Peugeot 508 klepe vršek

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karter
Aktivista
Příspěvky: 1462
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Peugeot 508 klepe vršek

Příspěvek od karter »

Nesetkal se někdo ne Peugeotu 508 obsah 2.2hdi že by vršek klepal jak kdyby byli špatné hydrošteli.Auto nastartuje dobře a hned to klepe čím vice otáček tim klepe vice.Na autě odešl olejový chladič takže olej do vody.Ale bez oleje to nejelo zakazník to hned vypl a odtáhl.Po výmeně to hezky chytlo jel jsem to projet a začlo to klepat nemá to výkon a dost do sprdí po naftě.Zkontroloval jsem vršek jestli neprasklo nějaky vahadlo vše Ok.Vstřiky jsou na stolici tak uvidím.Ještě zkouknu rozvody.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jen aby to nebylo na ojnici, ten klepot je tvrdší a častější , chtělo by zkusit postupně vypnout válec po válci a že to smrdí po naftě může být díky větší vůli ojnice a tím menší kompresi a špatném chodu toho válce. Sundal bych vanu , francouzi mívávali problémy pokud to mělo hodně najeto s ojničními ložisky, které byly vymetené..
nepropadat panice...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1462
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Tak sundal jsem vanu a klepe ojnice na 4 válci má tak 3mm vuli když sní hýbu dopředu a do zadu do stran se téměř nepohne.Jaké by bylo nejdednoduší řešení druhý motor ? Auto má naj.340tis :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Určitě , motorů je dost, protože sehnat kliku a ojnici a když už v tom budeš, tak budeš jen platit, budou volné ventily ve odítkách, kroužky jak plíšky, vymlácené písty , vyhoněné válce a bude to řacha..Ten motor svoje udělal..
nepropadat panice...
karter
Aktivista
Příspěvky: 1462
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Chlapy nemáte někdo kontakt na osvědčený vrakoviště kde se poptat po motoru na tu 508 diky
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tohle se stalo kolegovi, má P4007 ve 2.2Hdi, olej mění po 10tis. nebo za rok,jezdí s tím jen víkendovky,z ničeho nic to začalo klepat dodnes neví proč, jen jsme tehdy zhodili vanu a byl ulítlej ojniční šroub
Ten motor ale stojí celkem raketu, myslím že dával 40 za holej
Co tam máš za typ 4HL ?
karter
Aktivista
Příspěvky: 1462
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

jj je tam 4HL koukal jsem v polsku komplet nastrojený podle stavu mezi 18 až 30 tis.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo přesně tak za tyhle peníze se to už dá ale dávat pade za starej motor je hnus no..
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“