2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS vynechává
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS vynechává
Octavia 2014 RS, 2.0 TSI CHHB, downpipe + spravený výfuk + upravený SW inak ostatné séria (turbo, vstreky atď)
Auto začalo u ničho nič vynechávať, vynechávajú všetky valce, ale najviac 1 a 4. Auto niekedy keď sa zohreje ani nechce chytiť. Za studena chytí OK, prvú minutu ide na všetky valce a postupne začne vypadávať 1 a 4 valec, niekedy viac vypadáva 1, niekedy 4. 2 a 3 sú celkom cajk, tie iba občas napíšu missfire.
Sviečky + Cievky prehodené medzi sebou, nepomohlo, stále 1 a 4
Magnety z boku na VVTi vymenené/prehodené - nepomohlo
Test VVTi cez diag OK
Prívod paliva po vstreky OK - Tlaky v rampe všetko sedí -nizkotlak a vysokotlak
Tlaky vo vlacoch - všetky majú 11 bar.
Auto nevydáva žiadny neobvyklý zvuk, iba predtým ako to začalo počas jazdy občas auto ako keby zahvízdalo. Auto v podstate píše občas chybu snímača na vačke G40 a občas vyhodí chybu lambdy a potom samozrejme Bohatú zmes, Missfires a to je tak všetko. Akosi neviem kam sa pohnúť. Nejaký rady, typy ? niekto kto robí tieto 2.0 TSI sa tu nájde ?
Auto začalo u ničho nič vynechávať, vynechávajú všetky valce, ale najviac 1 a 4. Auto niekedy keď sa zohreje ani nechce chytiť. Za studena chytí OK, prvú minutu ide na všetky valce a postupne začne vypadávať 1 a 4 valec, niekedy viac vypadáva 1, niekedy 4. 2 a 3 sú celkom cajk, tie iba občas napíšu missfire.
Sviečky + Cievky prehodené medzi sebou, nepomohlo, stále 1 a 4
Magnety z boku na VVTi vymenené/prehodené - nepomohlo
Test VVTi cez diag OK
Prívod paliva po vstreky OK - Tlaky v rampe všetko sedí -nizkotlak a vysokotlak
Tlaky vo vlacoch - všetky majú 11 bar.
Auto nevydáva žiadny neobvyklý zvuk, iba predtým ako to začalo počas jazdy občas auto ako keby zahvízdalo. Auto v podstate píše občas chybu snímača na vačke G40 a občas vyhodí chybu lambdy a potom samozrejme Bohatú zmes, Missfires a to je tak všetko. Akosi neviem kam sa pohnúť. Nejaký rady, typy ? niekto kto robí tieto 2.0 TSI sa tu nájde ?
No tak auto už jazdí.
Nakoniec sa spravili komplet rozvody, boli už zevraj na pokraji živostnosti. Nerobil som to ja tak iba davam info, zevraj to bolo o zub mimo. Ale hlavna pricina bola ze klaklo turbo a spaliny dobre nesli z motora von. Takze nove rozvody, nove turbo, sviece, cievky a auto jazdi jak nove
Jdi na kompletní příspěvekNakoniec sa spravili komplet rozvody, boli už zevraj na pokraji živostnosti. Nerobil som to ja tak iba davam info, zevraj to bolo o zub mimo. Ale hlavna pricina bola ze klaklo turbo a spaliny dobre nesli z motora von. Takze nove rozvody, nove turbo, sviece, cievky a auto jazdi jak nove
Naposledy upravil(a) šulda dne 12 led 2022, 01:56, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Jak vypadaj svíce při vzájemným porovnání? Když se podíváš na hodnoty nastavení vaček při volnoběhu, odpovídaj požadavkům? Když jsi sundal magnety časování jak vypadaly ty přepínací mechanický ventily, na který magnety tlačí (myslím tím jejich pohyblivé středy)? Ta chyba G40 je zásadní pro časování, pokud není OK, tak to bude to časování ovlivňovat/nemusí být v postavení jak má být. Každopádně při odpojených magnetech musí být časování ve výchozí pozici pro start i volnoběh, pokud missfires nezmizí, časováním to nebude pokud je rozvod OK (ten - prodloužení řetězu - si tady už hlídá ECU sama ale musí být G40 OK).
Komprese jsi měřil na studeným nebo i teplým motoru? S ohledem na SW mod bych měl trochu obavy o stav pístů, mezikruží u kroužků ... LSPI problém, u 2.0TSI EA888 Gen3 nic neznámého ...
A kdyby to tedy nebylo písty, tak tady ještě umí praskat ventilové pružiny, na to maj i TPI ...
Komprese jsi měřil na studeným nebo i teplým motoru? S ohledem na SW mod bych měl trochu obavy o stav pístů, mezikruží u kroužků ... LSPI problém, u 2.0TSI EA888 Gen3 nic neznámého ...
A kdyby to tedy nebylo písty, tak tady ještě umí praskat ventilové pružiny, na to maj i TPI ...
Sviece boli vonku, všetky vyzerali rovnako a dobre - neboli žiadne čierne/biele/olejové, proste vyzerali v poriadku a všetky rovnako.
Nastavenie vačiek - požadovaná hodnota sa rovnala aktuálnej hodnote, povedzeme že občas to pulozovalo o 0,5 stupňa ale to čo som dohľadal by malo byť OK, to vravím aj o sacej a výfukovej vačke.
Pri meraní tlakov som nebol, ale určite to bolo za studena, lebo zbytoćne to neštartujú keď nie je treba.
Tá chyba G40 sa objavila iba dvakrát, a vždy šla vymazať.
Nemáš náhodou číslo TPI ohľadom tých praskajucich pružín ?
Nastavenie vačiek - požadovaná hodnota sa rovnala aktuálnej hodnote, povedzeme že občas to pulozovalo o 0,5 stupňa ale to čo som dohľadal by malo byť OK, to vravím aj o sacej a výfukovej vačke.
Pri meraní tlakov som nebol, ale určite to bolo za studena, lebo zbytoćne to neštartujú keď nie je treba.
Tá chyba G40 sa objavila iba dvakrát, a vždy šla vymazať.
Nemáš náhodou číslo TPI ohľadom tých praskajucich pružín ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Samotný TPI ne, jen info z TechKon, kde ta TPI probírali ...
CHHx jsou tam taky Jsem zvědav co najdeš.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 95#1231895
CHHx jsou tam taky Jsem zvědav co najdeš.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 95#1231895
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No od posledného príspevky nie, naposledy sa tam merali tlaky,
Kamaráto to má stále v garáži a nikto nevie kam sa s tým pohnúť.
Takže zatiaľ žiadne nove informácie
Kamaráto to má stále v garáži a nikto nevie kam sa s tým pohnúť.
Takže zatiaľ žiadne nove informácie
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No tak auto už jazdí.
Nakoniec sa spravili komplet rozvody, boli už zevraj na pokraji živostnosti. Nerobil som to ja tak iba davam info, zevraj to bolo o zub mimo. Ale hlavna pricina bola ze klaklo turbo a spaliny dobre nesli z motora von. Takze nove rozvody, nove turbo, sviece, cievky a auto jazdi jak nove
Nakoniec sa spravili komplet rozvody, boli už zevraj na pokraji živostnosti. Nerobil som to ja tak iba davam info, zevraj to bolo o zub mimo. Ale hlavna pricina bola ze klaklo turbo a spaliny dobre nesli z motora von. Takze nove rozvody, nove turbo, sviece, cievky a auto jazdi jak nove
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 zář 2016, 06:26
Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy
Vy jste se měli prvotně odrazit od chyby snímače otáček. A hlavně přesné znění té chyby. Určitě to psalo koherenci, nebo nesmyslný signál. Chyba snímače otáček se nikdy neobjeví jenom tak.
Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy
Mě by jen zajímalo jestli to 1.8/2.0tsi jezdí někomu "normálně" aniž by do toho musel nasypat ze startu milion
Každý známý co to koupil s tím má jenom problémy
Každý známý co to koupil s tím má jenom problémy
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: 28 zář 2013, 07:36
- Bydliště: Most
Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy
Já budu mít 2.0tsi v lednu 2022 už 4 rokem
Octavia 3 rs CHHB Rv. 2014
Zatím sem měnil jenom olej,filtry, svíčky,destičky klasika
Jinak auto bez problémů ,až teď v listopadu sem musel vyměnit magnetický snímač a snímač polohy v sacím potrubí
Auto haprovalo na volnoběh a někdy chcíplo po víměně vše ok
Děláno ve škodovce v Mostě frajer hned věděl čím to bude
Octavia 3 rs CHHB Rv. 2014
Zatím sem měnil jenom olej,filtry, svíčky,destičky klasika
Jinak auto bez problémů ,až teď v listopadu sem musel vyměnit magnetický snímač a snímač polohy v sacím potrubí
Auto haprovalo na volnoběh a někdy chcíplo po víměně vše ok
Děláno ve škodovce v Mostě frajer hned věděl čím to bude
Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy
Tak to ti přeju, já mám fakt s těmito motory blbý zkušenosti..
Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy
Nepísalo, mám tu ešte scan v pc keď to bolo na diagnostike prvýkrát, boli tam len tie čo som opisovalraceshadow píše: ↑16 lis 2021, 14:19 Vy jste se měli prvotně odrazit od chyby snímače otáček. A hlavně přesné znění té chyby. Určitě to psalo koherenci, nebo nesmyslný signál. Chyba snímače otáček se nikdy neobjeví jenom tak.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy
Seat Leon FR, 2.0TSi, 10/2010, CCZB 211ps, aktuálne takmer 270 tis.km, bez jediného problému .. jediné s čím bol problém a čo bolo menené za celú dobu: pri 135tis.km výmena sania, kde sa rozpadlo ovládanie vírivých klapiek a prisávalo cez ovládanie naklápania falošný vzduch. inak len pravidlený servis (olej každých 8tis.km aj filtre, siečky a palivový filter 25-30tis.km..). Preventívne dva krát menené rozvody aj s K-čkovým napínakom. Motor nežerie vôbec olej a ide ako pila. Jazdené prevažne dlhšie trasy, málo studených štartov, poctivo zahrievané až potom výkon, nikdy nejazdené v nízkych spektrách otáčok, práve naopak, pavučiny nehrozia - benzín má predsa jazdiť ako benzín a nie dízel.. potom aj vydrží a ma kondíciu.
P.S takmer celý nábeh auta je s upraveným SW na cca 260ps
Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS vynechává
Tak super, to ti přeju, aspoň někdo , já se setkal zatím jen s kousky těsně před smrtí nebo už po