Rozvody Connect 1.8tdci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 18022
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Rozvody Connect 1.8tdci

Příspěvek od roman1648 »

Kluci jak jsou tady řešený rozvody ?
Kód motoru R3PAF 66kw ale podle vyobrazení dle VIN mi to ukazuje možnosti z kliky na čerpadlo řetěz i řemen, vršek na vačku je jasnej
Je to daný rokem výroby ?
díky
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1009
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Na rok by som sa nespoliehal. Išial som na istotu , že dole bude reťaz a bol remeň. Pošli vin.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 18022
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No přesně z toho mám obavy že to rozdělám a bude to přesně naopak než jsem myslel

WF0GXXTTPG8G01638

díky
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1009
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Dáva mi to remeň.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 18022
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ok diky ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14105
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je vlastně varianta s "mokrým" řemenem ne?
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1702
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano dole je mokrý remeň, ale až od roku myslím 2009 predtým bola reťaz, práve tu jeden taký mám (2012), niekto keď menil rozvody vymenil len "vrch". Výfukové ventily sú na kašu a chytilo to aj piesty.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1702
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No a to VINko čo písal Roman mi tiež dáva remeň tak neviem ako je to s tým rokom odkedy to bolo :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 18022
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je to půlka roku 2008,najeto 153tis.
Co ten mokrý řemen má vydržet??
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Příspěvek od volvo pan »

když sem řešil tenhle motor v mondeu.byl padlej na klice,tak vrakař povídal,že ty řemenový motory dost padaj právě na ten řemen. Mění se jen vrch,na spodek se sere,páč je to udajně na furt,a zbytek si myslí,že tam ma řetěz. A jako bonus je v tom bordel,kdy tam ten řetěz je a kdy ne. Tak bych ho radši pro sichr dal.Km málo ale řemenu bude spíš vadit i ta doba. A někde sem zahlíd info,jak někdo od fordu psal,že ne všechny neorigo oleje sou pro ten řemen vhodný ikdyž maj normu. tak pokud nevíš,jestli to doted jezdilo na orig oil..at ti to za tejden nepřijede na podvalu :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 18022
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, bezva.... (noteeth)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1702
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ešte jedna podotázka, nastavuje sa tam nejakým spôsobom aj čerpadlo alebo len kľuka/vačka?
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 14 pro 2008, 16:23

Příspěvek od stefi »

ten remen sa musi menit kazdych 80-100 inaksie sa pretrhne a je problem po 80 tis je popraskany a natiahnuty , musia sa vymenit aj gufera z pametovej ocele na kluke a kolese cerpadla bezpodmienecne musis dodrzat montazny postup pri montazi gufier inac sa roztecie, treba vymenit aj ocelove tesnenie na prsiach ;)
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1009
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Nepretrhne, interval je 200tkm. Ak myslíš ten v oleji. Môj rekord výmeny je 340tkm, keď pán chcel preventívne vymeniť reťaz a zistil, že je tam remeň. Plechové tesnenie je na tesnení vstrekovacieho čerpadla. Prsia nie sú prsiami, ale olejovým čerpadlom. Čo sa týka prípravkov - vrch zozadu vačky pozdĺž plech , kľuka ide šrubenie / tŕň za klimakopresorom, správne sa má vymedzovať aj olejové čerpadlo tŕňom z prednej časti kľuky, remeň - rysky na remeni voči ryske na kľuke a čerpadle. Toto sú kontrolné, kľuka sa má pre uvoľnenie a dotiahnutie aretovať cez zotrvák takým plechom so zubom miesto štartéra. Simeringy to je samozrejmosť, na koľko sa musia demontovať ide tam prípravok. Ak to niekto robil bez prípravku a olej začne tiecť, tak nedodržal správny postup, lebo nevymedzil olejové čerpadlo. Toľko k výmene, sú aj lepšie práce.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1702
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano v tom prípade čo robím teraz ja sa tiež nepretrhol spodný remeň, ale vytrhali sa z neho zuby, našiel som ich vo vani. Nastavenie kľuký tŕňom mi je jasné aj vymedzenie olejového čerpadla na prsiach, ale neviem zhodiť vrchnú časť vane. Podľa DP stačí povoliť všetky šróby čo sú dokola, ale realita je taká že nejaký debil dal ešte tri šróby pod zotrvák (kryt gufera kľuky) takže to musím celé vybrať von, rozpoliť a zhodiť zotrvák... som z toho nadšený. Inak hlava vyzerá ako z roku 1970, liatina a nemá to ani vymeniteľné vodítka. Je tam ešte nejaká iná búda? Dúfam že za ten čas čo to mám rozobrané neumre čerpalo alebo vstreky (mám ich v každom prípade ponorené v nafte).
Odpovědět

Zpět na „Ford“