 06 zář 2021, 08:01
od roman1648
225° byly jen ty starší 96kw a tak ty "novější" dávám vše na 180°

Napsal: 06 zář 2021, 09:03
od yardarytarda
roman1648 píše:225° byly jen ty starší 96kw a tak ty "novější" dávám vše na 180°
Díky za rady.Co jsem tak vypátral tak udajně ta větší vůle co jsem tam nastavil má za následek ty velké mínusové hodnoty časů.No jak mi auto přijede na olej tak to přešteluju a uvidím co se stane..

Napsal: 06 zář 2021, 16:29
od Rayx
No repasovaný vstřiky, a kanál 13 teda nic moc hezkýho, co ten třetí? Jasně, ten první print není volnoběh, ale mít 1,29 na volnoběh už něco říká. Je to sice v toleranci, ale je to tam ... Komprese sis pro srovnání nezměřil? Však víme, korekce volnoběhu není jenom o vstřiku.

Nejlépe si to lognout, stavová/statická info z printscreenu nemá takovou info hodnotu jako průběh, co je vidět na logu.

BTW, Autozm, zajímavý jméno, přidat rd a je to jasné ... :D

Napsal: 06 zář 2021, 20:12
od Huml
jak vypadaly sedla? podle těch hodnot to nejspíš podfukuje, dávaly se nový šrouby na vstřiky?

Napsal: 07 zář 2021, 06:12
od roman1648
Jo to jsem nezmiňoval protože jsem předpokládal že sedla/dosedací plochy má cajk, když je to u těchto motorů tak profláklý ;)

Napsal: 07 zář 2021, 15:59
od yardarytarda
Sedla jsem nezkoumal.Při rozborce všechny šachty naprosto čisté..Proto jsem se sedlama nezaobíral.Uvidím jak to bude vypadat teť jak do toho polezu.Budu se s tím bavit cca za 3.týdny..Šrouby jsem neměnil vyměním je příště.Chystám se přehodit 1.za 3. a uvidím.

Napsal: 07 zář 2021, 16:03
od yardarytarda
Rayx píše:No repasovaný vstřiky, a kanál 13 teda nic moc hezkýho, co ten třetí? Jasně, ten první print není volnoběh, ale mít 1,29 na volnoběh už něco říká. Je to sice v toleranci, ale je to tam ... Komprese sis pro srovnání nezměřil? Však víme, korekce volnoběhu není jenom o vstřiku.

Nejlépe si to lognout, stavová/statická info z printscreenu nemá takovou info hodnotu jako průběh, co je vidět na logu.

BTW, Autozm, zajímavý jméno, přidat rd a je to jasné ... :D
https://www.autozm.cz/?gclid=EAIaIQobCh ... xfD_BwEtak je to tady u nás vyhlášené....Dělají dobrou práci...Snad.. ;)