Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja do týchto áut používam vždy originál VW sviečky a s tými nikdy nebol problém
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="JARDA2"]odtrhem by se hýbat nemělo když jsou to iridiovky ne?


mám tu téma řešil jsem to dva roky, po ujetí 80 km při akceleraci sem tam cukání, výměna svíček, původní svíčky, jiné svíčky, kabely, zápalko, jiný benzín, stooktan benzina,

nepomohlo nic,

naklepal jsem O.7 mm a ;) cukání zmizelo
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

jo jo to sem sledoval a u tce sem je taky sklepal na 0,7 a pomohlo
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Re: fabia tsi

Příspěvek od JARDA2 »

kluci tak po najetejch třech tisících znovu to samý. (crazy) stojí mi to na dvoře nemám na to náladu :)
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Re: Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Příspěvek od JARDA2 »

tak pravděpodobně svíce bosch ko. za studena cukatůra po zahřátí na provozní teplotu už jede normálně.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Příspěvek od Source »

Veď asi 4x tu bolo povedané že do tychto motorov jedine origo alebo NGK, kedže prvovýrobu robí NGK. Tak neviem veru že prečo si tam dal bosch a čuduješ sa
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Příspěvek od Tomas.cz »

NGK IZFR6P7 / 97153
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Re: Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Příspěvek od anydraj »

Taky jsem si to prosel.
Kabely a svicky only origo.
U Kelly a ostatnich nikdy nevis, odkud to je.
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Re: Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Příspěvek od JARDA2 »

už sa nečadujem už sem se poučil.bosch sem tam dal proto protože jiný ve stahlu tenkrát neměli. dáme ngk
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Příspěvek od Tomas.cz »

A tak to se stane, třeba se spěchalo na odjezd a vezme se co je na krámě skladem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“