2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS vynechává

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS vynechává

Příspěvek od Source »

Octavia 2014 RS, 2.0 TSI CHHB, downpipe + spravený výfuk + upravený SW inak ostatné séria (turbo, vstreky atď)

Auto začalo u ničho nič vynechávať, vynechávajú všetky valce, ale najviac 1 a 4. Auto niekedy keď sa zohreje ani nechce chytiť. Za studena chytí OK, prvú minutu ide na všetky valce a postupne začne vypadávať 1 a 4 valec, niekedy viac vypadáva 1, niekedy 4. 2 a 3 sú celkom cajk, tie iba občas napíšu missfire.

Sviečky + Cievky prehodené medzi sebou, nepomohlo, stále 1 a 4
Magnety z boku na VVTi vymenené/prehodené - nepomohlo
Test VVTi cez diag OK
Prívod paliva po vstreky OK - Tlaky v rampe všetko sedí -nizkotlak a vysokotlak
Tlaky vo vlacoch - všetky majú 11 bar.

Auto nevydáva žiadny neobvyklý zvuk, iba predtým ako to začalo počas jazdy občas auto ako keby zahvízdalo. Auto v podstate píše občas chybu snímača na vačke G40 a občas vyhodí chybu lambdy a potom samozrejme Bohatú zmes, Missfires a to je tak všetko. Akosi neviem kam sa pohnúť. Nejaký rady, typy ? niekto kto robí tieto 2.0 TSI sa tu nájde ?
od Source » 07 říj 2021, 22:04
No tak auto už jazdí.

Nakoniec sa spravili komplet rozvody, boli už zevraj na pokraji živostnosti. Nerobil som to ja tak iba davam info, zevraj to bolo o zub mimo. Ale hlavna pricina bola ze klaklo turbo a spaliny dobre nesli z motora von. Takze nove rozvody, nove turbo, sviece, cievky a auto jazdi jak nove
Jdi na kompletní příspěvek
Naposledy upravil(a) šulda dne 12 led 2022, 01:56, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jak vypadaj svíce při vzájemným porovnání? Když se podíváš na hodnoty nastavení vaček při volnoběhu, odpovídaj požadavkům? Když jsi sundal magnety časování jak vypadaly ty přepínací mechanický ventily, na který magnety tlačí (myslím tím jejich pohyblivé středy)? Ta chyba G40 je zásadní pro časování, pokud není OK, tak to bude to časování ovlivňovat/nemusí být v postavení jak má být. Každopádně při odpojených magnetech musí být časování ve výchozí pozici pro start i volnoběh, pokud missfires nezmizí, časováním to nebude pokud je rozvod OK (ten - prodloužení řetězu - si tady už hlídá ECU sama ale musí být G40 OK).
Komprese jsi měřil na studeným nebo i teplým motoru? S ohledem na SW mod bych měl trochu obavy o stav pístů, mezikruží u kroužků ... LSPI problém, u 2.0TSI EA888 Gen3 nic neznámého ...
A kdyby to tedy nebylo písty, tak tady ještě umí praskat ventilové pružiny, na to maj i TPI ...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Sviece boli vonku, všetky vyzerali rovnako a dobre - neboli žiadne čierne/biele/olejové, proste vyzerali v poriadku a všetky rovnako.

Nastavenie vačiek - požadovaná hodnota sa rovnala aktuálnej hodnote, povedzeme že občas to pulozovalo o 0,5 stupňa ale to čo som dohľadal by malo byť OK, to vravím aj o sacej a výfukovej vačke.

Pri meraní tlakov som nebol, ale určite to bolo za studena, lebo zbytoćne to neštartujú keď nie je treba.

Tá chyba G40 sa objavila iba dvakrát, a vždy šla vymazať.
Nemáš náhodou číslo TPI ohľadom tých praskajucich pružín ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Samotný TPI ne, jen info z TechKon, kde ta TPI probírali ...

CHHx jsou tam taky 8) Jsem zvědav co najdeš.

Obrázek

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 95#1231895
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mě by zjíalo kdž počas jazdy auto jakoby zahvízdá tak ?? ztratí i tah?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@ Source
Pokročils nějak, nebo si to poslal pryč?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No od posledného príspevky nie, naposledy sa tam merali tlaky,
Kamaráto to má stále v garáži a nikto nevie kam sa s tým pohnúť.

Takže zatiaľ žiadne nove informácie
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No tak auto už jazdí.

Nakoniec sa spravili komplet rozvody, boli už zevraj na pokraji živostnosti. Nerobil som to ja tak iba davam info, zevraj to bolo o zub mimo. Ale hlavna pricina bola ze klaklo turbo a spaliny dobre nesli z motora von. Takze nove rozvody, nove turbo, sviece, cievky a auto jazdi jak nove
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
raceshadow
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 zář 2016, 06:26

Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy

Příspěvek od raceshadow »

Vy jste se měli prvotně odrazit od chyby snímače otáček. A hlavně přesné znění té chyby. Určitě to psalo koherenci, nebo nesmyslný signál. Chyba snímače otáček se nikdy neobjeví jenom tak.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy

Příspěvek od roman1648 »

Mě by jen zajímalo jestli to 1.8/2.0tsi jezdí někomu "normálně" aniž by do toho musel nasypat ze startu milion :(
Každý známý co to koupil s tím má jenom problémy :bang:
Octaviamen
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 28 zář 2013, 07:36
Odpovědi: 1
Bydliště: Most

Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy

Příspěvek od Octaviamen »

Já budu mít 2.0tsi v lednu 2022 už 4 rokem
Octavia 3 rs CHHB Rv. 2014
Zatím sem měnil jenom olej,filtry, svíčky,destičky klasika
Jinak auto bez problémů ,až teď v listopadu sem musel vyměnit magnetický snímač a snímač polohy v sacím potrubí

Auto haprovalo na volnoběh a někdy chcíplo po víměně vše ok

Děláno ve škodovce v Mostě frajer hned věděl čím to bude
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy

Příspěvek od roman1648 »

Tak to ti přeju, já mám fakt s těmito motory blbý zkušenosti..
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy

Příspěvek od Source »

raceshadow píše: 16 lis 2021, 14:19 Vy jste se měli prvotně odrazit od chyby snímače otáček. A hlavně přesné znění té chyby. Určitě to psalo koherenci, nebo nesmyslný signál. Chyba snímače otáček se nikdy neobjeví jenom tak.
Nepísalo, mám tu ešte scan v pc keď to bolo na diagnostike prvýkrát, boli tam len tie čo som opisoval
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21

Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS robí problémy

Příspěvek od zrno »

roman1648 píše: 16 lis 2021, 17:20 Mě by jen zajímalo jestli to 1.8/2.0tsi jezdí někomu "normálně" aniž by do toho musel nasypat ze startu milion :(
Každý známý co to koupil s tím má jenom problémy :bang:
Seat Leon FR, 2.0TSi, 10/2010, CCZB 211ps, aktuálne takmer 270 tis.km, bez jediného problému :) .. jediné s čím bol problém a čo bolo menené za celú dobu: pri 135tis.km výmena sania, kde sa rozpadlo ovládanie vírivých klapiek a prisávalo cez ovládanie naklápania falošný vzduch. inak len pravidlený servis (olej každých 8tis.km aj filtre, siečky a palivový filter 25-30tis.km..). Preventívne dva krát menené rozvody aj s K-čkovým napínakom. Motor nežerie vôbec olej a ide ako pila. Jazdené prevažne dlhšie trasy, málo studených štartov, poctivo zahrievané až potom výkon, nikdy nejazdené v nízkych spektrách otáčok, práve naopak, pavučiny nehrozia (noteeth) - benzín má predsa jazdiť ako benzín a nie dízel.. potom aj vydrží a ma kondíciu.
P.S takmer celý nábeh auta je s upraveným SW na cca 260ps :-)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0 TSI gen3 CHHB octavia 3RS vynechává

Příspěvek od roman1648 »

Tak super, to ti přeju, aspoň někdo ;) , já se setkal zatím jen s kousky těsně před smrtí nebo už po (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“